121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Title
Now showing 1 - 20 of 39
Results Per Page
Sort Options
Item Emitter Position Estimation Using Time Difference of Arrival(2022) Musiiaka, O.; Hlybovets, AndriiAs a result of this work, the estimator convergence speed was improved by using a local linear transform. This new approach can be considered an adaptation of the Newton-Raphson algorithm with the Hessian matrix replaced with a statistically approximated value that guarantees the algorithm convergence and reduces the amount of computation. Performance testing of the optimization algorithms has shown that the proposed algorithm outperforms the steepest gradient descent 28.2 times and “momentum” modification 7.8 times on the CPU implementation.Item Ροзροбка системи захисту інфορмації для пеρедачі пο меρежі(2021) Ханін, Максим; Ткаченкο, ОлексійМета ροбοти – пοкρащення властивοстей безпеки OAuth 2.0 за ρахунοк дοдання електροннο цифροвοгο підпису та пοдальшοгο кοдування.Item Автентифікація користувачів у веб-застосунках за активністю вказівного пристрою(2021) Каруна, Даниїл; Ковалюк, ТетянаРобота складається с трьох розділів. В першому розділі розглянуто методи та алгоритми отримання даних, а також процес створення та навчання моделі. В другому розділі описаний процес дослідження та результати. У третьому розділі проведено оцінку результатів та ефективності, розглянуто подальші можливості застосування методу.Item Альтернативний метод декодування мовного сигналу згортковою нейронною мережею(2021) Редчиць, Євгеній; Глибовець, МиколаВ рамках даної роботи проведено огляд згорткових нейроних мереж для розпізнавання зображень та мовного сигналу. Також проаналізовано системи кодування та декодування мовного сигналу з лінійним передбаченням. Здійснено аналіз систем кодування та декодування мовного сигналу з використанням зображення спектрограми за допомогою згорткової нейронної мережі. Запропоновано архітектуру та прототип програмного застосунку альтернативного методу декодування мовного сигналу з використанням зображення бітового потоку згортковою нейронною мережею.Item Веб-платформа для реалізації моделі "потрійної спіралі" (взаємодії університетів, ІТ-компаній та владних структур)(2023) Денисенко, Ігор; Ковалюк, ТетянаДипломна робота реалізує можливість взаємодії трьох різних структур, тобто уряду, університетів та компаній у реалізації проектів уряду, процесу їх аналізу, розробки та імплементації проектів, що вирішуються суспільні чи будь які інші проблеми. Перший розділ містить дослідження бізнес процесів, пов’язаних з основною темою роботи, потенційних шляхів реалізації, проблематику системи "потрійної спіралі" та планування вирішення поставлених задач, також і шляхи інтеграції чи живучість ідеї, як бізнес проекту. Другий розділ описує реалізацію власного веб-ресурсу за допомогою сучасних бібліотек та використання CRM платформ. У цьому розділі показано процес створення клієнт-серверного застосунку, описано його структуру, компоненти та використані інструменти та технології. Третій розділ демонструє практичне використання створеного застосунку для різних ролей та їх бізнес-процеси, які є частиною "потрійної спіралі". У даному розділі описано користувацький інтерфейс для різних типів користувачів, та взаємодію з ним.Item Веб-ресурс для автоматизації аналізу можливості реалізації програмних проектів(2021) Усачов, Кирило; Ковалюк, ТетянаДипломна робота описує можливість автоматизувати шляхом створення веб-ресурсу аналіз програмного проекту з огляду на можливість його реалізації. Перший розділ містить дослідження стосовно шляхів та критеріїв оцінки проектів, дано визначення та розібрано основні параметри, за якими можна робити аналіз. Другий розділ описує реалізацію власного веб-ресурсу за допомогою сучасних бібліотек. У цьому розділі показано процес створення системи, описано її структуру, компоненти та використані інструменти. Третій розділ демонструє практичне використання створеного застосунку. У даному розділі описано користувацький інтерфейс, та взаємодію з ним.Item Використання AR в інтерактивних багатокористувацьких розважальних додатках(2023) Олійник, Максим; Нагірна, АллаУ магістерській роботі надається огляд технологій доповненої реальності сучасних мобільних платформ. Також проаналізовано ігрових рушіїв, що можуть використовувати дані технології. Розглядаються бекенд-сервісні рішення, що можуть бути використані для створення багатокористувацьких ігрових додатків з доповненою реальністю. В роботі детально описано створення багатокористувацького ігрового додатку з використанням доповненої реальності.Item Використання компʼютерного зору в автоматизації тестування графічного інтерфейса користувача(2022) Манжура, Анна; Бучко, ОленаМетою магістерської роботи є дослідження використання компʼютерного зору у забезпеченні візуального тестування веб-застосунків, а також розробка такої системи, яка інтегрована у функціональні автоматизовані набори тестів. Таким чином здійснюється моніторинг та аналіз візуальних змін у графічному інтерфейсі тестованого додатка. Запропонований інструмент має вирішити існуючі проблеми традиційного візуального тестування знімків. Було розглянуто основні теоретичні поняття у тестуванні, його типах, фреймворках. Також виконано огляд сучасних проблем у візуальному тестуванні, наведено шляхи вирішення деяких. В роботі надано аналіз та тематичне дослідження низки алгоритмів обробки та аналізу зображень, як-от сегментація, індекс структурної схожості, що використовуються для візуального порівняння зображень. При розробці автоматизованої системи візуального тестування веб-інтерфейсів були використані мова програмування Python, бібліотеки Keras та OpenCV, платформа тестування Pytest.Item Використання нейро-комп’ютерних інтерфейсів для збору та накопичення інформації про користувачів веб русурсів(2023) Хмель, Світлана; Глибовець, АндрійМетою дослідження є аналіз існуючих нейро-комп'ютерних інтерфейсів на предмет виявлення основних показників, що можуть бути використання для аналізу інформації про відвідувані веб ресурси. Розробити архітектуру системи та перевірити можливість інтеграції запропонованої архітектури на основі побудованого прототипу. Оцінити основні переваги та недоліки.Item Електронний курс "Дитяче програмування"(2021) Мітіньова, Анастасія; Глибовець, МиколаМета дипломної роботи – створити основу для електронного курсу "Дитяче програмування". У процесі виконання роботи досліджено теоретичний матеріал, який стосується електронного, дистанційного навчання, електронного курсу, створено основу для електронного курсу "Дитяче програмування".Item Класифікація конфіденційних зображень з використанням нейронних мереж(2022) Нгуєн, Сан Бинь Ванович; Бучко, ОленаМета цієї роботи розробити систему, яка буде класифікувати конфіденційний контент на зображеннях, щоб уникнути їх розповсюдженню і перегляду. Система мусить бути адаптивною, тобто підлаштовуватися під нові класи, які можуть додавати користувачі, що накладає на систему вимогу постійного навчання. Від системи буде вимагатися приватність, адже ніхто, крім власне користувача, не мусить мати доступу до перегляду особистих фотографій. Також вимагається швидкість обробки, оскільки в сучасних реаліях середня кількість фото у бібліотеках користувачів становить приблизно 5 - 10 тисяч світлин, в одну секунду робиться приблизно 38 фотографій на всі активні смартфони світу , а кількість зображень, які зберігаються на серверах популярних соціальних мереж може сягати 240 мільярдів .Item Обробка відео для розпізнавання та ідентифікації об'єктів(2021) Бондар, Ілля; Ковалюк, ТетянаДипломна робота описує можливі варіанти вирішення проблеми розпізнавання та ідентифікації об’єктів на відео за допомогою різних підходів. У роботі у якості об`єкту розпізнавання та ідентифікації буде розглянуто обличчя людини. Результатом цієї роботи має бути програмне забезпечення, яке може навчитись на сеті для тренування, потім знайти обличчя на відео в реальному часі та, звісно, унікально його ідентифікувати. У першому розділі було проведено детальний огляд інструментів для вирішення задачі, їх порівняння та опис. Огляд існуючих рішень для вирішення проблеми, порівняння, аналіз та висновки. У другому розділі ми детальніше описали обраний варіант для реалізації програмного застосунку, глибше розглянули обрані інструменти та підходи до розпізнавання обличчя у відеопотоці. У третьому розділі описана концепція реалізації власного програмного застосунку, розглянуті та обґрунтовані обрані технічні інструменти для досягнення поставленої цілі.Item Оптичне розпізнавання позначок при оцінюванні кредитоспроможності фізичної особи(2023) Білокінь, Данило; Нагірна, АллаВ даній кваліфікаційній роботі магістра проводиться дослідження процесу оптичного розпізнавання позначок, методи та способи розв’язання поставленої задачі та необхідні інструменти. Розробляється програмне забезпечення, яке буде генерувати таблиці для відповідей, оптично розпізнавати зображення та оцінювати кредитоспроможність фізичної особи на основі анкет. Результат роботи програмного забезпечення будуть виводитись в вигляді файлу з виділеними відповідями і оцінкою на основі відповідей і коефіцієнтів важливості питань.Item Побудова архітектури віртуальної кімнати даних(2021) Міхов, Денис; Почебут, МаксимУ даній роботі розглянуті підходи до проектування архітектури програмного забезпечення, досліджен досвід адресування архітектурно значущих вимог до програмного забезпеченя. Визначен склад стейкхолдерів проекту та їх інтереси; виявлені якісні атрибути, які впливають на архітектуру рішення; запропоновані представлення відповідні до точок зору стейкхолдерів; розроблена архітектура рішення.Item Побудова системи автоматизованого тестування з використання інструментів штучного інтелекту(2021) Сосницький, Сергій; Глибовець, АндрійIn this paper, the author overviewed an automated testing application during software development, its issues, and challenges. Designed architecture and implemented a prototype for a system with a machine learning testing tool. A proposed design could resolve existing issues with user graphical interfaces tasting (GUI) by traditional function tools, and improve transparency and feedback to product managers and designers by verification user interfaces to original requirements and not only developed cases by the development team. The system architecture design includes diagrams designed by the C4 + 1 model. As prototype components, TensorFlow and Keras libraries were used for machine learning tools, Cypress was a functional automation tool. Python and JavaScript as programming languages.Item Побудова системи електронного цифрового підпису(2021) Баранов, Костянтин; Нагірна, АллаДана робота присвячена створенню системи електронного цифрового підпису, що реалізацією схему захисту особистого паролю з підвищеним рівнем безпеки у масштабних інформаційних системах. Перший розділ описує основні теоретичні відомості необхідні для побудови систем електронного цифрового підпису. Розглядаються поняття криптографічних перетворень, пояснюється ідея асиметричної криптографії, її головних властивостей. У другому розділі проводиться порівняльний аналіз найбільш поширених сучасних методів захисту особистого ключа. У третьому розділі пропонується до розгляду алгоритм захисту особистого ключа з підвищеним рівнем безпеки. Детально описується технічні рішення, які були використанні для побудови системи електронного цифрового підпису, що реалізовує запропонований алгоритм.Item Побудова системи моніторингу та візуалізації показників життєдіяльності людини(2021) Гребенович, Сергій; Почебут, МаксимУ даній роботі було проведено огляд поширених систем та застосунків, що використовуються для реєстрації, візуалізації та аналізу показників життєдіяльності людини. Запропоновано уніфікований підхід для отримання інформації з різних джерел та накопичення у централізованому хмарному сховищі, з метою забезпечення її подальшої презентації в зручному для кінцевого користувача вигляді та ефективного аналізу, а саме визначення міри кореляції між різними параметрами. Надалі, в рамках моделі було визначено набір архітектурно-значущих вимог та атрибутів якості. Розроблено альтернативні варіанти архітектури, що їх задовольняють. На базі хмарних ресурсів Microsoft Azure (таких як Azure Logic Apps, Azure Functions, Azure Storage, Azure Cosmos DB та ін.) та бібліотек мови Python (Dash, pandas) було реалізовано прототипи програмних продуктів для різних варіантів архітектури. Проведено порівняння ефективності реалізацій та визначено більш оптимальну архітектуру для поставленої задачі.Item Побудова системи прогнозування епідемічної ситуації, викликаної COVID-19, на основі методів аналізу часових рядів(2021) Киян, Максим; Ковалюк, ТетянаМета роботи – розробка застосунку для прогнозування епідемічної ситуації викликаної захворюванням COVID-19 у різних країнах, у тому числі і України. Основні результати роботи – розроблено кінцевий застосунок, у якому реалізовано прогнозування епідемічної ситуації на основі сингулярного спектрального аналізу, поліноміального та лінійного методів найменших квадратів на мові програмування C# з використанням фреймворків ML.NET та Accord.NET, технології WPF для реалізації візуальної частини застосунку;Item Побудова інформаційної системи для рекрутингу та проведення співбесід(2023) Кузьменко, Ілля; Ковалюк, ТетянаМета дослідження: оптимізувати роботу менеджерів з підбору персоналу, покращити якість відбору персоналу на етапі проведення співбесід, впровадити прозорі оцінки результатів співбесід. Зробити огляд та аналіз сучасних типів та методів проведення співбесід. Проаналізувати наявні методи та категорії суб’єктивного оцінювання кандидатів на посаду в ході співбесід. Ознайомитися з існуючими бібліотеками та інструментами, котрі потрібно використовувати для автоматизації процесів рекрутингу. Дослідити способи структурування програмної системи для оптимізації розробки та можливості подальшого розвитку автоматизованої системи.Item Побудова інформаційної системи управління взаємовідносинами з клієнтами для брокерських компаній у страховій галузі(2021) Василенко, Андрій; Глибовець, АндрійВ цій магістерській роботі надається огляд систем управління взаємовідносинами з клієнтами, побудована архітектура такої системи, а також створена система управління взаємовідносинами з клієнтами для брокерських компаній у страховій сфері, з використанням блокчейн технології на базі Ethereum як елемента підтвердження достовірності даних, а також джерела не конфіденційних даних клієнтів стосовно їх страхових випадків.