Товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства
Loading...
Date
2024
Authors
Резніченко, А.
Близнюк, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
ринкова діяльність підприємства, тверезий розрахунок, довгострокові інтереси, оптимізація асортименту, рентабельність, розвиток НТП, "наукомісткі" товари, служба маркетингу, матеріали конференції
Citation
Резніченко А. О. Товарна політика як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства / Резніченко, А. О., Близнюк А. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 267-269.