Факультет охорони здоров`я, соціальної роботи і психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет охорони здоров`я, соціальної роботи і психології by Author "Боднар, Алла"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив емоційного інтелекту на саморегуляцію психічних станів дітей дошкільного віку(2025) Туник, Оксана; Боднар, АллаМетою даної магістерської роботи є вивчення та систематизація наукового досвіду про взаємозв'язок між рівнем емоційного інтелекту та здатністю до саморегуляції у дошкільників, а також поглиблення цього дослідження шляхом проведення кількох проективних тестів, опитувальних методик та психолого-педагогічного спостереження. Мета роботи також включає розробку інструментів управління емоціями та підвищення рівня емоційного інтелекту у дітей для покращення їхньої саморегуляції та психологічного благополуччя.Item Вплив методів натуралістичного поведінкового втручання в розвиток (NDBI) на покращення гри та соціальної комунікації в дітей з розладами аутичного спектру(2025) Чумаченко, Денис; Боднар, АллаМетою дослідження теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити характер впливу методів натуралістичного раннього поведінкового втручання в розвиток (NDBI) на розвиток гри та соціальної комунікації в дітей з розладами спектру аутизму, а також розробити програму поведінкової корекції цих сфер для дітей з РАС.Item Особливості соціалізації зовнішньо переміщених підлітків до нового соціального середовища(2024) Коханенко, Анастасія; Боднар, АллаМета дослідження: теоретично проаналізувати та емпірично дослідити особливості соціалізації підлітків біженців та розробити комплексну програму щодо оптимізації процесу соціалізації зовнішньо переміщених підлітків до нового соціального середовища.Item Психологічний добробут учнів молодшого шкільного віку в демократичній освітній системі(2025) Яковенко, Андрій; Боднар, АллаМета дослідження: теоретично обґрунтувати основи дослідження психологічного добробуту учнів молодшого шкільного віку в умовах демократичної освітньої системи, емпірично дослідити психологічний добробут учнів у такій системі; розробити програму корекції психологічного добробуту учнів молодшого шкільного віку в межах закладів освіти.