F3 Комп'ютерні науки
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Комп'ютерні науки"
Browse
Browsing F3 Комп'ютерні науки by Author "Бублик, Володимир"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Впровадження патерну співпрограм для проектування ефективних веб-серверів(2024) Цегельник, Богдан; Бублик, ВолодимирУ цій роботі досліджується використання співпрограм (корутин), як патерну проектування, для підвищення ефективності роботи веб-серверів. Робота аналізує теоретичні відомості про співпрограми та демонструє їх практичне застосування при розробці веб-серверів з великою кількістю асинхронних операцій. Основна увага приділена розробці веб-серверу мовою програмування C++ із застосуванням можливостей співпрограм стандарту C++20, а також порівнянню з альтернативними підходами до розробки.Item Застосування контекстних умов для побудови операційної семантики в реалізації мови програмування(2024) Білогрудов, Даніїл; Бублик, ВолодимирЦя робота присвячена розробці інтерпретатора мови програмування та дослідження ролі контекстних умов у загальній архітектурі обробника. У роботі розглядаються підходи до формальної семантики мов програмування (з окремим акцентом на операційну семантику), складові частини інтерпретатора, реалізація обробки контекстних умов і реалізація інтерпретатора загалом.Item Мультиметоди(2021) Кочмар, Вадим; Бублик, ВолодимирУ даній курсовій роботі розглядається та аналізуються механізм в мовах програмування, який називається мультиметоди – кратна диспетчеризація. Досліджується сучасний стан справ в диспетчеризації. Виконується порівняльний аналіз мультиметодів в різними мовами програмування – C++ та Clojure.Item Розроблення ефективних компонентів комп’ютерних ігор шляхом використання патернів проєктування(2025) Сидоров, Кирил; Бублик, ВолодимирЦя кваліфікаційна робота присвячена дослідженню можливості комбінування як класичних патернів проєктування "Пул об’єктів", "Стратегія" та їх застосування для розроблення комп’ютерних ігор, так і комплексу сучасних підходів до оптимізації керування оновленнями об’єктів. Розглянуто такі принципи як: квантування часу, агрегування оновлень, системи бюджетування та контролю вагомості. У рамках практичної частини було розроблено два оптимізаційні плаґіни до рушія Unreal Engine: “Extensive Pool System” та "Powerful Tick Management". Для демонстрації ефективності описаних компонентів, їх було інтегровано до гри Lyra та проілюстровано переваги та недоліки систем. Відповідно до побудованої системи метрик, проведено оцінювання продуктивності гри до та після оптимізацій.Item Створення і аналіз різновидів статичних діаграм залежностей класів в програмних проектах(2025) Бондар, Катерина; Бублик, ВолодимирВ цій роботі висвітлено компоненти програми для виявлення циклів залежностей в програмних проєктах та наведено часину їх реалізації. Зроблено акцент на статичності такої програми. Описано алгоритм пошуку циклів та адаптовано його під статичність. Результати цієї роботи можна використати для виявлення циклів залежностей в програмному проєкті, що розробляється. Також реалізацію алгоритмів можна використовувати для статичного пошуку циклів в будь-якому статичному орграфі.