Browsing by Author "Ковшова, Ірина"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії(2022) Лісняк, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо впливу маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії.Item Диверсифікація діяльності як напрям розвитку та посилення конкурентних переваг мовної школи "Lingua Point"(2021) Заславська, Валерія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій диверсифікації діяльності підприємства як напряму розвитку та посилення конкурентних переваг на ринку.Item Комунікації в управлінні("Києво-Могилянська академія", 2021) Ковшова, Ірина; Гриджук, ІринаТема 7. з навчального посібника "Менеджмент" за загальною редакцією К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : "Києво-Могилянська академія", 2021. Висвітлено питання управлінських комунікацій, організації комунікаційного процесу, комунікаційного менеджменту.Item Мистецтво залучення уваги споживачів: роль засобів виразності у візуальному маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Трохименко, МаргаритаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Основні аспекти рекламної діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Талдикіна, ХристинаМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Особливості маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно(2023) Васютович, Анастасія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо особливостей формування маркетингових стратегій на ринку ігрового кіно.Item Особливості маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк(2022) Глущенко, Вікторія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей маркетингового моніторингу фінансових послуг компанії Монобанк.Item Особливості формування бренду диджея в Україні(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Боднарук, ІгорМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Особливості імплементації інноваційних технологічних рішень в умовах сучасних викликів(Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2022) Ковшова, Ірина; Шедько, ДмитроТези доповіді учасників щорічного Міжнародного круглого столу "Державна служба України: сучасні виклики та перспективи повоєнної трансформації", м. Київ, 17 червня 2022 р.Item Практичний посібник для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-наукової програми "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг"(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Ковшова, Ірина; Пічик, Катерина; Храпкіна, Валентина; Гавриленко, Тетяна; Ігнатьєва, Ірина; Сербенівська, Аліна; Сидоренко, ОксанаУ навчальному посібнику розглядаються загальні питання організації, проведення і підведення підсумків науково-дослідної, педагогічної та переддипломної практик, виконання магістерської роботи здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня ОНП "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг".Item Розвиток підприємництва в умовах цифрової трансформації(Державний університет телекомунікацій, 2022) Ковшова, ІринаМатеріали доповіді учасника ІІІ міжнародної науково-практичної конференції "Підприємницька, торговельна, біржова діяльність: тенденції, проблеми та перспективи розвитку", м. Київ, 15-16 лютого 2022 року.Item Технологічний маркетинг як засіб ефективного розвитку підприємства(2022) Бабич, Юлія; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо ефективного формування та розвитку системи технологічного маркетингу на підприємстві.Item Удосконалення маркетингової стратегії стимулювання збуту продукції компанії Eat Easy(2020) Мріх, Ольга; Ковшова, ІринаМетою даної роботи є аспекти геймізації як сучасного напряму маркетингової діджиталізації.Item Удосконалення рекламної діяльності Підприємства(2023) Талдикіна, Христина; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства та визначення особливостей різних аспектів рекламних заходів після проведення аналізу.Item Фірмовий стиль як маркетинговий інструмент формування бренду компанії(2021) Ніколаєва, Олександра; Ковшова, ІринаМетою роботи є надання теоретико-методичних та практичних рекомендацій щодо особливостей розробки та імплементації фірмового стилю як маркетингового інструменту формування бренду компанії.