F3 Комп'ютерні науки
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Комп'ютерні науки"
Browse
Browsing F3 Комп'ютерні науки by Author "Малашонок, Геннадій"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Розкладання Холецького: блочно-рекурсивний алгоритм та програма на кількості процесорів 2^n(2020) Іваськевич, Андрій; Малашонок, ГеннадійУ роботі розглянуто блочно-рекурсивний алгоритм розкладу Холецького, для знаходження нижньотрикутної матриці. Основну увагу приділено розробці універсальної паралельної програми, для розв’язання такого типу задач на кількості процесорів 2 в степені n, де n - натуральне число. В результаті дослідження було розроблено алгоритм управління паралельним обчислювальним процесом на суперкомп’ютері з розподіленою пам’яттю, для блочно-рекурсивних алгоритмів.Item Розробка веб-інтерфейсу платформи для онлайн-навчання(2025) Іванічок, Олексій; Малашонок, ГеннадійЦя дипломна робота зосереджена на покращенні платформи для онлайн навчання MathLearning. Вона охоплює аналіз поточного стану проєкту та визначення вимог до продукту, на основі яких було розроблено план наступних етапів роботи. Використовуючи сучасні інструменти і технології для розробки Frontend застосунків було реалізовано покращення в існуючій системі. У рамках роботи було досліджено сучасні підходи до розробки фронтенд-застосунків із використанням мікрофронтендної архітектури на базі Nx монорепозиторія та Angular як SPA фреймворку на прикладі навчальної онлайн-платформи MathLearning. Використання таких підходів значно допоміг підвищити масштабованість застосунку і читабельність коду. Наразі платформу можна використовувати для проведення навчального процесу в школах та інших навчальних закладах, а також для самонавчання.Item Створення бекенду в Spring-проекті MathLearning(2025) Перекупка, Андрій; Малашонок, ГеннадійУ сучасному освітньому середовищі зростає потреба в системах, які дозволяють ефективно керувати великою кількістю навчальних матеріалів та навчатися онлайн, зокрема в точних науках. Використання сучасних підходів до побудови серверної логіки, зокрема архітектурних рішень на базі Spring Framework, дозволяє створювати масштабовані, підтримувані та продуктивні рішення. У рамках даної роботи було реалізовано серверну частину системи для управління базою математичних навчальних матеріалів. Особливістю розробленого програмного забезпечення є використання кількох сервісів з абсолютно різним функціоналом для логічного розмежування інформації, а також впровадження REST API для доступу до навчальних ресурсів. Окрім цього, розглянуто аспекти конфігурації середовища, розгортання та забезпечення взаємодії між окремими компонентами системи. Результатом роботи є серверна частина проекту MathLearning, яка є важливою складовою освітньої платформи для адміністрування навчального контенту.