Browse
Recent Submissions
Item Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкіна, Валентина; Пічик, КатеринаУ виданні представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", яка відбулася 17-19 квітня 2024 року, підготовлені за такою науковою проблематикою: новітні парадигми розвитку менеджменту та маркетингу; стратегічний менеджмент і маркетинг в умовах змін; інновації та підприємництво як основа економічного зростання країни; сучасні стратегії та інструментарій управління персоналом; тренди інноваційно-інвестиційного розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення; корпоративна культура та соціальна відповідальність бізнесу в умовах трансформацій; логістичний та проєктний менеджмент: інструментарій сучасності; менеджмент міжнародного бізнесу в умовах економіки відновлення; Digital-маркетинг; цифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу. Матеріали друкуються в авторській редакції. У матеріалах максимально зменшено втручання в обсяг та структуру матеріалів. Автори несуть відповідальність за достовірність інформації.Item Jakość usług medycznych(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Artiukhina, M.; Zadorożna, N.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Тайм-менеджмент: сучасний та ефективний інструмент для оптимізації управління часом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бочарова, Надія; Дорош, А.; Полапа, К.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The development tendencies of modern marketing in the conditions of digitalization(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Bulyk, OksanaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Формування новітньої парадигми податкової системи у країнах ЄС(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бурашнікова, ОленаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Передумови впровадження гібридного підходу до управління компанією(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Бурбело, НаталіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Створення стійких конкурентних переваг: підходи до управління в умовах економічних криз(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Вараксіна, Олена; Малашенко, АннаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Тренди розвитку освітнього простору України в умовах еколого-інформаційного прогресу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Горохова, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Вектори впливу діджиталізації на управлінську діяльність організацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ґудзь, Петро; Кузякін, А.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Гужавіна, ІнаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Сучасні економічні моделі в управлінні сталим розвитком(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Гуменна, ОлександраМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Система комунікацій організації та її основні складові(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Гусаковська, Тетяна; Войт, БогданМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Концепт конкурентоздатності підприємств пивоварної промисловості(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дейнега, Інна; Карпач, Р.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Водний менеджмент під час війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Дідковська, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Практичні аспекти реалізації лідерства як служіння(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Жолонко, ТетянаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Роль інформаційних технологій в системі менеджменту підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Жукова, Лариса; Лобач, І.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Маркетингові комунікації майбутнього: інновації та тренди(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Закорко, Юлія; Лиса, СвітланаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item "Зелений" контекст міжнародного маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Зінченко, О.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The cooperative component of enterprise interoperability in the manufacturing sphere(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Feng, KejiaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Перспективи інтелектуалізації бізнесу як одного із засобів переходу до industry 4.0(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Коваленко, Олена; Дробишева, ОленаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.