Кафедра психології та педагогіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра психології та педагогіки by Author "Голубєва, Марія"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Психологічні особливості емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти(2021) Семеніста, Юлія; Голубєва, МаріяМета роботи – визначити психологічні особливості емоційного вигорання викладачів ЗВО.Item Психологічні особливості подолання стресу у дітей молодшого шкільного віку(2021) Прохоренко, Катерина; Голубєва, МаріяМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості взаємозв’язку між результатами показників самоефективності батьків та застосуванням тих чи інших стратегій подолання у їхніх дітей молодшого шкільного віку, а також розробити програму антистресового тренінгу та сформулювати психолого-педагогічні рекомендації.Item Психологічні особливості розвитку лідерських якостей у студентів в процесі діяльності недержавних громадських організацій(2021) Загородня, Зоряна; Голубєва, МаріяМета роботи – визначити психологічні особливості розвитку лідерських якостей у студентства в процесі діяльності недержавних громадських організацій.Item Психологічні особливості розвитку лінгвістичної креативності студентства(2023) Лукошина, Анастасія; Голубєва, МаріяМета цієї кваліфікаційної роботи – визначити структуру, особливості та чинники процесу формування лінгвістичної креативності студентства.Item Психологічні особливості ставлення студентів до волонтерської діяльності(2023) Проценко, Софія; Голубєва, МаріяМета нашої наукової роботи – визначити ставлення студентства до волонтерської діяльності та порівняти із результатами дослідження за попередній рік.Item Психологічні особливості формування екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці(2020) Сліпачик, Соломія; Голубєва, МаріяБакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. У вступі визначено актуальність, об’єкт, предмет, мету, завдання, гіпотезу, наукову новизну та практичну значущість дослідження. У першому розділі здійснено аналіз робіт вітчизняних та зарубіжних вчених, що стосуються проблеми екологічної свідомості. Розкрито поняття екологічної свідомості, описано класифікацію структурних компонентів екологічної свідомості, проаналізовано основні психологічні особливості формування екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці. Другий розділ присвячено опису результатів дослідження екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці. Розглядається взаємозв’язок між рівнем екологічної свідомості та індивідуально-психологічними особливостями. Особливу увагу приділено вивченню структурних компонентів екологічної свідомості. У третьому розділі проаналізовано роботи науковців, які присвячено проблеми формування екологічної свідомості, а також розроблено власний психолого-екологічний тренінг, що спрямований на підвищення рівня екологічної свідомості у пізньому юнацькому віці.Item Психологічні особливості формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді(2020) Виноградча, Анастасія; Голубєва, МаріяРобота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. У вступі визначено актуальність, об’єкт, предмет, мету, завдання, гіпотезу, наукову новизну та практичну значущість. У першому розділі розглянуто теоретичні основи формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді, досліджено поняття "веганство", "права тварин", історичний аспект їхнього формування, підкреслюється відмінності між гуманним ставленням до тварин та етичним. Подається загальна характеристика вікового періоду "молодість", психологічні особливості цього віку. У другому розділі представлено організацію проведення емпіричне дослідження та його результати з формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді. Третій розділ присвячено психолого-педагогічним методичним рекомендаціям щодо формування етичного ставлення до тварин у сучасної молоді. Тут розглянуто основні класифікації методів навчання вітчизняних науковців, розроблено теми лекційних занять щодо поширення етичного ставлення до тварин та його формування, які можна використовувати у педагогічній діяльності.