Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Author "Зінченко, Алла"
Now showing 1 - 17 of 17
Results Per Page
Sort Options
Item Використання сучасних комунікаційних технологій в розвитку бренду роботодавця в умовах воєнного стану(2022) Ванда, Мар’яна; Зінченко, АллаМетою дослідження постає виявлення актуального стану та тенденцій з використання сучасних комунікаційних технологій з розвитку бренду роботодавця, а також специфіки їх трансформації в українських компаніях в умовах воєнних подій 2022 року.Item Вплив бренду видавництва на настрої та вибір споживачів(2020) Бондаренко, Ю. О.; Зінченко, АллаВидавництва конкурують між собою за право видавати бестселери, якість оформлення і друку книг. Бренди видавництв ведуть боротьбу і за споживачів. Проте, чи впливає бренд на вибір споживача, чи споживач орієнтується на свої уподобання у виборі книжок? Яку стратегію просування на ринку обирати видавництвам? Відповіді на ці запитання можна знайти тільки провівши дослідження. Авторка проаналізувала дослідження науковців з питань сутності "бренду", їх різновидів, особливостей розвитку брендів українських видавництв. У роботі також розглянуто основні тенденції розвитку видавничої справи в Україні та світі та розглянуто процес брендування видавництв. Заслуговує на увагу проведене ґрунтовне дослідження споживчих орієнтацій українців у виборі та читанні книжок. Авторці за допомогою онлайн-форми Google Forms вдалося опитати 522 респонденти та провести ґрунтовний аналіз на встановлення кореляції між різними поведінковими патернами споживачів книжок. Застосувавши метод кростабуляційного аналізу, авторка дійшла висновку, що "у разі, якщо споживач не визначився з вибором книжки, бренд видавництва не буде основним чинником цього вибору".Item Вплив онлайн-медіа на формування інформаційного середовища (на прикладі висвітлення теми вакцинації від COVID-19)(2021) Павлів, Катерина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити особливості формування інформаційного середовища стосовно вакцинації від COVID-19 в українських онлайн-медіа.Item Вплив феномену постправди на розвиток ЗМІ(2022) Ковтуненко, Владислав; Зінченко, АллаМета роботи – проаналізувати вплив феномену постправди на розвиток засобів масової інформації.Item Діджитал інструменти просування неурядових організацій(2020) Гарань, Василина; Зінченко, АллаСтруктурно робота є логічною відповідно до поставленої мети та завдань. Складається зі вступу, трьох розділів,висновків, бібліографії та додатків, що містять гайд для проведення експертного інтерв’ю, транскрипти самих інтерв’ю. Авторкою розкриті особливості діджитал комунікацій у просуванні неурядових організацій в Україні. Емпірична частина роботи містить матеріал, що розкриває спільні та специфічні особливості використання діджитал складової в діяльності чотирьох українських неурядових організацій: Ukraїner, Інтерньюз Україна, Детектор медіа, УКМЦ.Порівняльний аналіз використання відповідних інструментів у просуванні неурядових організацій дає авторці можливість сформулювати поради щодо їхньої оптимізації.Item Основні тенденції розвитку політик корпоративної соціальної відповідальності комерційних компаній(2022) Щирба, Катерина; Зінченко, АллаМета цієї роботи – виявити основні фактори, що впливають на розвиток корпоративної соціальної відповідальності в умовах війни.Item Особливості діяльності українських блогерів у соціальних мережах Instagram та TikTok(2021) Ляшок, Ярослава; Зінченко, АллаМетою роботи є виокремити особливості діяльності блогерів у соціальних мережах Instagram та TikTok.Item Особливості комунікацій з корпоративної соціальної відповідальності комерційних компаній в Україні(2021) Коховська, Анастасія; Зінченко, АллаМета цієї роботи – з’ясувати особливості комунікацій про корпоративну соціальну відповідальність, що здійснюють комерційні компанії в Україні.Item Особливості комунікації екологічного спрямування в Україні(2020) Жданова, Дарія; Зінченко, АллаПротягом останніх років дослідники всього світу все більше уваги звертають на комунікації для зміни поведінки. Такого роду комунікація надзвичайно важлива для комунікації екологічного спрямування, враховуючи зміни клімату, поширення екологічних проблем у світі та необхідність формування культури екологічно свідомої особистісної поведінки громадян. З огляду на це, дослідження особливостей комунікації екологічного спрямування в Україні надзвичайно актуальне. Авторка на основі аналізу значної кількості науково-теоретичних розробок зарубіжних і вітчизняних авторів дослідила теоретичні підходи до визначення суті та особливостей комунікації для зміни поведінки, проаналізувала основні фактори впливу на екологічну та кліматичну поведінку. Заслуговує на увагу проведений авторкою аналіз комунікації екологічного спрямування, виокремлення основних інструментів та правил створення ефективної екологічної комунікації. Аналіз був здійснений на основі розгляду п’яти прикладів комунікаційних кампаній різного формату на предмет застосування в комунікації факторів впливу на поведінку людей згідно концепції MINDSPACE та опитування працівників екологічних організацій, які відповідальні за комунікаційні кампанії. Провідними концептуальними позиціями проведеного авторкою дослідження є положення про те, що екологічна комунікація характеризується прагматичністю та переважання орієнтації на досягнення цілей у сфері зміни поведінки. У роботі доведено, що комунікація екологічного спрямування у тій чи іншій мірі здатна враховувати та комбінувати вагомі фактори впливу на поведінку за концепцією MINDSPACE, імплементуючи їх за допомогою відповідних інструментів комунікації, екологічні організації застосовують досить ефективні підходи до рамкування повідомлень. На основі ґрунтовного аналізу обраної проблеми та проведеного дослідження авторка розробила рекомендації щодо розробки та здійснення ефективної комунікаційної діяльності з метою формування екологічно доцільної поведінки серед громадян України. Висновки й узагальнення, зроблені авторкою, розроблені рекомендації можна вважати обґрунтованими і такими, які мають практичне значення.Item Особливості проведення інформаційних кампаній для територій, непідконтрольних Уряду України(2021) Григорова, Єлизавета; Зінченко, АллаМета — визначити характерні особливості результативних інформаційних кампаній для мешканців НПУТ та з‘ясувати ефективні канали комунікації.Item Реалізація програм з корпоративної соціальної відповідальності комерційними компаніями України в період російсько-української війни 2022 року(2022) Бабченко, Катерина; Зінченко, АллаМета дослідження: виявити характерні закономірності КСВ-діяльності комерційних компаній України в період російсько-української війни 2022 року.Item Роль корпоративної соціальної відповідальності у формуванні репутації комерційних компаній в Україні(2020) Липова, Поліна; Зінченко, АллаРепутація комерційних компаній в умовах загострення конкурентної боротьби та в період соціальних напружень відіграє значну роль у залученні інвесторів, підвищенні лояльності працівників й споживачів. Вирішальну роль в зміцненні репутації має соціальна відповідальність. Вклад КСВ в репутацію у 2019 році становить понад 40% (дані RI). Проте, в період поширення пандемії короновірсу цей вплив, за прогнозами дослідників, зросте. Саме тому, дослідження впливу корпоративної соціальної відповідальності на репутацію комерційних компаній є надзвичайно актуальним. Авторкою узагальнено основні наукові підходи до розгляду репутації та визначено її сутність і складові, проаналізована роль КСВ у формуванні і сприйнятті корпоративної репутації внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами компаній. Слід відмітити ґрунтовну джерельну базу дослідження, яка складається з науково-теоретичних розробок зарубіжних і вітчизняних авторів, відомих досліджень і репутаційних рейтингів Edelman Trust Barometer, Harris Poll, Reputation Institute та Національного рейтингу якості управління репутацією. Авторка також проаналізувала причини, механізми та умови формування позитивного сприйняття корпоративної репутації з боку різних груп стейкхолдерів. Заслуговує на увагу проведене дослідження КСВ ініціатив українських компаній в період пандемії короновірусу, їх вплив на формування репутації. З метою дослідити КСВ тактики бізнесу в період пандемії коронавірусу, було проведено структурний аналіз ініціатив 8-ми українських компаній, експертне опитування з метою визначити роль КСВ у формуванні корпоративної репутації внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами компаній (в т.ч. в умовах пандемії коронавірусу) та практики комунікації під час впровадження КСВ стратегій та ініціатив та опитування споживачів щодо їх очікувань дій бізнесу в умовах пандемії. Дослідження засвідчило позитивне сприйняття бізнесу у часи пандемії. Крім того, громадськість вважає, що реакція комерційних компаній на пандемію є більш ефективною за дії держави в Україні та впевнена у зростанні корпоративної репутації у зв’язку з активним впровадженням КСВ проектів у боротьбі з коронавірусом.Item Роль соціальних мереж у ситуаціях соціального напруження(2020) Гончар, М.В.; Зінченко, АллаАвтор на основі аналізу наукових розробок зарубіжних і вітчизняних авторів та сучасних досліджень розкрив сутність та особливості соціальних мереж як каналу комунікацій, їх охоплення. Заслуговує на увагу проведений автором аналіз комунікаційних тактик, що використовувалися під час різних ситуацій̆ соціального напруження – землетрусу у Японії в 2011-му році, урагану «Харві» в США та під час протестного руху у Гонконгу. Автор акцентував увагу на новій ролі соціальних мереж (каналу комунікацій у ситуаціях, коли доступ до традиційних каналів був обмежений; система оповіщення про катаклізми; канал взаємодії із державними службами порятунку тощо) та дійшов висновку, що соціальні мережі в періоди соціального напруження будуть отримувати нові функції та способи застосування. Крім того, у роботі представлені результати аналізу тендецій комунікації у мережах YouTube та Twitter під час епідемії COVID-19. Автор підкреслив, що в цей період, соціальні мережі, переважно, виконують просвітницьку роль.Item Специфіка комунікації в сфері охорони здоров`я (на прикладі профілактики онкозахворювань)(2020) Євсікова, Анастасія; Зінченко, АллаАктуальність досліджень специфіки та ефективності комунікацій, спрямованих на профілактику онкозахворювань підтверджується статистичними даними щодо онкозахворювань. На жаль, національна медична система спрямована вже на лікування такого типу захворювань, а не на їх профілактику. Система медичних послуг має бути орієнтована на профілактику захворювань, і в цій системі чинне місце повинні посідати комунікаційні кампанії, спрямовані на зміну поведінки. Авторка на основі аналізу значної кількості наукової літератури дослідила теоретичні підходи до визначення суті та особливостей комунікації для зміни поведінки, проаналізувала специфіку комунікацій в сфері охорони здоров’я. В результаті, авторка дійшла висновку, що знання з комунікацій для зміни поведінки, обізнаність щодо типів мислення людей, розуміння того, що населення можна підштовхувати до правильних дій завдяки наявним інструментам зі зміни поведінки, знання щодо правильної комунікації в сфері охорони здоров'я можуть не тільки змінити життя багатьох людей в позитивний бік, а і зберегти їм життя. Заслуговує на увагу проведений автором аналіз 17 комунікаційних кампаній, спрямованих на превенцію онкозахворювань в Україні та світі на предмет застосування в комунікації факторів впливу на поведінку людей згідно концепції MINDSPACE та виявлення інструментів комунікації та каналів комунікації за моделлю PESO. Комунікаційні кампанії були обрані для аналізу відповідно до їх масштабності і відомості, це комунікаційні кампанії були здійсненні як державними органами, так і неурядовими організаціями, національного і зарубіжного рівня. Крім того, авторка провела порівняльний аналіз з метою виокремлення спільних та відмінних рис комунікаційних кампаній в Україні та світі. На основі проведеного аналізу авторка розробила рекомендації щодо здійснення ефективних комунікацій, спрямованих на профілактику онкозахворювань. Розроблені рекомендації мають практичне значенняItem Сучасні комунікаційні стратегії у програмах активізації молодіжної участі(2021) Олійник, Марина; Зінченко, АллаМета – проаналізувати фактори та концепції комунікації, які впливають на досягнення цілей у сфері зміни поведінки з метою активізації молодіжної участі, задля того, щоб надати рекомендації молодіжним організаціям та рухам задля покращення їх ефективності.Item Сучасні комунікаційні технології протидії домашньому насильству(2022) Шкредова, Єлизавета; Зінченко, АллаМетою дослідження є визначити особливості ефективної комунікації протидії домашньому насильству.Item Формування та розвиток персонального бренду письменника(2020) Зимогорова, Марія; Зінченко, АллаПерсональний бренд є сучасним інструментом розвитку особистості. Закордонні автори все частіше використовують науковий підхід до побудови персонального бренду для розширення своєї читацької аудиторії. Українські автори також потребують план дій який би допоміг би їм збільшити аудиторію, та ставати більш затребуваними. Це зумовлює потребу у формуванні подібної стратегії формування та розвитку персонального бренду українських письменників. У кваліфікаційній роботі показано в чому полягає особливість персонального бренду перед іншими видами брендів, які переваги мають особистості, що використовують персональний брендинг, та чим персональний брендинг може допомогти письменнику. Персональний бренд письменника допомагає зробити його комунікацію ефективнішою, що продемонстровано в результатах дослідження. Результатом дослідження є розроблена стратегія формування персонального бренду для письменника За допомогою розробленої стратегії було сформовано бренд-стратегію, візуальну ідентичність і комунікаційну стратегію для української фентезі письменниці Аліси Делфі-Блюм. Зміст роботи відповідає її структурній будові, робота Марії Зимогорової є актуальною для сучасного українського письменницького та видавничого ринку, виконаним ретельно та логічно, з використанням фахової термінології, провідних міжнародних і вітчизняних наукових праць і результатів власного дослідження. Авторка детально проаналізувала найсучасніші інструменти та канали для формування і розвитку персонального бренду. На основі проведеного дослідження, авторка розробила стратегію, щодо формування персонального бренду українського письменника. Серед позитивних аспектів роботи варто відзначити високий рівень актуальності теми, використання як кількісного так і якісного емпіричного матеріалу. Зокрема, для детального аналізу інструментів та каналів комунікації персонального письменницького бренду було проведено ряд інтерв'ю з українськими письменниками. Поставлені дослідницькі завдання були повністю розкриті у роботі.