Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти бакалаврських програм
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти бакалаврських програм by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 20 of 21
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація презентацій за допомогою скрайбінгу(2021) Філоненко, Михайло; Афонін, АндрійУ наш час електронні презентації стали однією з форм вираження думок. Головна їх мета – розкриття певної інформації, проте їх ефективність може вимірюватися не лише об’єктивними чинниками. Одна з частин презентації – правильне враження, яке вона має залишити, і не останню роль у цьому враженні відіграють анімації. Ця робота розкриває тему створення анімацій "відмальовки", тобто імітації поступового проявлення зображення так, як це відбувається під час рисування або малювання. Така анімація робить картинки динамічними та привертає увагу до презентації, що стимулює краще засвоєння матеріалу презентації.Item Автоматизація процесів підтримки роботи над науковими публікаціями на основі систем ШІ (Automation of support processes for work on scientific publications based on AI systems)(2024) Іванов, Андрій; Афонін, АндрійМета дослідження полягає у створенні веб-сервісу, який за допомогою штучного інтелекту здатний автоматично обробляти наукові тексти. Це має в собі підсумовування тексту, пошук сайтів з корисною інформацією, а також аналіз настрою тексту та інші функції, що сприяють зручній роботі дослідників.Item Автоматизоване видалення фону растрового зображення, отриманого за допомогою смартфону(2021) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядаються різні методи та моделі визначення об’єкту на фотографії методами машинного навчання та комп’ютерного бачення, а також проводиться аналіз використання деяких алгоритмів на практиці. Результатом проведеного дослідження є застосунок та серверна частина, які у режимі реального часу видаляють фон зі зробленої фотографії, та зберігають результат у сховище даних смартфону.Item Алгоритми ML для рекомендації персоналізованого мультимедійного контенту на основі вподобань і поведінки користувачів(2024) Чернова, Єлизавета; Афонін, АндрійМета даного проекту дослідити наявні алгоритми для створення рекомендаційних систем і проаналізувати можливості їх використання, їх плюси і недоліки а також створити веб застосунок яким буде надавати користувачам рекомендації щодо перегляду фільмів з допомогою рекомендаційної систему використовуючи набуті в ході теоретичного дослідження знання.Item Використання доповненої реальності в електронній комерції(2023) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійМета даної роботи полягає у дослідженні та аналізі технології візуалізації об’єктів у реальному світі - доповненої реальності (AR) та висвітленні її переваг у реалізації застосунків для електронної комерції.Item ЗD графіка в електронній комерції(2023) Ходаківська, Надія; Афонін, АндрійЦя робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.Item Машинне навчання для ідентифікації впливових осіб і вимірювання їхнього впливу на громадську думку(2024) Шютева, Вікторія; Афонін, АндрійУ цій дипломній роботі ми маємо справу з темою "Машинне навчання для ідентифікації впливових осіб і вимірювання їхнього впливу на громадську думку". Оскільки зараз ми живемо в епоху, коли люди мають владу впливати на громадську думку одним твітом чи дописом, розуміння динаміки впливу стає ключовим.Item Мультимодальні системи: дослідження інтеграції різноманітних сенсорних модальностей, таких як звукова та візуальна, для можливого покращення взаємодії користувачів у мультимедійних програмах(2024) Станіславська, Катерина; Афонін, АндрійМетою роботи є дослідження мультимодальних систем та інтеграції різних сенсорних модальностей, таких як аудіо та візуальна, для покращення взаємодії користувачів з мультимедійними додатками. Проведено аналіз предметної області, описано характеристики мультимодальних систем, включаючи приклади управління комп'ютером за допомогою когнітивної модальності. Зазначено основні аспекти дизайну мультимодальних систем, зокрема використання дизайн фреймворків, а також принципи орієнтованого на користувача дизайну.Item Обробка Аудіо (Розробка еквалайзера для цифрових звукових робочих станцій)(2021) Ставровський, Михайло; Афонін, АндрійЦя курсова робота досліджує цифрову обробку аудіо у вигляді процесу еквалізації. Розроблено додаток еквалайзер на основі фреймворку JUCE та описаний процес його розробки.Item Оцінка дизайну веб-ресурсів на відповідність культурним вимогам за допомогою систем ШІ(2024) Назар, Ірина; Афонін, АндрійДля досягнення мети курсової роботи було проведено теоретичний аналіз, огляд функціональності ШІ, їх інтеграцію і також пілотне тестування. В результаті даної курсової роботи ми отримали програму, яка здатна аналізувати веб-ресурси різних країн та типів на відповідність ключовим культурним вимогам, та надавати рекомендації для виправлення виявлених невідповідностей.Item Побудова 3D моделі об'єкта на основі 2D зображення(2022) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядається проблема створення 3д моделі на основі 2д зображення, аналізуються різні підходи до даного питання, а також різні варіанти вирішення поставленої задачі. Детально розглядається проблема створення 3д моделі з певного набору 2д фотографій об’єкта з різних ракурсів, досліджується мінімальна та оптимальна кількість вхідних даних, а також критерії їх створення. Фінальним результатом дослідження виступає алгоритм на базі бібліотеки PyTorch3D.Item Посилення цифрової інклюзії: дизайн, орієнтований на користувача, для людей похилого віку(2024) Пахольчак, Катерина; Афонін, АндрійОсновною метою цього дослідження є розробка та впровадження ефективних рекомендацій і принципів інклюзивного та динамічного дизайну веб-інтерфейсів, орієнтованих на людей похилого віку.Item Проектування та реалізація методів взаємодії на основі жестів у мультимедійних програмах, таких як безконтактні інтерфейси, для підвищення взаємодії та контролю користувачів(2024) Черніков, Андрій; Афонін, АндрійУ цій роботі описано реалізацію програми розширення для браузера на основі технології розпізнавання жестів, яка надає безконтактний інтерфейс для медіаплеєру YouTube та уможливлює жестову взаємодію між користувачем та обчислювальним пристроєм.Item Процедурна генерація віртуальних світів у ігровій індустрії(2023) Сурженко, В’ячеслав; Афонін, АндрійМета цієї кваліфікаційної роботи – розглянути поняття віртуальних світів, процедурної генерації та популярні методи для генерації. Також порівняти їх між собою, обравши один для подальшої реалізації як застосунка.Item Розробка алгоритму оцінки інклюзивності мобільних застосунків(2023) Гопцій Дар’я; Афонін, АндрійМетою даної роботи є створення загального алгоритму перевірки елементів інтерфейсу мобільних застосунків на відповідність задовільному рівню доступності для користувачів з різними формами інвалідності.Item Розробка генератора колірної палітри для людей з вадами зору(2023) Гуза Марія-Валерія; Афонін, АндрійМета дослідження: огляд рішень для забезпечення колірної доступності, розробка вебзастосунку з генерацією колірної палітри, перевіркою контрастного коефіцієнта між кольорами та симуляцією різних типів колірної сліпоти, що допоможе дизайнерам та розробникам створювати доступні колірні поєднання для будь-якої людини.Item Розробка спеціалізованого веб-редактора резюме з автоматизованим аналізом(2020) Пірог, Руслана; Афонін, АндрійКурсова робота містить у собі аналіз типів інтелектуальних асистентів та детальний опис принцип роботи Grammarly. Проведений аналіз веб- редакторів резюме та визначено ключовий функціонал необхідний для прототипу. Описано реалізацію власного веб-додатку з детальним описом використаних технологій.Item Система допомоги в виборі вибіркових дисциплін(2023) Ткаченко, Андрій; Афонін, АндрійМетою цієї роботи є розробка алгоритму системи рекомендації навчальних дисциплін для студентів, які визначають набір вибіркових дисциплін на певний навчальний період, задля спрощення процесу прийняття такого рішення та полегшення вибору з урахуванням особистих критеріїв і характеристик, а також зважаючи на вибір інших студентів. Такий алгоритм допоможе студентам обирати набір дисциплін, які задовольняють їхні потреби та запобігти проблемам невдалого вибору.Item Тривимірний простір веб-дизайну: Computer Vision(2021) Жулкевський, Владислав; Афонін, АндрійУ цій роботі досліджується вплив технологічних рішень на досвід користувачів. Для того, щоб прийняти рішення щодо оновлення сторінки, відбувається розпізнавання емоції людини в конкретний момент часу з використанням Computer Vision та машинного навчання. За допомогою отриманої інформації генеруються нові елементи на сторінці (шрифт, кольори, картинки і т.д.) та переформатовується сама сторінка відповідно до настрою цієї людини. В результаті цієї курсової роботи, буде отримано інструмент, який надаватиме змогу аналізувати емоції відвідувачів веб сайту і використовувати їх для покращення UI/UX застосунків та зміни поведінки користувачів не тільки в майбутньому, а робити це динамічно в реальному часі.Item Тривимірний простір веб-дизайну: UI/UX(2021) Кірдяєва, Ольга; Афонін, АндрійЗадача даної роботи полягає в тому, щоб дослідити настрій та емоції відвідувачів вебсайту, а також запровадити відповідні зміни елементів, залежно від отриманих даних. Коли користувач відкриває сторінку та надає доступ до камери, програма розпізнає його емоції за допомогою Computer Vision. Сервер повертає результат у вигляді об’єкта із низкою характеристик, і вже на основі отриманої інформації приймається рішення щодо того, яким чином сторінка буде оновлена. Таким чином користувач миттєво бачить зміни на сторінці, які відображають його емоції у деякий момент часу, і при цьому впливають на його настрій. Результат цієї роботи може бути використаний як основа для подальших досліджень задля покращення користувацького досвіду, зміни поведінки користувача та мотивації до певних дій.