Browsing by Author "Ковшова, Ірина"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
- ItemВплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії(2022) Лісняк, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо впливу маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії.
- ItemДиверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.
- ItemОсобливості маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк(2022) Глущенко, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк.
- ItemОсобливості імплементації інноваційних технологічних рішень в умовах сучасних викликів(Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2022) Ковшова, Ірина; Шедько, ДмитроТези доповіді учасників щорічного Міжнародного круглого столу "Державна служба України: сучасні виклики та перспективи повоєнної трансформації", м. Київ, 17 червня 2022 р.
- ItemРозвиток підприємництва в умовах цифрової трансформації(Державний університет телекомунікацій, 2022) Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасника ІІІ міжнародної науково-практичної конференції "Підприємницька, торговельна, біржова діяльність: тенденції, проблеми та перспективи розвитку", м. Київ, 15-16 лютого 2022 року.
- ItemТехнологічний маркетинг як засіб ефективного розвитку підприємства(2022) Бабич, Юлія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо ефективного формування та розвитку системи технологічного маркетингу на підприємстві.
- ItemУдосконалення маркетингової стратегії стимулювання збуту продукції компанії Eat Easy(2020) Мріх, Ольга; Ковшова, ІринаМетою даної роботи є аспекти геймізації як сучасного напряму маркетингової діджиталізації.
- ItemФірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії(2021) Ніколаєва, Олександра; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей розробки та імплементації фірмового стилю як маркетингового інструменту формування бренду компанії.