Browsing by Author "Ковшова, Ірина"
Now showing 1 - 20 of 22
Results Per Page
Sort Options
Item Використання категорійними менеджерами цифрового інструментарію Power BI(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шаповал, Світлана; Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії(2022) Лісняк, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо впливу маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії.Item Генезис та перспективи розвитку нейромереж соціально-економічних систем в Украіні та світі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ковшова, Ірина; Заплотинський, Борис; Кирилюк, АндрійПідрозділ 5.2. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання генезису та перспектив розвитку нейромереж соціально-економічних систем в Украіні та світі.Item Диверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.Item Ключові етапи історичного розвитку маркетингового менеджменту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ковшова, Ірина; Кирилюк, АндрійМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Комунікації в управлінні("Києво-Могилянська академія", 2021) Ковшова, Ірина; Гриджук, ІринаТема 7. з навчального посібника "Менеджмент" за загальною редакцією К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : "Києво-Могилянська академія", 2021. Висвітлено питання управлінських комунікацій, організації комунікаційного процесу, комунікаційного менеджменту.Item Мистецтво залучення уваги споживачів: роль засобів виразності у візуальному маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Трохименко, МаргаритаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Основні аспекти рекламної діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Талдикіна, ХристинаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Особливості застосування креативної реклами у медійних кампаніях(2024) Трохименко, Маргарита; Ковшова, ІринаМета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад та надання практичних рекомендацій для застосування креативної реклами у медійних кампаніях та заохочення до участі у рейтингових фестивалях.Item Особливості маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно(2023) Васютович, Анастасія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо особливостей формування маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно.Item Особливості маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк(2022) Глущенко, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк.Item Особливості формування бренду диджея в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Боднарук, ІгорМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Особливості імплементації інноваційних технологічних рішень в умовах сучасних викликів(Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2022) Ковшова, Ірина; Шедько, ДмитроТези доповіді учасників щорічного Міжнародного круглого столу "Державна служба України: сучасні виклики та перспективи повоєнної трансформації", м. Київ, 17 червня 2022 р.Item Практичний посібник для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-наукової програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг"(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Пічик, Катерина; Храпкіна, Валентина; Гавриленко, Тетяна; Ігнатьєва, Ірина; Сербенівська, Аліна; Сидоренко, ОксанаУ навчальному посібнику розглядаються загальні питання організації, проведення і підведення підсумків науково-дослідної, педагогічної та переддипломної практик, виконання магістерської роботи здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг".Item Розвиток підприємництва в умовах цифрової трансформації(Державний університет телекомунікацій, 2022) Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасника ІІІ міжнародної науково-практичної конференції "Підприємницька, торговельна, біржова діяльність: тенденції, проблеми та перспективи розвитку", м. Київ, 15-16 лютого 2022 року.Item Технологічний маркетинг як засіб ефективного розвитку підприємства(2022) Бабич, Юлія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо ефективного формування та розвитку системи технологічного маркетингу на підприємстві.Item Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Кіндзерський, Юрій; Гарафонова, Ольга; Козловський, Д.; Golovnina, E.; Іванова, Валентина; Фрунза, Світлана; Нестеренко, Тамара; Лапішко, Марія; Бітюк, Інна; Мильніченко, Сергій; Матвієнко, Олена; Фінагіна, Олеся; Горохова, Людмила; Шпильова, Віра; Pavlova, Olha; Заднєпровська, Ганна; Фрідман, Олена; Овєчкіна, Олена; Храпкіна, Валентина; Штулер, Ірина; Кошельок, Галина; Царьов, Олександр; Коценко, Марина; Магас, Наталія; Лелик, Любов; Присяжнюк, Оксана; Плотнікова, Марія; Косар, Наталія; Кузьо, Наталія; Швець, Оксана; Алексеєва, Лариса; Наконечна, Таїсія; Корж, Марина; Фоміченко, Інна; Чеботарьов, Єгор; Поплавська, Оксана; Вівчар, Оксана; Михайлишин, Лілія; Олійничук, Роман; Коваленко, Олена; Дробишева, Олена; Коваленко, Олена; Ахекян, Михайло; Козак, Олександр; Колос, Василина; Кадикало, Оксана; Лойко, Валерія; Руденко, Валентина; Ткаченко, Ірина; Колесник, Ольга; Селюченко, Надія; Квасній, Любов; Гонак, Іванна; Пецух, А.; Савченко, Лідія; Процак, Катерина; Копець, Галина; Удова, Людмила; Шульжик, Юрій; Кондра, Ольга; Прокопенкo, Катерина; Зінченко, Ольга; Яковенко, Владислав; Посилкіна, Ольга; Братішко, Юлія; Толочко, Валентин; Зарічкова, Марія; Павловська, Анна; Панков, М.; Паскаль, Л.; Ковшова, Ірина; Заплотинський, Борис; Кирилюк, Андрій; Нездойминога, Олена; Прийдак, Тетяна; Фукс, Костянтин; Болдирєва, Людмила; Варіс, Ірина; Вареник, Вікторія; Піскова, Жанна; Кравчук, Оксана; Азовцева, К.Колективна монографія присвячена дослідженню практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем. Авторами зосереджено увагу на механізмах стимулювання інноваційного розвитку соціально-економічних систем, детермінантах конкурентоспроможності, аспектах безпеки соціально-економічних систем. Окремо досліджено проблеми управління соціально-економічними системами в контексті сталого розвитку та цифрової трансформації Монографія буде корисною науковцям, здобувачам і викладачам закладів вищої освіти, працівникам органів державної влади та місцевого самоврядування.Item Удосконалення маркетингової стратегії стимулювання збуту продукції компанії Eat Easy(2020) Мріх, Ольга; Ковшова, ІринаМетою даної роботи є аспекти геймізації як сучасного напряму маркетингової діджиталізації.Item Удосконалення рекламної діяльності Підприємства(2023) Талдикіна, Христина; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства та визначення особливостей різних аспектів рекламних заходів після проведення аналізу.Item Формування та просування бренду диджея(2024) Боднарук, Ігор; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо формування та просування бренду диджея.