Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти бакалаврських програм
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти бакалаврських програм by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація презентацій за допомогою скрайбінгу(2021) Філоненко, Михайло; Афонін, АндрійУ наш час електронні презентації стали однією з форм вираження думок. Головна їх мета – розкриття певної інформації, проте їх ефективність може вимірюватися не лише об’єктивними чинниками. Одна з частин презентації – правильне враження, яке вона має залишити, і не останню роль у цьому враженні відіграють анімації. Ця робота розкриває тему створення анімацій "відмальовки", тобто імітації поступового проявлення зображення так, як це відбувається під час рисування або малювання. Така анімація робить картинки динамічними та привертає увагу до презентації, що стимулює краще засвоєння матеріалу презентації.Item Автоматизація процесів підтримки роботи над науковими публікаціями на основі систем ШІ (Automation of support processes for work on scientific publications based on AI systems)(2024) Іванов, Андрій; Афонін, АндрійМета дослідження полягає у створенні веб-сервісу, який за допомогою штучного інтелекту здатний автоматично обробляти наукові тексти. Це має в собі підсумовування тексту, пошук сайтів з корисною інформацією, а також аналіз настрою тексту та інші функції, що сприяють зручній роботі дослідників.Item Автоматизоване видалення фону растрового зображення, отриманого за допомогою смартфону(2021) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядаються різні методи та моделі визначення об’єкту на фотографії методами машинного навчання та комп’ютерного бачення, а також проводиться аналіз використання деяких алгоритмів на практиці. Результатом проведеного дослідження є застосунок та серверна частина, які у режимі реального часу видаляють фон зі зробленої фотографії, та зберігають результат у сховище даних смартфону.Item Автоматичний генератор структури елементів різних варіантів сайту, враховуючи культурні і політичні аспекти регіонів світу(2025) Назар, Ірина; Афонін, АндрійМетою цього дослідження є створення системи, здатної автоматично генерувати веб компоненти, беручи до уваги культурні особливості, характерні для цільової аудиторії в кожній країні. На відміну від інших веб конструкторів, запропоноване рішення використовує комбінацію моделей штучного інтелекту( Perplexity AI для збору контекстної інформації та ChatGPT для генерації коду), а також структуровану базу культурних правил про культурні особливості країн та регіонів, представлену у форматі JSON. Система автоматично аналізує введені дані (країну, тип компонента), формує семантичний запит, а потім генерує React-компоненти з підтримкою і18n(міжнародної локалізації) разом із детальним поясненням дизайну, який враховує культурні, мовні та візуальні нюанси конкретного регіону. В рамках цього дослідження було розроблено інтерактивну платформу з функціями попереднього перегляду та можливостю редагування коду компонентів. Отримані результати підтверджують ефективність цього підходу для створення компонентів, що враховують культурні особливості. Це покращує взаємодію з користувачами та сприяє кращій міжнародній комунікації.Item Алгоритми ML для рекомендації персоналізованого мультимедійного контенту на основі вподобань і поведінки користувачів(2024) Чернова, Єлизавета; Афонін, АндрійМета даного проекту дослідити наявні алгоритми для створення рекомендаційних систем і проаналізувати можливості їх використання, їх плюси і недоліки а також створити веб застосунок яким буде надавати користувачам рекомендації щодо перегляду фільмів з допомогою рекомендаційної систему використовуючи набуті в ході теоретичного дослідження знання.Item Використання доповненої реальності в електронній комерції(2023) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійМета даної роботи полягає у дослідженні та аналізі технології візуалізації об’єктів у реальному світі - доповненої реальності (AR) та висвітленні її переваг у реалізації застосунків для електронної комерції.Item Дослідження впливу компонентів дизайну користувацького інтерфейсу на поведінку користувачів: розробка та тестування дизайну(2025) Бачинська, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі досліджено вплив ключових візуальних елементів користувацького інтерфейсу (UI) на поведінкові метрики користувачів, таких як час виконання задач, рівень конверсії та когнітивне навантаження. Актуальність дослідження визначена зростаючими вимогами до ергономічності та зручності цифрових систем у контексті розвитку напрямів взаємодією людини і комп’ютера (Human-Computer Interaction, HCI), когнітивної інформатики та ергономіки. Об’єктом дослідження є веб-інтерфейс як складна система взаємодії людини з комп’ютером, а предметом — взаємозв’язок між його візуальними характеристиками та поведінковими реакціями користувачів. У практичній частині проведено редизайн веб-застосунку із застосуванням результатів дослідження, що було підтверджено шляхом опитування користувачів. Методологічна база включає аналіз теоретичних засад, емпіричне дослідження, розробку оновленого дизайну та юзабіліті-тестування. Отримані результати демонструють ефективність системного підходу до оптимізації UI/UX, сприяючи підвищенню ергономічності, продуктивності та якості користувацького досвіду, що може бути використано для подальшого вдосконалення інтерфейсних рішень у галузі інформаційних технологій.Item ЗD графіка в електронній комерції(2023) Ходаківська, Надія; Афонін, АндрійЦя робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.Item Засоби покращення взаємодії людей з когнітивними порушеннями з вебзастосунками(2025) Яковенко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою роботи є дослідження особливостей взаємодії людей із когнітивними порушеннями з вебзастосунками, аналіз існуючих рішень у сфері цифрової доступності, а також розробка та проведення оцінки ефективності інтерфейсу сайту туристичних послуг, адаптований до потреб таких користувачів.Item Масштабування та розміщення віртуальних 3D об’єктів в реальному просторі за допомогою AR(2025) Петренко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою даної роботи є розробка проєкту доповненої реальності, що містить певний набір 3D-моделей, а також імплементація АR-моделі на вебсторінку з каталогом меблів з можливістю передивлятися, розміщувати та масштабувати моделі меблів за допомогою технології доповненої реальності.Item Машинне навчання для ідентифікації впливових осіб і вимірювання їхнього впливу на громадську думку(2024) Шютева, Вікторія; Афонін, АндрійУ цій дипломній роботі ми маємо справу з темою "Машинне навчання для ідентифікації впливових осіб і вимірювання їхнього впливу на громадську думку". Оскільки зараз ми живемо в епоху, коли люди мають владу впливати на громадську думку одним твітом чи дописом, розуміння динаміки впливу стає ключовим.Item Мультимодальні системи: дослідження інтеграції різноманітних сенсорних модальностей, таких як звукова та візуальна, для можливого покращення взаємодії користувачів у мультимедійних програмах(2024) Станіславська, Катерина; Афонін, АндрійМетою роботи є дослідження мультимодальних систем та інтеграції різних сенсорних модальностей, таких як аудіо та візуальна, для покращення взаємодії користувачів з мультимедійними додатками. Проведено аналіз предметної області, описано характеристики мультимодальних систем, включаючи приклади управління комп'ютером за допомогою когнітивної модальності. Зазначено основні аспекти дизайну мультимодальних систем, зокрема використання дизайн фреймворків, а також принципи орієнтованого на користувача дизайну.Item Мультимодальні системи: дослідження інтеграції різноманітних сенсорних модальностей, таких як звукова та візуальна, для можливого покращення взаємодії користувачів у мультимедійних програмах(2025) Станіславська, Катерина; Афонін, АндрійМетою роботи є дослідження мультимодальних систем та інтеграції різних сенсорних модальностей, таких як аудіо та візуальна, для покращення взаємодії користувачів з мультимедійними додатками. Проведено аналіз предметної області, описано характеристики мультимодальних систем, включаючи приклади управління комп'ютером за допомогою когнітивної модальності. Зазначено основні аспекти дизайну мультимодальних систем, зокрема використання дизайн фреймворків, а також принципи орієнтованого на користувача дизайну. Програмний застосунок задіює візуальну та звукову модальності, забезпечуючи зменшення когнітивного навантаження та покращуючи користувацький досвід. Робота підкреслює важливість інтеграції модальностей для створення інклюзивного цифрового середовища, що дозволяє користувачам ефективно взаємодіяти з комп'ютером.Item Обробка Аудіо (Розробка еквалайзера для цифрових звукових робочих станцій)(2021) Ставровський, Михайло; Афонін, АндрійЦя курсова робота досліджує цифрову обробку аудіо у вигляді процесу еквалізації. Розроблено додаток еквалайзер на основі фреймворку JUCE та описаний процес його розробки.Item Оцінка дизайну веб-ресурсів на відповідність культурним вимогам за допомогою систем ШІ(2024) Назар, Ірина; Афонін, АндрійДля досягнення мети курсової роботи було проведено теоретичний аналіз, огляд функціональності ШІ, їх інтеграцію і також пілотне тестування. В результаті даної курсової роботи ми отримали програму, яка здатна аналізувати веб-ресурси різних країн та типів на відповідність ключовим культурним вимогам, та надавати рекомендації для виправлення виявлених невідповідностей.Item Побудова 3D моделі об'єкта на основі 2D зображення(2022) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядається проблема створення 3д моделі на основі 2д зображення, аналізуються різні підходи до даного питання, а також різні варіанти вирішення поставленої задачі. Детально розглядається проблема створення 3д моделі з певного набору 2д фотографій об’єкта з різних ракурсів, досліджується мінімальна та оптимальна кількість вхідних даних, а також критерії їх створення. Фінальним результатом дослідження виступає алгоритм на базі бібліотеки PyTorch3D.Item Посилення цифрової інклюзії: дизайн, орієнтований на користувача, для людей похилого віку(2024) Пахольчак, Катерина; Афонін, АндрійОсновною метою цього дослідження є розробка та впровадження ефективних рекомендацій і принципів інклюзивного та динамічного дизайну веб-інтерфейсів, орієнтованих на людей похилого віку.Item Посилення цифрової інклюзії: дизайн, орієнтований на користувача, для людей похилого віку(2025) Пахольчак, Катерина; Афонін, АндрійМетою цього дослідження є розробка та впровадження ефективних рекомендацій і принципів інклюзивного та динамічного дизайну веб-інтерфейсів, орієнтованих на людей похилого віку. Це передбачає аналіз поточних проблем і бар'єрів, з якими стикаються літні користувачі, а також практичну перевірку запропонованих змін у дизайні веб-сторінок для підвищення їхньої зручності та доступності. Дослідження має на меті створити такі цифрові продукти та послуги, які б враховували фізіологічні та психологічні особливості літніх користувачів, забезпечуючи їм рівні можливості у використанні сучасних технологій.Item Проектування та реалізація методів взаємодії на основі жестів у мультимедійних програмах, таких як безконтактні інтерфейси, для підвищення взаємодії та контролю користувачів(2024) Черніков, Андрій; Афонін, АндрійУ цій роботі описано реалізацію програми розширення для браузера на основі технології розпізнавання жестів, яка надає безконтактний інтерфейс для медіаплеєру YouTube та уможливлює жестову взаємодію між користувачем та обчислювальним пристроєм.Item Процедурна генерація віртуальних світів у ігровій індустрії(2023) Сурженко, В’ячеслав; Афонін, АндрійМета цієї кваліфікаційної роботи – розглянути поняття віртуальних світів, процедурної генерації та популярні методи для генерації. Також порівняти їх між собою, обравши один для подальшої реалізації як застосунка.