Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Коник, Дмитро"
Now showing 1 - 20 of 23
Results Per Page
Sort Options
Item Використання вірусного контенту для просування бренду в соціальних медіа(2013) Тимофієнко, Дмитро; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні використання вірусного контенту як інструменту PR-діяльності компанії по просуванню бренду в соціальних медіа.Item Використання вітчизняних instagram-блогерів сфери краси як третьої сторони у PR-кампаніях(2017) Глебова, Ольга; Коник, ДмитроМета роботи - дослідити, як та на яких умовах бренди сфери краси співпрацюють з українськими Instagram-блогерами, а також розробити рекомендації для PR-спеціалістів, які слід брати до уваги під час реалізації PR- кампаній за участі Instagram-блогерів.Item Використання інструментів цифрових комунікацій у фандрейзингу (на прикладі неприбуткових організацій в умовах російсько-української війни 2022 року)(2023) Карпенко, Анастасія; Коник, ДмитроМета: виявити використання інструментів цифрової комунікації у фандрейзингу неприбуткових організацій в Україні під час російсько-української війни 2022 року.Item Вплив спонсорства та благодійності як PR-діяльності на репутацію комерційних організацій в Україні(2016) Нетреба, Дар’я; Коник, ДмитроМета дослідження: оцінити сучасний стан спонсорства та благодійності українських комерційних організацій та проаналізувати їхній вплив на репутацію компаній, які впроваджують дану діяльність.Item Древньокитайські військові трактати як інструмент PR-фахівця(2013) Тимошенко, Андрій; Коник, ДмитроМета роботи: продемонструвати актуальність механізмів, що описані у даних трактатах і довести корисність опанування цих знань українським PR-фахівцем.Item Застосування Барселонських принципів 2.0. в оцінюванні комунікаційних кампаній в бізнес-структурах в Україні(2017) Петруньок, Олександра; Коник, ДмитроМета роботи: аналіз стану застосування Барселонських принципів 2.0. в оцінюванні ефективності комунікаційних компаній у бізнес-організаціях в Україні.Item Зміна міжнародного іміджу України після революції гідності 2013-2014 рр.(2016) Мінасенко, Дар’я; Коник, ДмитроМета дослідження полягає у аналізі змін міжнародного сприйняття України після подій 2013 -2014 років.Item Комунікаційна стратегія органів місцевого самоврядування в об’єднаних територіальних громадах у контексті децентралізації в Україні(2017) Троян, Ірина; Коник, ДмитроМета роботи: виявити основні елементи комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування в об’єднаних територіальних громадах у контексті децентралізації в Україні, а також інструменти залучення громадян до вироблення політики на місцевому рівні.Item Комунікаційні кампанії як інструмент реінтеграції ветеранів російсько-української війни(2023) Мартинюк, Катерина; Коник, ДмитроМета дослідження: дослідити комунікаційні кампанії направлені на реінтеграцію ветеранів російсько-української війни, визначити їх особливості та чинники ефективної організації.Item Комунікаційні інструменти у формуванні репутації юридичних компаній України(2019) Папарига, Вікторія; Коник, ДмитроМетою цього дослідження є вивчення набору комунікаційних інструментів, що застосовуються при формуванні репутації юридичних компаній України та оцінка їх ефективності з огляду на досягнення тактичних та стратегічних завдань компанії в певний період часу.Item Комунікація в соціальних медіа як інструмент політичної мобілізації суспільства(2014) Бігун, Ігор; Коник, ДмитроМета роботи: визначити, наскільки дієвим інструментом політичної мобілізації може бути комунікація в соціальних медіа.Item Кризові комунікації державних органів влади в умовах сучасних політичних криз(2014) Корсун, Ярослава; Коник, ДмитроМета дослідження полягає у аналізі основних повідомлень державних органів влади під час кризової ситуації в країні та порівняння їх з діями, виокремлення застосованих державними органами стратегій для врегулювання конфліктів та аналіз поведінки та комунікаційних зусиль першої особи в державі.Item Організація комунікації українських компаній в інтернет середовищі(2013) Михайленко, Інна; Коник, ДмитроМетою даної роботи є виокремлення особливостей використання Інтернет комунікацій, зокрема соціальних медіа, успішними українськими компаніями, в яких працюють експерти з комунікацій, а також порівняти отримані дані з результатами зарубіжних практик.Item Особливості підходів до сегментації цільових аудиторій (на прикладі комерційних та некомерційних проектів)(2019) Осовик, Діана; Коник, ДмитроМета дослідження: систематизувати та визначити найбільш розповсюджені підходи до сегментації цільової аудиторії у розробці стратегій комунікації комерційних та некомерціиних проектів.Item Питання комунікаційної готовності організації до кризової ситуації (на прикладі компанії з виробництва харчових продуктів)(2017) Музиченко, Анастасія; Коник, ДмитроМета дослідження: показати роль готовності організації до кризової ситуації та розглянути використання PR-технологій в розробці антикризової стратегії, що забезпечує стійкість компанії.Item Просування органічної продукції на ринок України: ПР-стратегії(2013) Голуб, Катерина; Коник, ДмитроМета роботи полягає у тому, аби дослідити, як в умовах наповнення українського внутрішнього ринку низькоякісною продукцією, в умовах економічної нестабільності, відсутності належного законодавчого і нормативно-правового регулювання вітчизняним виробникам органічної продукції вибудовувати ефективну систему комунікацій зі споживачами.Item Роль спонсорства в формуванні корпоративної репутації організації(2013) Антипова, Світлана; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні спонсорства як способу ведення PR-діяльності великої корпорації.Item Система соціальних комунікацій громадських організацій України(2013) Гриб, Ольга; Коник, ДмитроМета дослідження полягає в тому, щоб на основі вивченої джерельної бази та проведеного соціологічного експертного опитування дослідити системи соціальних комунікацій громадських організацій України.Item Сторітелінг в епоху цифрових комунікацій: порівняльний аналіз практик державних та приватних організацій в Україні(2018) Павлученко, Дарина; Коник, ДмитроМета дослідження полягає в тому, щоб визначити особливості застосування діджитал сторітелінгу в державних та приватних організаціях в Україні.Item Стратегічні комунікації в процесі інтеграції України до Європейського Союзу(2014) Макогон, Катерина; Коник, ДмитроМетою роботи є дослідження зовнішніх і внутрішніх комунікацій з боку органів державної влади з метою надання подальших рекомендаціями щодо побудови комунікаційних стратегій в процесі інтеграції України до Європейського Союзу (2008 - 2013 pp.).