Кіно-Театр. 2025. № 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2025. № 1 by Author "Канівець, Анастасія"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Кіра Муратова в західному кінознавстві, або Проблема російськомовної української кіноспадщини(2025) Канівець, АнастасіяСлабке знання Заходом загалом і західним академічним світом зокрема специфіки пострадянського (читай: колишнього російського імперського) світу зіграло поганий жарт і з кінематографічними студіями, пов’язаними з цим регіоном. У тому числі з дослідженнями спадщини Кіри Муратової, що її переважно розглядають у російському контексті, а то й як російську режисерку. Саме на цьому і зосередимо увагу в цій статті.Item Фільм про те, як стають воїнами(2025) Канівець, АнастасіяФільм Любомира Левицького "Ми були рекрутами" про легендарну 3-тю окрему штурмову бригаду ЗСУ. Серцевина у фільму документальна, лишень запакована у мок’юментарійний формат – вигадану сюжетну лінію новобранця 3-ї штурмової.Item Хроніка смерті жіночої душі у "довгому Середньовіччі"(2025) Канівець, АнастасіяХVIІІ століття. Епоха Просвітництва, Велика французька революція, що ознаменувала собою не лише кінець століття, але й без перебільшення нову сторінку в історії людства... А ще продовження так званого "довгого Середньовіччя", коли громади століттями жили без змін, в плані як побутовому, так і світоглядному. Таке безконечно довге середньовіччя панує і в австрійській громаді, в якій живе героїня історичної драми Северіна Фіали й Вероніки Франц "Лазня диявола".