Соціальне підприємництво: поняття, типологія та чинники формування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Петровська, О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
отримання прибутку, "бізнес із соціальною місією", створення цінності, фінансова стійкість, реінвестування доходу, матеріали конференції
Citation
Петровська О. М. Соціальне підприємництво: поняття, типологія та чинники формування / Петровська О. М. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 383-384.
Collections