The development tendencies of modern marketing in the conditions of digitalization
Loading...
Date
2024
Authors
Bulyk, Oksana
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
social networks, transparency, search engine optimization (SEO), electronic commerce, attracting targeted traffic, blockchain marketing, adapting to digital trends, сonference materials
Citation
Bulyk O. B. The development tendencies of modern marketing in the conditions of digitalization / Bulyk O. B. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.].. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 38-40.