Факультет соціальних наук і соціальних технологій
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет соціальних наук і соціальних технологій by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 429
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна культура НаУКМА: стан та перспективи розвитку (соціологічний аналіз)(2010-09-27T13:16:41Z) Запорожець, Дарина; Королько, ВалентинМетою даної дипломної роботи є теоретичний та соціологічний аналіз корпоративної культури НаУКМА, стану її структурних елементів, витоків формування та перспектив розвитку.Item Аналіз впливу етнопсихологічних та архетипно-міфологічних особливостей українського менталітету на формування та реалізацію репутаційних проектів(2012) Буряк, Уляна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виявленні психологічних особливостей української ментальності та доведенні необхідності їх врахування при створенні комунікаційних проектів.Item Брендинг і ребрендинг як інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій(2012) Куприянчик, Марина; Наумов, ВадимМетою даної роботи є виокремити та вивчити процеси брендингу і ребрендингу як керованих інструментів в інтегрованих комунікаціях та виділити їх особливості на українських ринках.Item Особливості зв’язків банківських установ України з громадськістю в умовах фінансової кризи(2012) Мазуренко, Аліна; Зінченко, АллаМетою дослідження є аналіз особливостей впливу фінансової кризи на процес формування зв'язків із громадськістю українських банків, визначення основних напрямів та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності зв'язків з громадськістю банківських установ в Україні.Item Розбудова міжнародного іміджу України в контексті підготовки до Євро-2012(2012) Карабелеш, Крістіна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виокремленні та аналізі концепції іміджу, яка комунікується Україною напередодні проведення чемпіонату Євро-2012.Item Аналіз методів оцінки ефективності PR-кампаній та їх використання в Україні(2012) Гриша, Богдан; Королько, ВалентинМетою роботи є комплексний аналіз особливостей використання в Україні міжнародних методів оцінки ефективності PR-роботи з урахуванням сучасних реалій розвитку вітчизняної сфери зв'язків з громадськістю.Item Особливості налагодження внутрішньокорпоративних комунікацій після злиття та поглинання організацій (на прикладі підприємств України)(2012) Михальова, Ольга; Зінченко, АллаМета роботи: проаналізувати роль та специфіку внутрішньокорпоративних комунікацій та корпоративної культури в інтегрованих компаніях процесами М&А.Item Нові можливості позиціонування України у міжнародному просторі (в контексті сучасних глобальних мегатрендів)(2012) Канигіна, Марія; Наумов, ВадимМетою даної роботи було визначити одну з найбільш перспективних на даний момент галузь розвитку для України з огляду на світові мегатренди та розглянути можливість позиціонування України в міжнародному комунікативному просторі в цьому напрямку.Item Порівняльний аналіз ефективності комунікаційних зусиль урядових структур при підготовці до Євро-2012. На прикладі України та Польщі(2012) Матейко, Іван; Королько, ВалентинМетою роботи є порівняння комунікаційних зусиль органів влади України та Польщі при підготовці до Євро-2012.Item Вплив політичних процесів на розвиток сфери PR в Україні (порівняльний аналіз 1990-х і 2000-х років)(2012) Гриценко, Юлія; Королько, ВалентинМета роботи: визначити вплив політичних процесів на сферу PR в Україні.Item Використання соціальних медіа як нової форми комунікації в сфері зв’язків з громадськістю(2012) Воробець, Ілона; Наумов, ВадимМета роботи: визначити особливості застосування соціальних медіа PR-фахівцями у роботі зв'язків з громадськістю.Item Професія фахівця зі зв'язків із громадськістю в Україні: проблеми, тенденції та розвиток(2012) Тегіпко, Дмитро; Наумов, ВадимМета роботи - проаналізувати особливості, проблеми, тенденції та розвиток професії фахівця зі зв’язків із громадськістю в Україні.Item Роль соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв'язків з громадськістю(2012) Рєзанова, Ольга; Королько, ВалентинМетою даної кваліфікаційної роботи є: дослідження значення соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв’язків з громадськістю, аналіз впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в практику компаній, а також визначення сучасного стану і тенденцій розвитку КСВ в Україні.Item Сучасні стратегічні комунікації Української держави (міжнародний аспект)(2012) Гірман, Юлія; Наумов, ВадимМета дослідження: аналіз стану сучасних стратегічних комунікацій Української держави у міжнародному середовищі.Item Вплив ціннісних орієнтирів сучасного менеджменту на формування репутації організації(2012) Баштанник, Дарія; Королько, ВалентинМетою дослідження є з'ясування основних чинників та особливостей формування репутації організації в умовах сучасного ринку, який орієнтується на гуманістичні цінності.Item Імідж і репутація компаній ІТ-галузі в Україні(2012) Рафаель, Дмитро; Наумов, ВадимМетою даного дослідження стало визначення галузевих особливостей здійснення корпоративних комунікацій в сфері інформаційних технологій.Item Дискримінація за віком на ринку праці України(2013) Білослудцев, СергійМагістерська робота є спробою розглянути аспекти вікової дискримінації, оцінити їх відмінності і виробити рекомендації для протидії утисків населення за віком.Item Особливості сучасної корпоративної культури та її вплив на формування внутрішніх комунікацій(2013) Герасімова, Ольга; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи дослідити стан внутрішніх комунікацій серед українських організацій в залежності від їхньої корпоративної культури.Item Проблема використання маніпулятивних PR технологій в політичній комунікації в Україні(2013) Чариков, Антон; Наумов, ВадимМета дослідження: аналіз теоретичних підходів вивчення технологій політичної маніпуляції з метою розкриття сутності поняття та технологій маніпулювання; дослідження та аналіз механізмів маніпуляції, що були використані у сучасній політичній комунікації, зокрема, в Україні.Item Роль спонсорства в формуванні корпоративної репутації організації(2013) Антипова, Світлана; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні спонсорства як способу ведення PR-діяльності великої корпорації.