Бізнес під час війни. Пошук ідентичності та побудова стратегії розвитку за допомогою інтегрованих комунікацій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Бородай, Марія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Тези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.
Description
Keywords
корпоративні комунікації, внутрішні комунікації, корпоративні медіа, гуманізація, тези конференції
Citation
Бородай М. О. Бізнес під час війни. Пошук ідентичності та побудова стратегії розвитку за допомогою інтегрованих комунікацій / Бородай М. О. // III науково-практична конференція "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ : тези доповідей / [за ред. Сусської О. О., Коника Д. Л., Тітаренко І. І.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Факультет соціальних наук і соціальних технологій, Кафедра зв'язків з громадськістю. - Київ : НаУКМА, 2024. - C. 11-13.