Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Author "Волошин, Андрій"
Now showing 1 - 16 of 16
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз конкурентного середовища освітніх онлайн проектів(2022) Злиденна, Анна; Волошин, АндрійМета роботи полягає у дослідженні сутності конкурентного середовища підприємства, визначенні основних його структурних елементів, чинників, що впливають на формування конкурентоспроможності підприємств та її підвищення в умовах міжнародної економічної діяльності.Item Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2024) Мазур Світлана; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є дослідження специфіки маркетингової діяльності підприємства "KMA Gift Shop", аналіз її ефективності та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення.Item Діджиталізація процесу управління конкурентоспроможністю підприємства(2024) Савчук, Артем; Волошин, АндрійМетою дослідження є вивчення теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах діджиталізації процесу управління нею.Item Діджиталізація процесу управління конкурентоспроможністю підприємства(2024) Новосад, Марія; Волошин, АндрійМетою даного дослідження є розвиток та поглиблення теоретичних та практичних положень щодо діджиталізації процесу управління конкурентоспроможністю підприємства.Item Конкурентні переваги необанків в контексті їх маркетингової стратегії на прикладі проекту "Monobank"(2022) Задорожний, Михайло; Волошин, АндрійМетою дослідження є – виявлення нових фактів, особливостей й закономірностей в проблемі конкурентних переваг й надання висновків, рекомендацій щодо використання їх використання. Також метою дослідження було, на основі детального аналізу конкурентних переваг маркетингової стратегії проекту “Монобанк”, надати практичні поради та рекомендації щодо розвитку маркетингової стратегії проекту Монобанк.Item Конкурентоспроможність продукції в ринкових умовах(2023) Оліфір, Володимир; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо покращення конкурентоспроможності продукції підприємства в ринкових умовах.Item Маркетингове дослідження конкурентного середовища(2024) Плахтій, Анна; Волошин, АндрійМета дослідження є вивчення концепції "конкурентоспроможність", а також розробка маркетингової конкурентної стратегії та надання рекомендацій щодо підвищення "клієнтоорієнтованого" рівня для медичного центру "Continuum".Item Мотивація персоналу як складова конкурентоспроможності підприємства(2024) Панасовська, Дарʼя; Волошин, АндрійМета: проаналізувати систему мотивації персоналу, яка допомагає підвищувати конкурентоспроможність підприємства та обґрунтувати практичні рекомендації для підприємства.Item Особливості використання маркетингової аналітики в діджитал продуктах(2023) Кондратьєва, Світлана; Волошин, АндрійМетою роботи є визначення особливостей використання маркетингової аналітики та великих даних (Big Data) для діджитал продуктів та аналізу ефективності їхнього застосування для мобільного додатку "Get Habit”.Item Особливості просування організацій у сфері послуг(2023) Деревинська, Єлизавета; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо покращення стратегії просування організації сфери послуг на прикладі салону краси.Item Оцінка діяльності і система управління компанії TESLA на основі KPI(2024) Дерієв, Захар; Волошин, АндрійМетою роботи є аналіз та оцінка системи управління компанії TESLA з використанням KPI, а також розробка напрямків її вдосконалення.Item Оцінка ефективності реклами на ринку безалкогольних напоїв(2023) Федотова, Еліна; Волошин, АндрійМетою роботи є дослідження важливості реклами в сучасному світі та її застосування гравцями ринку безалкогольних напоїв для підвищення ефективності діяльності компаній.Item Соціально-психологічні методи управління персоналом на прикладі роботи ТОВ "Галерея-Алекс"(2022) Шуляченко, Ніколь; Волошин, АндрійМетою кваліфікаційної роботи є дослідити та систематизувати методи соціально-психологічного управління, розглянувши їх використання на практиці.Item Управління конкурентоспроможністю підприємства(2024) Кулько, Наталія; Волошин, АндрійМета дослідження - виявлення, вивчення та оптимізація маркетингових потоків підприємства ТОВ "НВП "ДОРТЕК" для подальшого удосконалення робочих процесів компанії та конкурентоспроможності на ринку.Item Управління конкурентоспроможністю підприємства на прикладі АТ "Укрпошта"(2023) Роєнко, Анна; Волошин, АндрійМета дослідження полягає у вивченні та розкритті основних аспектів конкурентоспроможності підприємства на базі теоретичних надбань, а в подальшому, практичне застосування теорії для розробки рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства поштової логістики.Item Формування іміджу бренду як фактор посилення конкурентних переваг(2024) Письменна, Марія; Волошин, АндрійМета дослідження: проаналізувати вплив іміджу бренду на рівень конкурентоспроможності підприємства на ринку за допомогою бази теоретичних і практичних знань і навичок.