Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Королько, Валентин"
Now showing 1 - 18 of 18
Results Per Page
Sort Options
Item PR-освіта: світовий досвід та українські перспективи(2014) Горак, Павло; Королько, ВалентинМетою написання роботи є висвітлення проблематики розвитку PR-освіти, спроба виявити емпіричні характеристики її інституціоналізації в Україні.Item Аналіз методів оцінки ефективності PR-кампаній та їх використання в Україні(2012) Гриша, Богдан; Королько, ВалентинМетою роботи є комплексний аналіз особливостей використання в Україні міжнародних методів оцінки ефективності PR-роботи з урахуванням сучасних реалій розвитку вітчизняної сфери зв'язків з громадськістю.Item Вплив політичних процесів на розвиток сфери PR в Україні (порівняльний аналіз 1990-х і 2000-х років)(2012) Гриценко, Юлія; Королько, ВалентинМета роботи: визначити вплив політичних процесів на сферу PR в Україні.Item Вплив факторів корпоративної культури університету на вибір ВНЗ абітурієнтами (на прикладі НаУКМА та КНУ імені Тараса Шевченка)(2016) Ковальонок, Олександр; Королько, ВалентинМета дослідження — визначити аспекти корпоративної культури ВНЗ та ступінь їх впливу на вибір навчального закладу абітурієнтами.Item Вплив ціннісних орієнтирів сучасного менеджменту на формування репутації організації(2012) Баштанник, Дарія; Королько, ВалентинМетою дослідження є з'ясування основних чинників та особливостей формування репутації організації в умовах сучасного ринку, який орієнтується на гуманістичні цінності.Item Етичні та правові питання використання PR-технологій в контексті інтегрованих маркетингових комунікацій (на прикладі просування лікарських препаратів фірм України)(2017) Кошельна, Анджеліка; Королько, ВалентинМетою даної роботи є виявлення етичних та правових проблем застосування PR-технологій як компонента інтегрованих маркетингових комунікацій, його значення та ролі в фармацевтичному секторі України, на прикладі одного із його провідних гравців - компанії "Фармак".Item Зростання ролі українського кіно як засобу формування та просування іміджу сучасної України(2019) Костецький, Максим; Королько, ВалентинМета дослідження полягає у вивченні ролі та оцінці ефективності кінематографа як засобу у формуванні та просуванні міжнародного іміджу України.Item Моделі стратегій розбудови репутації підприємницьких організацій в Україні(2014) Карбань, Яна; Королько, ВалентинМетою даної роботи є узагальнення поширених серед сучасних підприємницьких організацій, що працюють на ринку України, підходів до стратегій репутаційного менеджменту.Item Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні(2020) Шакун, Юлія; Королько, ВалентинАктуальність обраної здобувачкою теми "Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні" не має сумніву, оскільки перформанс як явище публічної політики, театралізація та конструювання дійсності набувають все більшої значущості для сучасного політичного процесу, а сприйняття політичних подій через призму розважальності з одиничних проявів перетворюється на масштабне явище. Дослідниця поставила за мету концептуалізацію поняття політичного перформансу як виборчої технології та з'ясування особливостей її використання на виборах 2019 в Україні. Для її досягнення здобувачка з’ясовує сутність, зміст та особливості політичного перформансу як соціального явища та засобу політичної комунікації в умовах демократії; визначає специфіку використання технологій політичного перформансу учасниками виборчого процесу на загальнонаціональних виборах 2019 року в Україні; досліджує види та форми прояву, специфіку маніпулятивної діяльності, політичної мімікрії та приниження репутації конкурентів-суб’єктів політики; узагальнює накопичені результати сучасних досліджень та оцінок впливу політичного перформансу на електоральну поведінку виборців в Україні.Item Особливості зв'язків суб'єктів друкованих засобів масової інформації з громадськістю (на прикладі журналу "Тваринництво сьогодні")(2014) Могильний, Роман; Королько, ВалентинМетою дослідження є аналіз PR-діяльності друкованих ЗМІ України на прикладі журналу "Тваринництво сьогодні" з подальшими рекомендаціями щодо уточнення стратегії і тактики PR-політики редакції.Item Особливості кризової комунікації під час пандемії COVID-19: український та світовий досвід(2021) Солонько, Олександр; Королько, ВалентинМета дослідження – сформувати теоретико-методологічний підхід (концептуальну рамку) реалізації кризової комунікації в умовах пандемії COVID-19, узагальнити вітчизняний та міжнародний досвід пошуків найбільш ефективних методів і прийомів реалізації такої комунікації.Item Особливості моделей комунікації з громадськістю в умовах реформування первинної медичної допомоги в Україні(2019) Нагорна, Анна; Королько, ВалентинМета роботи полягає в дослідженні особливостей та труднощів комунікації з громадськістю в умовах реформування первинної медичної допомоги в Україні та розробці шляхів їх подолання.Item Особливості міжнародного позиціонування України в умовах російсько-української війни(2024) Устенко, Анна; Королько, ВалентинМетою дослідження є визначення ефективних інструментів забезпечення зовнішньої комунікаційної політики, спрямованої на зміцнення позиціонування України як стабільного демократичного актора на міжнародній арені. Робота звертається до ідентифікації ключових аспектів, які впродовж періоду державної незалежності зумовлювали позитивні зміни сприйняття України серед міжнародної громадськості, та, зокрема, до визначення головних чинників формування пабліцитного капіталу України після 2022 року, вже в умовах повномасштабної російської війни.Item Особливості репутаційних стратегій владних органів України в умовах сучасної суспільно-політичної кризи(2015) Ткачук, Софія; Королько, ВалентинМетою роботи є дослідження особливостей репутаційних стратегій органів державної влади України в умовах сучасної суспільно-політичної кризи з урахуванням євро-інтеграційних процесів, реформування країни в контексті цінностей "Революції гідності" та протистояння російській агресії.Item Порівняльний аналіз ефективності комунікаційних зусиль урядових структур при підготовці до Євро-2012. На прикладі України та Польщі(2012) Матейко, Іван; Королько, ВалентинМетою роботи є порівняння комунікаційних зусиль органів влади України та Польщі при підготовці до Євро-2012.Item Пошук новітніх стратегій розвитку урядових комунікацій з громадськістю в Україні (на прикладі ініціативи "Відкритий уряд України")(2020) Манушкіна, Наталія; Королько, ВалентинОбрана авторкою тема є вкрай актуальною в умовах появи цифрових технологій та переходу України до інформаційного суспільства, яке потребує суттєвого вдосконалення комунікації між державною владою та громадянським суспільством. Українське суспільство також потребує(в умовах процесу демократизації)подолання наслідків радянського правління, що характеризувалося закритістю урядової інформації та викривленим характером комунікації між владою та суспільством. Авторка чітко виокремлює основні поняття, які вона використовує в роботі (зокрема, "політична комунікація", "інформаційна діяльність" тощо), наводить інтерпретації їх змісту провідними науковцями. Заслуговує на увагу і практична частина роботи (розділи 2 та 3), присвячена аналізу стану практичної реалізації в Україні такого комунікаційного проекту, як "Партнерство«Відкритий уряд". Авторка ретельно описує основний зміст, етапи та кроки впровадження в Україні цього проекту, а також проводить оцінювання стану цього впровадження на основі емпіричних методів експертного опитування та контент-аналізу. Важливо відзначити, що робота написана на основі власного практичного досвіду авторки з реалізації цього проекту.Item Роль соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв'язків з громадськістю(2012) Рєзанова, Ольга; Королько, ВалентинМетою даної кваліфікаційної роботи є: дослідження значення соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв’язків з громадськістю, аналіз впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в практику компаній, а також визначення сучасного стану і тенденцій розвитку КСВ в Україні.Item Сучасні технології формування іміджу компанії (на прикладі аналізу використання діджитал комунікації)(2018) Дудка, Ілля; Королько, ВалентинМета кваліфікаційної роботи полягає у висвітленні еволюції масової комунікації - від друкованої преси до діджитал-комунікації - визначення її особливостей і механізмів, переваг і недоліків з подальшим емпіричним підкріпленням за допомогою експертного опитування та глибинного інтерв'ю.