Кафедра мультимедійних систем
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра мультимедійних систем by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизація презентацій за допомогою скрайбінгу(2021) Філоненко, Михайло; Афонін, АндрійУ наш час електронні презентації стали однією з форм вираження думок. Головна їх мета – розкриття певної інформації, проте їх ефективність може вимірюватися не лише об’єктивними чинниками. Одна з частин презентації – правильне враження, яке вона має залишити, і не останню роль у цьому враженні відіграють анімації. Ця робота розкриває тему створення анімацій "відмальовки", тобто імітації поступового проявлення зображення так, як це відбувається під час рисування або малювання. Така анімація робить картинки динамічними та привертає увагу до презентації, що стимулює краще засвоєння матеріалу презентації.Item Алгоритми ML для рекомендації персоналізованого мультимедійного контенту на основі вподобань і поведінки користувачів(2024) Чернова, Єлизавета; Афонін, АндрійМета даного проекту дослідити наявні алгоритми для створення рекомендаційних систем і проаналізувати можливості їх використання, їх плюси і недоліки а також створити веб застосунок яким буде надавати користувачам рекомендації щодо перегляду фільмів з допомогою рекомендаційної систему використовуючи набуті в ході теоретичного дослідження знання.Item Використання доповненої реальності в електронній комерції(2023) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійМета даної роботи полягає у дослідженні та аналізі технології візуалізації об’єктів у реальному світі - доповненої реальності (AR) та висвітленні її переваг у реалізації застосунків для електронної комерції.Item ЗD графіка в електронній комерції(2023) Ходаківська, Надія; Афонін, АндрійЦя робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.Item Обробка Аудіо (Розробка еквалайзера для цифрових звукових робочих станцій)(2021) Ставровський, Михайло; Афонін, АндрійЦя курсова робота досліджує цифрову обробку аудіо у вигляді процесу еквалізації. Розроблено додаток еквалайзер на основі фреймворку JUCE та описаний процес його розробки.Item Проектування та реалізація методів взаємодії на основі жестів у мультимедійних програмах, таких як безконтактні інтерфейси, для підвищення взаємодії та контролю користувачів(2024) Черніков, Андрій; Афонін, АндрійУ цій роботі описано реалізацію програми розширення для браузера на основі технології розпізнавання жестів, яка надає безконтактний інтерфейс для медіаплеєру YouTube та уможливлює жестову взаємодію між користувачем та обчислювальним пристроєм.Item Процедурна генерація віртуальних світів у ігровій індустрії(2023) Сурженко, В’ячеслав; Афонін, АндрійМета цієї кваліфікаційної роботи – розглянути поняття віртуальних світів, процедурної генерації та популярні методи для генерації. Також порівняти їх між собою, обравши один для подальшої реалізації як застосунка.Item Розробка алгоритму оцінки інклюзивності мобільних застосунків(2023) Гопцій Дар’я; Афонін, АндрійМетою даної роботи є створення загального алгоритму перевірки елементів інтерфейсу мобільних застосунків на відповідність задовільному рівню доступності для користувачів з різними формами інвалідності.Item Розробка генератора колірної палітри для людей з вадами зору(2023) Гуза Марія-Валерія; Афонін, АндрійМета дослідження: огляд рішень для забезпечення колірної доступності, розробка вебзастосунку з генерацією колірної палітри, перевіркою контрастного коефіцієнта між кольорами та симуляцією різних типів колірної сліпоти, що допоможе дизайнерам та розробникам створювати доступні колірні поєднання для будь-якої людини.Item Розробка спеціалізованого веб-редактора резюме з автоматизованим аналізом(2020) Пірог, Руслана; Афонін, АндрійКурсова робота містить у собі аналіз типів інтелектуальних асистентів та детальний опис принцип роботи Grammarly. Проведений аналіз веб- редакторів резюме та визначено ключовий функціонал необхідний для прототипу. Описано реалізацію власного веб-додатку з детальним описом використаних технологій.Item Система допомоги в виборі вибіркових дисциплін(2023) Ткаченко, Андрій; Афонін, АндрійМетою цієї роботи є розробка алгоритму системи рекомендації навчальних дисциплін для студентів, які визначають набір вибіркових дисциплін на певний навчальний період, задля спрощення процесу прийняття такого рішення та полегшення вибору з урахуванням особистих критеріїв і характеристик, а також зважаючи на вибір інших студентів. Такий алгоритм допоможе студентам обирати набір дисциплін, які задовольняють їхні потреби та запобігти проблемам невдалого вибору.Item Тривимірний простір веб-дизайну: Computer Vision(2021) Жулкевський, Владислав; Афонін, АндрійУ цій роботі досліджується вплив технологічних рішень на досвід користувачів. Для того, щоб прийняти рішення щодо оновлення сторінки, відбувається розпізнавання емоції людини в конкретний момент часу з використанням Computer Vision та машинного навчання. За допомогою отриманої інформації генеруються нові елементи на сторінці (шрифт, кольори, картинки і т.д.) та переформатовується сама сторінка відповідно до настрою цієї людини. В результаті цієї курсової роботи, буде отримано інструмент, який надаватиме змогу аналізувати емоції відвідувачів веб сайту і використовувати їх для покращення UI/UX застосунків та зміни поведінки користувачів не тільки в майбутньому, а робити це динамічно в реальному часі.Item Тривимірний простір веб-дизайну: UI/UX(2021) Кірдяєва, Ольга; Афонін, АндрійЗадача даної роботи полягає в тому, щоб дослідити настрій та емоції відвідувачів вебсайту, а також запровадити відповідні зміни елементів, залежно від отриманих даних. Коли користувач відкриває сторінку та надає доступ до камери, програма розпізнає його емоції за допомогою Computer Vision. Сервер повертає результат у вигляді об’єкта із низкою характеристик, і вже на основі отриманої інформації приймається рішення щодо того, яким чином сторінка буде оновлена. Таким чином користувач миттєво бачить зміни на сторінці, які відображають його емоції у деякий момент часу, і при цьому впливають на його настрій. Результат цієї роботи може бути використаний як основа для подальших досліджень задля покращення користувацького досвіду, зміни поведінки користувача та мотивації до певних дій.Item Інтерактивність в застосунках для власників домашніх тварин(2023) Мунчак, Ірина; Афонін, АндрійМета дослідження- це аналіз самого поняття інтерактивності та її елементів, визначення її функцій в застосунках для власників домашніх тварин та створення власного застосунку базуючись на результатах дослідження.