Розробка PR-стратегії для компанії “Нова пошта” з використанням інструментів штучного інтелекту в комунікаціях

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Кисіль, Софія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Мета та завдання роботи. Мета роботи полягає у створенні PR-стратегії з використанням ШІ для “Нової пошти” на підставі аналізу відповідного зарубіжного досвіду, ситуаційного аналізу для оцінки репутації компанії, слабких та сильних її сторін, наявних проблем діяльності задля підтримки високої репутації бренду, іміджу компанії і утримання нею позиції №1 серед конкурентів на ринку
Description
Keywords
штучний інтелект, сфера звʼязків з громадськістю, PR-стратегії, ринок логістичних компаній, бакалаврська робота
Citation