Факультет соціальних наук і соціальних технологій
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет соціальних наук і соціальних технологій by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 246
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна культура НаУКМА: стан та перспективи розвитку (соціологічний аналіз)(2010-09-27T13:16:41Z) Запорожець, Дарина; Королько, ВалентинМетою даної дипломної роботи є теоретичний та соціологічний аналіз корпоративної культури НаУКМА, стану її структурних елементів, витоків формування та перспектив розвитку.Item Дискримінація за віком на ринку праці України(2013) Білослудцев, СергійМагістерська робота є спробою розглянути аспекти вікової дискримінації, оцінити їх відмінності і виробити рекомендації для протидії утисків населення за віком.Item Права людей з інтелектуальною недостатністю, що користуються послугами психоневрологічних інтернатів в Україні(2013-07-05T12:50:46Z) Чернишевська, Людмила; Грига, ІренаКваліфікаційна робота на здобуття академічного звання магістра гуманітарних наук. Мета магістерської роботи: вивчення стану дотримання прав людей з інтелектуальною недостатністю, що користуються послугами психоневрологічних інтернатів України.Item Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.(2015) Шиян, ОксанаМагістерська робота присвячена темі краудсорсингу інформації в ЗМІ, зокрема дослідженню проблем та потенціалу краудсорсингу в українських медіа. Джерельну базу наукового дослідження складають краудсорсингові проекти інформаційних сайтів "StopFake", "Тексти.org.ua" та "Vgorode". У першому розділі автор розглядає основні наукові праці, дослідження і практичні кейси, що пояснюють концепцію краудсорсингу, а також аналізує зарубіжний досвід застосування краудсорсингу в ЗМІ і актуальні його проблеми. В другому розділі розглядаються українські кейси застосування краудсорсингу для визначення їх проблем та потенціалу. Автором наводиться методологія дослідження, його теоретична основа та результати. Теоретичною основою дослідження є концепції медіа-грамотності та краудсорсингу в журналістиці, теорія дискурсу, а також альтернативна парадигма розвитку. Методологічну основу наукової роботи складають метод глибинного інтерв’ю, метод опитування (онлайн-анкетування) та дискурс-аналіз. Результати дослідження структуровані та проаналізовані відповідно до визначеної методології.Item Вплив страхів на процес прийняття життєвих рішень у період пізньої юності: магістерська робота(2018) Стародуб, Максим; Чернобровкін, ВолодимирРобота присвячена проблемі прийняття життєвих рішень особами у період пізньої юності; розкриваються особливості впливу різних факторів, (смисложиттєвих орієнтацій, життєвої позиції, імпульсивності) на процес прийняття життєвих рішень; описується вплив різних видів страхів на цей процес. Результати дослідження показали, що вплив страхів на процес прийняття життєвих рішень у період пізньої юності у великій мірі визначається особливостями цього вікового періоду, такими як формування ідентичності та затвердження власного Я у суспільстві. Таким чином, найбільш впливовими видами страху у цей період є соціофобія, що складається зі страху соціальних оцінок та страху соціальних взаємодій, та фортунофобія (страх перед долею). Соціофобія має такий сильний вплив через те, що молоді люди у цей період проходять через процес сепарації від батьківської сім’ї та приєднуються до суспільства як окремі індивіди, і тому думка суспільства про них як про особистість стає для них дуже важливою. Фортунофобія є по суті страхом невідомої та невідворотної долі, яка є невіддільною частиною прийняття будь-якого життєвого рішення, особливо в період юності, коли люди приймають свої перші важливі рішення у житті. За результатами проведеного дослідження встановлено, що осмисленість життя має зворотній зв’язок з впливом страхів на процес прийняття життєвих рішень, тобто чим більш осмислене життя особи, тим менший вплив страхів. В той же час, імпульсивність має прямий кореляційний зв’язок з процесом прийняття життєвих рішень, тобто чим більше людина імпульсивна, тим більше страхи впливають на процес прийняття життєвих рішень. Життєва позиція «Я +, Світ –» найменше піддається впливу страхів на процес прийняття життєвих рішень. Також, вплив страхів виступає більше як мотивуючий, ніж як стримуючий фактор, який примушує молодих людей рухатися уперед та змінювати своє життя.Item Діяльність національних асоціацій соціальних працівників(2018) Білоус, Ольга; Гусак, НаталіяДипломна робота на здобуття академічного звання магістра за спеціальністю "Соціальна робота". Мета роботи – описати діяльність національних асоціацій соціальних працівників.Item Політико-ідеологічна складова в українському і європейському футболі(2020) Приходько, Петро; Амельченко, НаталіяМетою дипломної роботи є розкриття взаємовпливу політики і футболу в українському і європейському контексті.Item Теорії модернізації як інструменти символічного насильства в історичному контексті XVIII – XX століття(2020) Вольський, Олександр; Гнатюк, МиколаМетою цього дослідження є реконструкція процесів формування та використання різних образів майбутнього як засобів символічного насильства у ході боротьби за гегемонію в капіталістичній світ-системі XVIII-XX століття.Item Формування та розвиток персонального бренду письменника(2020) Зимогорова, Марія; Зінченко, АллаПерсональний бренд є сучасним інструментом розвитку особистості. Закордонні автори все частіше використовують науковий підхід до побудови персонального бренду для розширення своєї читацької аудиторії. Українські автори також потребують план дій який би допоміг би їм збільшити аудиторію, та ставати більш затребуваними. Це зумовлює потребу у формуванні подібної стратегії формування та розвитку персонального бренду українських письменників. У кваліфікаційній роботі показано в чому полягає особливість персонального бренду перед іншими видами брендів, які переваги мають особистості, що використовують персональний брендинг, та чим персональний брендинг може допомогти письменнику. Персональний бренд письменника допомагає зробити його комунікацію ефективнішою, що продемонстровано в результатах дослідження. Результатом дослідження є розроблена стратегія формування персонального бренду для письменника За допомогою розробленої стратегії було сформовано бренд-стратегію, візуальну ідентичність і комунікаційну стратегію для української фентезі письменниці Аліси Делфі-Блюм. Зміст роботи відповідає її структурній будові, робота Марії Зимогорової є актуальною для сучасного українського письменницького та видавничого ринку, виконаним ретельно та логічно, з використанням фахової термінології, провідних міжнародних і вітчизняних наукових праць і результатів власного дослідження. Авторка детально проаналізувала найсучасніші інструменти та канали для формування і розвитку персонального бренду. На основі проведеного дослідження, авторка розробила стратегію, щодо формування персонального бренду українського письменника. Серед позитивних аспектів роботи варто відзначити високий рівень актуальності теми, використання як кількісного так і якісного емпіричного матеріалу. Зокрема, для детального аналізу інструментів та каналів комунікації персонального письменницького бренду було проведено ряд інтерв'ю з українськими письменниками. Поставлені дослідницькі завдання були повністю розкриті у роботі.Item Пошук новітніх стратегій розвитку урядових комунікацій з громадськістю в Україні (на прикладі ініціативи "Відкритий уряд України")(2020) Манушкіна, Наталія; Королько, ВалентинОбрана авторкою тема є вкрай актуальною в умовах появи цифрових технологій та переходу України до інформаційного суспільства, яке потребує суттєвого вдосконалення комунікації між державною владою та громадянським суспільством. Українське суспільство також потребує(в умовах процесу демократизації)подолання наслідків радянського правління, що характеризувалося закритістю урядової інформації та викривленим характером комунікації між владою та суспільством. Авторка чітко виокремлює основні поняття, які вона використовує в роботі (зокрема, "політична комунікація", "інформаційна діяльність" тощо), наводить інтерпретації їх змісту провідними науковцями. Заслуговує на увагу і практична частина роботи (розділи 2 та 3), присвячена аналізу стану практичної реалізації в Україні такого комунікаційного проекту, як "Партнерство«Відкритий уряд". Авторка ретельно описує основний зміст, етапи та кроки впровадження в Україні цього проекту, а також проводить оцінювання стану цього впровадження на основі емпіричних методів експертного опитування та контент-аналізу. Важливо відзначити, що робота написана на основі власного практичного досвіду авторки з реалізації цього проекту.Item Виклики та перешкоди розвитку соціального бізнесу в Україні(2020) Бучак, Мирослава; Осипчук, АннаМета дослідження - систематизувати та охарактеризувати виклики та перешкоди розвитку соціального бізнесу в Україні.Item Роль соціальних мереж у ситуаціях соціального напруження(2020) Гончар, М.В.; Зінченко, АллаАвтор на основі аналізу наукових розробок зарубіжних і вітчизняних авторів та сучасних досліджень розкрив сутність та особливості соціальних мереж як каналу комунікацій, їх охоплення. Заслуговує на увагу проведений автором аналіз комунікаційних тактик, що використовувалися під час різних ситуацій̆ соціального напруження – землетрусу у Японії в 2011-му році, урагану «Харві» в США та під час протестного руху у Гонконгу. Автор акцентував увагу на новій ролі соціальних мереж (каналу комунікацій у ситуаціях, коли доступ до традиційних каналів був обмежений; система оповіщення про катаклізми; канал взаємодії із державними службами порятунку тощо) та дійшов висновку, що соціальні мережі в періоди соціального напруження будуть отримувати нові функції та способи застосування. Крім того, у роботі представлені результати аналізу тендецій комунікації у мережах YouTube та Twitter під час епідемії COVID-19. Автор підкреслив, що в цей період, соціальні мережі, переважно, виконують просвітницьку роль.Item Зміни в освітній політиці України в період з 2012 по 2020 рік(2020) Ільченко, Катерина; Єремеєв, ОлександрМета дослідження полягає у вирішенні поставленої проблеми – знайти відповідь на запитання: чому відбулися зміни української освітньої політики України за період 2012-2020 років.Item Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні(2020) Шакун, Юлія; Королько, ВалентинАктуальність обраної здобувачкою теми "Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні" не має сумніву, оскільки перформанс як явище публічної політики, театралізація та конструювання дійсності набувають все більшої значущості для сучасного політичного процесу, а сприйняття політичних подій через призму розважальності з одиничних проявів перетворюється на масштабне явище. Дослідниця поставила за мету концептуалізацію поняття політичного перформансу як виборчої технології та з'ясування особливостей її використання на виборах 2019 в Україні. Для її досягнення здобувачка з’ясовує сутність, зміст та особливості політичного перформансу як соціального явища та засобу політичної комунікації в умовах демократії; визначає специфіку використання технологій політичного перформансу учасниками виборчого процесу на загальнонаціональних виборах 2019 року в Україні; досліджує види та форми прояву, специфіку маніпулятивної діяльності, політичної мімікрії та приниження репутації конкурентів-суб’єктів політики; узагальнює накопичені результати сучасних досліджень та оцінок впливу політичного перформансу на електоральну поведінку виборців в Україні.Item Особливості професійного самовизначення сучасних студентів(2020) Рибалочка, Катерина; Боднар, АллаУ магістерському дослідженні особливостей професійного самовизначення сучасних студентів було здійснено комплексний теоретичний аналіз різних підходівдо професійного самовизначення. Перший підхід зводить професійне самовизначення до вибору професії (профорієнтаційний підхід). Другий підхід розглядає професійне самовизначення як невід'ємний компонент професійного становлення протягом усього життя. Було виділено та проаналізовано концепції, які звертають увагу на особливості професійного самовизначення в культурному та соціальному контексті. Також було визначено особливості професійного самовизначення на етапі навчання у ЗВО. Було проведено емпіричне дослідження вираженості компонентів професійного самовизначення та їх зв’язку зі сформованістю професійної ідентичності. Також було проведено 15 інтерв’ю зі студентами університетів Гонконгу, Німеччини, Туреччини, Кореї, Латвії, Білорусії, Казахстану, Сербії, США та виділено ключові практики та тенденції освітнього процесу, які сприяють професійному самовизначенню студентів в інших країнах. На базі результатів емпіричного дослідження було розроблено програму психологічної підтримки та стимулювання процесу професійного самовизначення на етапі навчання у ЗВО, яка складається з трьох основних блоків: адаптаційно-інформативного, спрямованого на будування професійної самосвідомості та практичного, основною метою якого є розвиток конкретних навичок необхідних для ефективного професійного самовизначення.Item Стратегії самореалізації блогерів в соціальній мережі Instagram(2020) Воротникова, Ксенія; Яковлєв, МаксимРобота спрямована на розкриття питання самореалізації та самопрезентації в мережі Instagram. В ході написання роботи слід зрозуміти та виявити прояви самореалізації в мережі, розкрити зміст самореалізації та подивитися на можливий вплив концепту самореалізації в мережі Instagram.Item Взаємозв’язок емоційного вигорання менеджера по роботі з клієнтами з його психологічним і соціальним благополуччям(2020) Корчинська, Тетяна; Гірник, АндрійРоботу присвячено темі емоційного вигорання менеджера по роботі з клієнтами та пошуку шляхів впливу на його психологічне благополуччя для зменшення рівня емоційного вигорання. Було розкрито основні теоретичні положення з питань емоційного вигорання, психологічного і соціального благополуччя особистості, а також подано опис особливостей посади менеджера по роботі з клієнтами. Дослідження показали, що у більшості менеджерів по роботі з клієнтами високий рівень емоційного вигорання і, разом з тим, високий рівень соціального самопочуття. Було виявлено, що між емоційним вигоранням менеджерів та їхнім рівнем соціального самопочуття не існує кореляційного зв’язку, а отже ці змінні не взаємозалежні. З іншого боку, було виявлено негативну кореляцію між рівнями симптомів емоційного вигорання менеджерів по роботі з клієнтами та їхнім рівнем щастя (що визначає психологічне благополуччя). Це означає, що при підвищенні рівня щастя можливо зменшити симптоми емоційного вигорання. Для підтвердження цієї гіпотези було розроблену програму фізичної активності для покращення рівня щастя та психологічного благополуччя менеджерів по роботі з клієнтами. Завдяки програмі, середній рівень щастя учасників збільшився на 24,4%, а симптоми емоційного вигорання знизилися на 31,2% (емоційне виснаження), 25% (деперсоналізація) та 19,2% (редукція особистих досягнень). Базуючись результатах даного дослідження, було складено практичні рекомендації для керівництва компаній, у яких передбачені посади менеджерів по роботі з клієнтами для профілактики та боротьби з емоційним вигоранням працівників.Item Cприйняття молодими парами шлюбу та сім’ї в контексті їх життєвого шляху(2020) Коваленко, Карина; Злобіна, ОленаМета: визначити бачення молодими людьми сім’ї та шлюбу як частини життєвого шляху. Емпіричною частиною роботи виступає аналіз 16 напівструктурованих глибинних інтерв'ю із вісьмома молодими парами, які перебувають у шлюбі або співжитті. Відкриті запитання дозволяють глибше розкрити бачення і розуміння сім’ї та шлюбу респондентів у їх життєвому шляху, також такі інтерв’ю допомагають краще зрозуміти причини того чи іншого сприйняття шлюбності молоддю.Item Вимірювання життєвих посягань як предиктора рівня щастя(2020) Пясковська, Аліса; Мальцева, КатеринаМета дослідження: розробити інструмент вимірювання життєвих посягань для удосконалення опису механізмів формування щастя.Item Конвективний расизм в західному суспільстві в епоху постмодерну: порівняльний аналіз кейсів США та Франції(2020) Покотилюк, ВасильМета даної дипломної роботи – виявити наслідки конвективного расизму та віднайти можливі шляхи їх вирішення.