Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Зінченко, Алла"
Now showing 1 - 20 of 59
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз ефективності комунікаційних технологій просування косметичних брендів на ринок через соціальні мережі ( на прикладах Oriflame, Avon, Mary Kay)(2018) Шило, Ірина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити ефективність комунікаційних технологій, які використовують beauty-бренди в соціальних мережах.Item Аналіз комунікаційних стратегій у програмах агенцій ООН на прикладі УВКБ ООН в Україні(2017) Кравчук, Тетяна; Зінченко, АллаМета і завдання дослідження. Мета роботи полягає в дослідженні особливостей комунікаційних стратегій у програмах агенцій ООН в Україні на прикладі Управління Верховного комісара ООН у справах біженців.Item Виборчі комунікації в соціальних мережах (на прикладі комунікації в Facebook під час виборів президента США в 2016 році)(2017) Гасяк, Інна; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити особливості комунікації кандидатів в Президенти (Г. Клінтон та Д. Трампа) та їхню ефективність в соціальній мережі Facebook в США під час виборів 2016 року.Item Використання сучасних комунікаційних технологій в розвитку бренду роботодавця в умовах воєнного стану(2022) Ванда, Мар’яна; Зінченко, АллаМетою дослідження постає виявлення актуального стану та тенденцій з використання сучасних комунікаційних технологій з розвитку бренду роботодавця, а також специфіки їх трансформації в українських компаніях в умовах воєнних подій 2022 року.Item Вплив бренду видавництва на настрої та вибір споживачів(2020) Бондаренко, Ю. ; Зінченко, АллаВидавництва конкурують між собою за право видавати бестселери, якість оформлення і друку книг. Бренди видавництв ведуть боротьбу і за споживачів. Проте, чи впливає бренд на вибір споживача, чи споживач орієнтується на свої уподобання у виборі книжок? Яку стратегію просування на ринку обирати видавництвам? Відповіді на ці запитання можна знайти тільки провівши дослідження. Авторка проаналізувала дослідження науковців з питань сутності "бренду", їх різновидів, особливостей розвитку брендів українських видавництв. У роботі також розглянуто основні тенденції розвитку видавничої справи в Україні та світі та розглянуто процес брендування видавництв. Заслуговує на увагу проведене ґрунтовне дослідження споживчих орієнтацій українців у виборі та читанні книжок. Авторці за допомогою онлайн-форми Google Forms вдалося опитати 522 респонденти та провести ґрунтовний аналіз на встановлення кореляції між різними поведінковими патернами споживачів книжок. Застосувавши метод кростабуляційного аналізу, авторка дійшла висновку, що "у разі, якщо споживач не визначився з вибором книжки, бренд видавництва не буде основним чинником цього вибору".Item Вплив комунікацій громадських організацій на розвиток громадського активізму в Україні(2017) Шененко, Марія; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити ефективність комунікативної діяльності організацій громадянського суспільства, що спрямована на залучення громадян до суспільних ініціатив.Item Вплив національного соціо-культурного середовища на формування корпоративної культури міжнародних бізнес-організацій(2013) Косенко, Діана; Зінченко, АллаМетою роботи є проведення аналізу впливу національного соціокультурного середовища на формування та розвиток корпоративної культури міжнародних компаній.Item Вплив онлайн-медіа на формування інформаційного середовища (на прикладі висвітлення теми вакцинації від COVID-19)(2021) Павлів, Катерина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити особливості формування інформаційного середовища стосовно вакцинації від COVID-19 в українських онлайн-медіа.Item Вплив феномену постправди на розвиток ЗМІ(2022) Ковтуненко, Владислав; Зінченко, АллаМета роботи – проаналізувати вплив феномену постправди на розвиток засобів масової інформації.Item Досвід використання PR-технологій у просуванні "Мистецького Арсеналу" у культурному просторі України та Європи(2015) Єременко, Марта; Зінченко, АллаМета роботи: проаналізувати PR-технології, що використовуються в просуванні Мистецького Арсеналу в українському та міжнародному культурному просторі та запропонувати комунікаційну програму просування Мистецького Арсеналу в культурний простір України та Європи.Item Досвід застосування інструментів інтегрованих комунікацій в бізнес-школах (на прикладі комунікаційної стратегії бізнес-школи CAPS)(2019) Шаповаленко, Ольга; Зінченко, АллаМетою дослідження є вивчення практики використання інтегрованих комунікацій у роботі бізнес-шкіл та розробка рекомендації щодо їх впровадження в комунікаційній стратегії бізнес-школи CAPS.Item Досвід та проблеми проведення державних комунікаційних кампаній ( на прикладі соціальних комунікаційних кампаній України та країн Прибалтики)(2016) Сендзюк, Богдана; Зінченко, АллаМета даноі роботи — виявлення й узагальнення основних характеристик та тенденцій державних соціальних рекламних кампаній.Item Діджитал інструменти просування неурядових організацій(2020) Гарань, Василина; Зінченко, АллаСтруктурно робота є логічною відповідно до поставленої мети та завдань. Складається зі вступу, трьох розділів,висновків, бібліографії та додатків, що містять гайд для проведення експертного інтерв’ю, транскрипти самих інтерв’ю. Авторкою розкриті особливості діджитал комунікацій у просуванні неурядових організацій в Україні. Емпірична частина роботи містить матеріал, що розкриває спільні та специфічні особливості використання діджитал складової в діяльності чотирьох українських неурядових організацій: Ukraїner, Інтерньюз Україна, Детектор медіа, УКМЦ.Порівняльний аналіз використання відповідних інструментів у просуванні неурядових організацій дає авторці можливість сформулювати поради щодо їхньої оптимізації.Item Етика PR в епоху постправди та розвитку штучного інтелекту(2024) Колюбаєв, Богдан; Зінченко, АллаМета. Проаналізувати та визначити характерні особливості етики звʼязків з громадськістю в епоху постправди та розвитку штучного інтелекту. А також розглянути ключові етичні виклики, які постають перед сферою PR.Item Ефективність діджитал каналів комунікації компанії з великою кількістю цільових аудиторій(2018) Цісар, Анастасія; Зінченко, АллаМетою роботи є визначення рівня ефективності діджитал комунікації організацій з великою кількістю цільових аудиторій.Item Ефективність комунікації Патрульної поліції України у Facebook(2014) Шмир, Діана; Зінченко, АллаМета дослідження: дослідити ефективність комунікації Патрульної Поліції України з громадскістю у Facebook (у порівнянні з комунікаціями Сінгапурської та Французької поліцій).Item Компоненти ефективної комунікації брендів у еру цифрового покоління (digital natives)(2018) Шостак, Ірина; Зінченко, АллаМетою роботи є виявлення та узагальнення характеристик, які мають бути присутніми у PR-позиціонуванні та комунікаційних стратегіях брендів, які працюють у еру digital natives.Item Комунікаційні стратегії просування брендів в YouTube(2016) Леськів, Ганна; Зінченко, АллаМетою роботи є виявлення та узагальнення характеристик, які відображають роль сервісу відеохостингу YouTube у PR-позиціонуванні, а також вказують на успішність топових відеоканалів відомих світових брендів в соціальній мережі YouTube.Item Комунікації бізнесу в умовах воєнного стану в Україні: досвід національних логістичних компаній(2024) Овчаренко, Ярослава; Зінченко, АллаМета цієї роботи – з’ясувати особливості комунікацій, що здійснюють комерційні компанії в Україні в умовах воєнного стану.Item Комунікації задля соціальних змін у сфері захисту дитинства в Україні(2019) Бондаренко, Ольга; Зінченко, АллаМета дослідження – проаналізувати сучасні комунікації неурядових організацій, що діють у сфері захисту дитинства в Україні та виявити найбільш ефективні елементи для запуску соціальних змін.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »