Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 1 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 135
Results Per Page
Sort Options
Item Забезпечення функціонування бізнесу в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Жувагіна, І.; Рибак, А.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item HR-менеджмент в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Кириленко, А.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Банківські гарантії як інструмент банківського маркетингу і закупівель у повоєнній відбудові України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Дем'яненко, СвітланаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Автоматизація онбордингу персоналу для підвищення ефективності функціонування бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Азовцева, К.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Управління туристичною діяльністю на рівні територіальних громад(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Балджи, МаринаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Маркетингові дослідження – фактор формування стратегії в умовах економіки відновлення(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Михайлик, Д.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Мотивація персоналу: поняття та методи реалізації(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Леонтенко, ОльгаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The influence of socio-psychological management methods on the stress level of seafarer(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Volska, O.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Інноваційні технології та підходи у сфері маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Федотова, І.; Гончаров, В.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Передумови та потенціал "зеленого" промислового відновлення України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Метеленко, Н.; Бєлоконь, К.; Попова, А.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Features of innovative activities in agricultural enterprises(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Korzh, M.; Krasnoshchok, V.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Formation of prices for scientific and technical products of South(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Kobielieva, T.; Pererva, P.; Klymentova, M.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Маркетинг цінностей: теорія та реалії застосування(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Головніна, Олена; Сьомкіна, ТетянаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Marketing mix modelling: main assumptions(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Fareniuk, Y.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Застосування інновацій в стратегічному управлінні регіональним розвитком на основі використання маркетингового підходу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Шашко, ВікторіяМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Відновлення промисловості і енергетики України: екологічні виклики сьогодення(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Метеленко, Н.; Ситий, В.; Аскольдов, В.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Смарт-економіка України в перспективах післявоєнного відновлення регіонів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Фінагіна, Олеся; Панкова, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Підходи до оцінки якості стратегічного розвитку підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Мартиненко, М.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Гастрономічний туризм як чинник соціально-економічного розвитку територіальних громад(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Райлян, І.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Сучасні макротенденції категорійного менеджменту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білявська, ЮліяМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.