Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Author "Біловодська, Олена"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз комунікаційної політики транснаціональної корпорації(2022) Булко, Юрій; Біловодська, ОленаМетою роботи є характеристика комунікаційної політики компанії на прикладі Apple Inc.Item Аналіз стану та розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової збутової (розподільчої) політики підприємства(2023) Ленга, Марина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз процесу збуту та формування заходів щодо підвищення ефективності збутової політики на прикладі підприємства Tavex Gold Ltd.Item Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності(2024) Сотнікова, Катерина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є розроблення напрямків удосконалення маркетингової діяльності компанії за допомогою інформаційних технологій та оцінювання очікуваного ефекту від їх впровадження.Item Впровадження інструментів інтернет маркетингу для просування мобільних додатків(2022) Іваненко, Борис; Біловодська, ОленаЦіль роботи – вивчити можливості просування мобільного додатку з доставки їжі як одного із направлень використання Інтернет-маркетингу.Item Впровадження інструментів Інтернет-маркетингу автомобільним дилером(2022) Ступак, Анастасія; Біловодська, ОленаМета дослідження - аналіз особливостей використання інтернет- маркетингу в діяльності підприємств.Item Впровадження інструментів Інтернет-просування освітніх послуг закладів вищої Освіти(2023) Моісеєва, Вероніка; Біловодська, ОленаМетою дослідження є пошук ефективних інструментів Інтернет-просування для закладів вищої освіти, визначення особливостей їх використання і розроблення рекомендацій щодо впровадження дієвих інструментів онлайн-просування.Item Маркетингові комунікації у роботі з зумерами та аналіз їх особливостей на українському ринку(2023) Вороніна, Ілона; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є дослідження цільової аудиторії зумерів та особливостей маркетингових комунікацій по роботі з нею на українському ринку.Item Оцінювання ефективності маркетингового комплексу на підприємстві роздрібної торгівлі(2024) Карташова, Софія; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи: охарактеризувати та дати оцінку ефективності маркетингового комплексу на прикладі підприємства роздрібної торгівлі "ПЕРЛА ХЕЛСА", а також запропонувати власні пропозиції щодо оптимізації функціонування маркетингу комплексу даної компанії.Item Управління дистрибуцією компанії при виведенні на ринок нових товарів(2024) Крохмалюк, Юлія; Біловодська, ОленаМета дослідження: вивчення теоретичних основ і розробка практичних рекомендацій з удосконалення управління дистрибуцією при введенні на ринок нових товарів з метою забезпечення успішного впровадження та підвищення конкурентоспроможності компанії.Item Управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів(2024) Зозуля, Анастасія; Біловодська, ОленаМетою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування напрямків вдосконалення управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів.Item Формування попиту і стимулювання продажу послуг на новому ринку (на прикладі компанії Uklon)(2024) Лепський, Максим; Біловодська, ОленаМетою даної кваліфікаційної роботи є аналіз ринку цифрових сервісів таксі, інструментів формування попиту та стимулювання продажів на ньому і рекомендації компанії "Uklon" щодо інструментів, які варто застосовувати в подальшому при виході на ринок Європейського Союзу.