Інструменти формування ділової онлайн-репутації організації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Попова, Ганна
Танська, О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
засоби трансляції інформації, Інтернет-технології, Online Reputation Management (ОRM), моніторинг інформації, ORM-майданчики, зворотній зв'язок, бренд-платформи, матеріали конференції
Citation
Попова Г. В. Інструменти формування ділової онлайн-репутації організації / Попова Г. В., Танська О. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 127-129.
Collections