Використання трендів контент-маркетингу в процесі залучення аудиторії
Loading...
Date
2024
Authors
Душко, А.
Коровіна, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
довгострокова цінність, персоналізований контент, відеоконтент, UGC (User-generated content/Користувацький контент), інтерактивний контент, Statista, матеріали конференції
Citation
Душко А. В. Використання трендів контент-маркетингу в процесі залучення аудиторії / Душко А. В., Коровіна О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 198-199.