Маркетингова товарна політика сучасного підприємства
Loading...
Date
2024
Authors
Мєщєнко, Н.
Ус, Марина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
товар, конкурентоспроможність, інноваційні підходи, взаємодія з брендом, Starbucks, задоволення потреб, "Nova Club", штучний інтелект, "Rozetka", матеріали конференції
Citation
Мєщєнко Н. О. Маркетингова товарна політика сучасного підприємства / Мєщєнко Н. О., Ус М. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 107-109.