Формування основних аспектів конкурентоспроможності бізнесу
Loading...
Date
2024
Authors
Литвиненко, А.
Жернова, П.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
лідерство на ринку, бізнес-середовище, маркетингові стратегії, швидка адаптація до інновацій, Майкл Портер, Пол Крогман, "Leading Change", матеріали конференції
Citation
Литвиненко А. О. Формування основних аспектів конкурентоспроможності бізнесу / Литвиненко А. О., Жернова П. Р. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 1. - C. 454-457.