Кафедра "Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича"
Permanent URI for this collection
У 2021 році за рішенням Вченої ради НаУКМА на факультеті правничих наук назву кафедри "Києво-Могилянська школа врядування" змінено на кафедру "Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича".
Browse
Browsing Кафедра "Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича" by Subject "Association Agreement"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Ukraine and the Association Agreement : implementation monitoring, 2014-2019(2020) Andrusevych, Andriy; Vasylenko, Anna; Veselovsky, Bohdan; Bondarchuk, Valeriy; Kolomiets, Valeriy; Martyniuk, Vitaliy; Cherkashyn, Viacheslav; Usatenko, Halyna; Riabtsev, Genadiy; Naumenko, Dmytro; Nikulesku, Dmytro; Kozak, Zoriana; Koliushko, Ihor; Razkladai, Ihor; Sushko, Iryna; Smirnova, Ksenia; Vitkin, Leonid; Tsykaliuk, Lesia; Akulenko, Lubov; Bakhmakha, Maria; Kyrychenko, Natalia; Hubrenko, Oksana; Prykhodko, Oksana; Bulana, Oleksandra; Sviatun, Olena; Snihyr, Olena; Kosharna, Olha; Kulyk, Olha; Stefanishyna, Olha; Kravchuk, Pavlo; Kuibida, Roman; Yaremenko, Serhii; Kyrychenko, YuliaThe UCEP’s Monitoring Report for 2014–2019 provides an overview and quantitative assessment of Ukraine’s progress (as of the end of 2019) in the implementation of the set of commitments (as a structural unit of assessment) grouped by individual sectors in accordance with the Titles of the Association Agreement based on the criterion of belonging to a particular sector (Chapter) and with a clear link of the commitment to the articles of the Agreement, Annexes thereto, or provisions of other international agreements specified therein.Item Проблеми та перспективи виконання міжнародних зобов'язань України у нафтовій сфері(2018) Рябцев, ГеннадійУ статті визначено перелік міжнародних зобов’язань України в нафтовій сфері, визначених Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. Проаналізовано стан реалізації цих зобов’язань. Виокремлено проблеми, що виникли під час формування й реалізації політики в нафтовій сфері. Доведено, що через відсутність належного моніторингу виконання міжнародно-правових зобов’язань України та недостатню спроможність Уряду до стратегічного планування більшість завдань у нафтовій сфері не виконано. Без будь-яких обґрунтувань подовжено терміни виконання завдань, зокрема з формування мінімальних запасів нафти й нафтопродуктів, ухвалення нового Кодексу про надра, затвердження рекомендацій із контролювання роботи автозаправних станцій. Проблемами є внесення до планів роботи органів влади не питань ви- рішення проблем, а розроблення проектів документів, намагання окремих керівників відзвітувати про ухвалення нормативно-правових актів, у той час як робота над ними триває, а також намагання обійти встановлені процедури. Виправленню ситуації, яка склалася, має сприяти: установлення причин зриву строків виконання зобов’язань, визначених у планах імплементації; запровадження персональної відповідальності керівників центральних органів виконавчої влади за виконання поставлених завдань з оцінюванням їхньої діяльності не за продуктами, а за результатами політики; дотримання повного циклу аналізу політики під час підготовки владних рішень; узгодження з Енергетичною стратегією України на період до 2035 року всіх програмних і прогнозних доку- ментів, котрі будуть розроблюватись і схвалюватися. Наведено низку практичних рекомендацій центральним органам виконавчої влади, спрямованих на забезпечення рівності доступу та здійснення діяльності з розвідки, видобутку й виробництва вуглеводнів (Директива 94/22/ЄС), запровадження ефективної системи перевірки якості та безпечності нафтопродуктів (Директива 99/32/ЄC), обмеження шкідливого впливу автомобільного бензину й дизельного палива на здоров’я людини та навколишнє природне середовище (Директиви 2009/28/ЄС, 98/70/ЄС і 94/63/ЄС).