Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення
Loading...
Date
2024
Authors
Немченко, В.
Немченко, Г.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
нейромаркетинг, споживча поведінка, креатив, лікарська таємниця, медичний бренд, конкурентоспроможність, матеріали конференції
Citation
Немченко В. В. Маркетинг у соціальних мережах для України: особливості в умовах повномасштабного вторгнення / Немченко В. В., Немченко Г. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 250-251.