Кафедра мультимедійних систем
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра мультимедійних систем by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 193
Results Per Page
Sort Options
Item Властивості типів. Генерування списків типів(2020) Семенюк, Христина; Бублик, ВолодимирРоботу присвячено вдосконаленню реалізації списків типів, розглянутої у книзі Александреску, а також методів маніпулювання ними шляхом застосування варіативних шаблонів. Розглянуто інструменти та підходи шаблонного метапрограмування, поняття та різні аспекти застосування списків типів, варіативних шаблонів, виокремлено переваги використання варіативних шаблонів у реалізації списків типів. Реалізовано списки типів з використанням варіативних шаблонів, методи маніпулювання ними та приклад їхнього застосування – варіативний шаблон для виведення значень з довільного списку типів.Item Розробка мобільних застосунків за допомогою технологій Flutter та Dart(2020) Гомілко, О.; Жежерун, ОлександрДана курсова робота присвячена вивченню технологій Flutter та Dart для створенню мобільних додатків. Акцент зроблено на тому, щоб вивчити нові технології, дослідити переваги та недоліки відносно відомих аналогів. Метою курсової роботи є ознайомлення з мовою програмування Dart та фреймворком Flutter, опанування нових навичок та застосування отриманих знань.Item Розробка Web-застосунку на мові Crystal(2020) Юр'єва, Ольга; Захоженко, ПавлоМетою даної роботи є дослідження мови програмування Crystal, її особливостей, переваг та недоліків. Як результат буде створено веб-застосунок, який дозволить оцінити використання даної мови програмування на практиці. Як предметну область майбутнього веб-застосунку обрано створення каналу зв’язку між студентами та адміністрацією університету. Проведено опис предметної області, а власне процесів взаємодії студентів з університетськими відділами та запропоновано альтернативу у вигляді спільноти університетських зв’язків. Робота включає аналіз предметної області, огляд використаних технологій з їх характеристикою та опис основних моментів процесу розробки.Item Використання шейдерних програм та ефектів для покращення 2D-графіки в Unity(2020) Дєточка, Анастасія; Бучко, ОленаЗі збільшенням потреби у використанні комп’ютерної графіки збільшилось і кількість інструментів для її покращення. Нині розроблена велика кількість таких технологій. А також з’явилися нові технології, що дозволяють використовувати вже набуті знання та полегшити розробку. Одна з найбільших складностей в розробці ефектів полягає в тестуванні функцій, у складності чи неможливості перевірки проміжних даних. Інша полягає у низькорівневій роботі з даними. Нині доступні способи обійти такі складності і полегшити розробку та прискорити її ефективність.Item Розробка бази знань(2020) Рєпкін, МаксимУ роботі розглянуто особливості розробки баз знань, методи аналізу та тексту та архітектуру Telegram доданків. Розроблено систему автоматичного аналізу резюме кандидатів на вакансії за допомогою вище зазначених технологій під назвою “GetTheBestCandidate”.Item Розробка соціальної мережі(2020) Назар, Тарас; Борозенний, СергійУ роботі розглянуто принципи написання веб застосунків за допомогою мови JavaScript та фреймворку React. Розроблено соціальну мережу, що поєднює в собі риси вже існуючих соціальних мереж та надає деякі нові можливості.Item Аналіз текстів, написаних природньою мовою. Розв’язування геометричних завдань на тему «Паралелограм»(2020) Горбач, Михайло; Жежерун, ОлександрУ роботі розглянуто основні принципи, які використовуються при аналізі текстів, написаних природньою мовою. Розроблено програму, яка автоматично розв’язує геометричні завдання на тему паралелограм.Item Розробка спеціалізованого веб-редактора резюме з автоматизованим аналізом(2020) Пірог, Руслана; Афонін, АндрійКурсова робота містить у собі аналіз типів інтелектуальних асистентів та детальний опис принцип роботи Grammarly. Проведений аналіз веб- редакторів резюме та визначено ключовий функціонал необхідний для прототипу. Описано реалізацію власного веб-додатку з детальним описом використаних технологій.Item Розробка рекомендаційної навчальної системи на основі онтологій(2020) Жиліна, Єлизавета; Жежерун, ОлександрВ теоретичній частині цієї роботи розглядаються основні факти про рекомендаційні системи, парадигми їх проектування з прикладами конкретних способів реалізації, наприклад, матрична факторизація як метод колаборативної фільтрації. Окремий підрозділ приділено використанню онтологій у рекомендаційних системах, їх перевагах та випадках влучного використання. В практичній частині роботи описуються методи реалізації, функціонал та особливості користувацького інтерфейсу рекомендаційної системи, що використовує онтологію для порівняння академічних дисциплін за наданими характеристиками.Item Впровадження системи управління контактами факультету інформатики(2020) Козопас, Вікторія; Корнійчук, МаксимВ даній роботі розглянуто вирішення проблеми збору та управління контактами факультету інформатики НаУКМА. Крім того висвітлено аналіз можливих рішень та детальний огляд архітектури обраного застосунку. Врешті описано детальні кроки реалізації системи за допомогою Odoo сервера.Item Розробка порталу випускників факультету інформатики НаУКМА(2020) Василенко, Денис; Корнійчук, МаксимМета курсової роботи створити портал випускників факультету інформатики, який має покращити комунікацію серед випускників та випускників з університетом, після закінчення навчання. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячено дослідженню питання комунікації в рамках факультету інформатики НаУКМА, другий – описує процес підготовки та проектування порталу, третій – показує кінцевий продукт зі сторони операторів системи та випускників. Результатом курсової роботи стало створення порталу випускників факультету інформатики та закладено підґрунтя для розширення порталу на інші факультети або розгортанню системи в інших вузах.Item Аналіз зображень за допомогою клітинних автоматів(2020) Хміль, Юлія; Жежерун, ОлександрДана курсова робота присвячена розробці програмного продукту для обробки зображень. Метою курсової роботи є аналіз можливості застосування клітинних автоматів для обробки зображень. В роботі розглянуті загальні відомості про клітинні автомати та методи обробки зображень, розроблено і реалізовано алгоритм з використанням клітинного автомату для пошуку країв на зображенні. Проведено порівняння з звичними методами пошуку країв.Item Як налаштувати департамент служби технічної підтримки із нуля?(2020) Авдєєнко, Олексій; Борозенний, СергійТемою моєї роботи є “Створення департаменту технічної підтримки з нуля”. Починаючи з Жовтня 2019 року, я разом зі своїм керівником на роботі, вдвох, постали перед задачею створення департаменту технічної підтримки з нуля. В своїй роботі я хочу розповісти про свій власний досвід створення департаменту. Я обрав саме цю тему для курсової адже це довгий та неймовірно цікавий процес, яким я хочу поділитися та розказати дуже багато цікавих речей у своїй роботі.Item Застосування нейронних мереж для прогнозування випадкових процесів(2020) Гічва, Назар; Олецький, ОлексійКурсова робота присвячена для дослідження, як застосовуються нейронні мережі для прогнозування випадкових процесів. Метою цієї курсової роботи є дослідження існуючих інтелектуальних методів та систем прогнозування і розробка нових для покращення якості прогнозу. Об’єктом дослідження є системи прогнозування в цілому. У цій роботі ми розберемо що таке штучна нейронна мережа, з чого вона складається. Розберемо ваги та з’єднання, розберемо як можна навчити мережу. Дізнаємось про парадигми навчання штучної нейронної мережі. Розберемо де використовуються та застосовуються штучні нейронні мережі. Розглянемо типи задач на прогнозування та підходи до їх вирішення. Розберемо задачу на прогнозування цін будинків та отримаємо побудовані діаграми моделей навчання та тренування нашої нейронні мережі із заданою вибіркою.Item NLP система для автоматичного рейтингування за важливістю – разом з Fuzzy Logic(2021) Кольчик, Микита; Гороховський, КирилоУ даній роботі розглядається програма для сортування новин за важливістю за допомогою нечіткої логіки і нейронних мереж. Розроблена архітектура програми, визначені основні недоліки і переваги. Проведений аналіз ефективності програми. Розглянуто її застосування на цінах акцій. Програма була написана на Python3.Item Проектування і реалізація CI/CD електронної системи(2021) Бойцов, Симон; Корнійчук, МаксимМетою роботи є дослідження, проектування та реалізація процесу Постійної інтеграції та безперервної доставки при роботі над системами що передбачають розподілену команду розробників. Дана робота складається з 3 розділів. У першому було розглянуто процес CI/CD загалом. У другому було оглянуто інструменти роботи з CI/CD. У третьому було спроектовано та реалізовано процес CI/CD для системи пошуку документів по Державному реєстру судових рішень.Item Синтез методологій проектування веб-ресурсів освітніх установ(2021) Немиря, Анастасія; Корнійчук, МаксимМетою цієї курсової роботи було визначити методологію, за якою можна створити сайт освітньої установи (або інший зі схожою специфікою), яким будуть користуватись, який буде вирішувати проблеми і задачі, що виникають у користувачів і залучатиме якнайбільше цільової аудиторії. Використання цієї методології продемонстровано на прикладі оновлення сайту факультету інформатики КМА.Item Розробка мобільного додатку-помічника по приготуванню їжі з використанням технологій комп‘ютерного бачення(2021) Сорокопуд, Юлія; Борозенний, СергійРобота була присвячена розробці iOS додатку з використанням технологій комп’ютерного бачення для полегшення користувачу пошуку рецептів за його складовими. Для розробки додатку були використані мова Swift, фреймворк Core ML, Vision, інструмент Create ML.Item Розробка веб-платформи з використанням фреймворку Angular та хмарної платформи Firebase Google(2021) Данилова, Ірина; Жежерун, ОлександрМетою даної курсової роботи була розробка MVP веб-платформи для розміщення проектів, що потребують матеріальної допомоги, тобто онлайн фандрайзинг. У першому розділі описаний аналіз предметної області та постановка завдання курсової роботи. Розглядаються готові варіанти робіт за обраною тематикою, проводиться аналіз, визначаються переваги і недоліки та функціонал, необхідний для устпішної реалізації. У другому розділі описані теоретичні відомості про фреймворк Angular, бібліотеку RxJS, HTML, CSS, Type Script, Google Firebase та середовище розробки Visual Studio Code. У третьому розділі описан процес реалізації та тестування програмного продукту "FundUp".Item Розробка клієнт-серверного web-застосунку з використанням Python/Django та Angular(2021) Ляш, Данило; Борозенний, СергійУ роботі розглянута задача аналізу роботи і розробки клієнт-серверного web-застосунку на прикладі створення маркетплейсу з використанням Python, Django та Angular. В першому розділі розглянуті основні теоретичні відомості про клієнт-серверні застосування. Дається їх визначення і пояснюється як вони побудовані на прикладі створеного застосування маркетплейсу з використанням цих технологій. В другому розділі розглянуті теоретичні відомості про мову Python, оснований на ній фреймворк Django, використаний для сервера та front-end фреймворк Angular. Вказуються їх переваги та недоліки. В третьому розділі розглядається створений застосунок. Показана робота з обраними технологіями для клієнтської та серверної частини проекту, оглянуті та проаналізовані їх можливості із частковою демонстрацією роботи програми. У кінці цього розділу розглядаються результати аналізу виконаної роботи.