Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Тітаренко, Ірина"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив діджитал комунікацій на формування іміджу пивних брендів ( на прикладі бренду "hike")(2022) Тесленко, Катерина; Тітаренко, ІринаМета – визначити особливості впливу, успішні практики використання діджитал комунікацій для формування іміджу українського бренду пива "hike".Item Гумор як засіб ефективних комунікацій в Інтернет-середовищі(2022) Яськів, Соломія; Тітаренко, ІринаМетою даного дослідження є виокремити особливості застосування гумору у цифрових комунікаціях українського бізнесу, комерційного та некомерційного секторів.Item Дослідження сучасних технологій та інструментів у розвитку інституту зв'язків з громадськістю (на прикладі відеопродакшену)(2022) Перетятко, Ігор; Тітаренко, ІринаМетою роботи є дослідження відеоконтенту як одного з сучасних інструментів зв’язків з громадськістю.Item Діджитал-комунікації у кінофестивальній сфері України в умовах пандемічної кризи(2022) Чехов, Артем; Тітаренко, ІринаМета дослідження – сформувати рекомендації щодо використання цифрових інструментів комунікації у кінофестивальній сфері в Україні під час пандемії COVID-19 на базі аналізу відповідних діджитал-стратегій за період 2020 - 2022 роки.Item Комунікаційні стратегії популяризації української мови в Україні(2022) Климанська, Марія; Тітаренко, ІринаМета дослідження: дослідити комунікаційні стратегії популяризації державної української мови в Україні, їхні особливості та труднощі застосування і сформувати комунікаційну стратегію для популяризації української мови в Україні.Item Особливості використання платформи TikTok у комунікації українських брендів(2020) Гавриленко, Б.Ю.; Тітаренко, ІринаСоціальні мережі стають не тільки інструментом для рекламування та продажу власних товарів, але й можливістю для кожного бренду пізнати свою аудиторію та стати схожими на них. TikTok є новою соціальною мережею для України, тож комунікація українських брендів у ньому ще не була дослідженою, а перші профілі, які вже з’явились задають тренд та тон для майбутніх комунікаційних кампаній на платформі. Отже, дослідження цієї комунікації є актуальним та має велику цінність для подальшого розвитку PR в Україні.Систематизувавши та проаналізувавши наявний український та зарубіжний досвід комунікації на платформі TikTok авторці вдалось створити ґрунтовну базу для подальшого аналізу результатів власного дослідження.Проведені кількісні та якісні дослідження публікацій українських брендів у TikTok та інтерпретація отриманих емпіричних даних дали можливість авторці дослідити наявний досвід комунікації у соціальній мережі. А проведені експертні інтерв’ю підсилити отримані дані та дали можливість для їх всестороннього аналізу.Важливим доробком у роботі є також путівник для українських брендів щодо ведення комунікації у соціальній мережі TikTok, розроблений з урахуванням усього проаналізованого магістранткою матеріалу.Item Роль digital-комунікацій у діяльності музейних установ(2020) Яник, Еліна; Тітаренко, ІринаУ своїй роботі авторка дослідила та аргументувала зв’язок між змінами форм комунікації та трансформації соціальної ролі музеїв. Було доведено, що digital-комунікації відіграють важливу роль у діяльності музейних установ та втіленні їхньої місії. Структура роботи є логічною, її частини узгоджені між собою та із заявленими завданнями дослідження: у першому розділі представлена теоретико-методологічна основа дослідження, у другому розділі опрацьовані інструменти та успішні практики цифрових комунікацій світових музеїв; третій розділ - це емпірична частина дослідження, в якій авторка, використовуючи методи кейс-стаді та контент-аналізу, проаналізувала діяльність 12 різних музеїв під час карантинних обмежень у зв’язку з пандемією 2020 року.Item Інструменти діджитал-комунікацій в мережах кінотеатрів України(2021) Єлістратова, Лідія; Тітаренко, ІринаМета – визначити особливості та успішні практики використання інструментів діджитал-комунікацій для мереж кінотеатрів України.