Рекламні ролики українського телебачення 1990-х—2010-х рр. як історичне джерело

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Фітак, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Ця бакалаврська робота присвячена темі реклами та рекламних меседжів на просторі українського телебачення в період 1992-2005 рр. Джерельною базою для дослідження стали телевізійні ролики. Перший розділ роботи розповідає про розвиток українського бізнесу та рекламного виробництва. Другий та третій розділ — це аналіз роликів за періоди 1992-2000рр., та 2000-2005 рр., відповідно. Дослідження допомагає зрозуміти соціальні настрої того часу, неофіційну частину життя, яка транслюється через рекламні меседжі. Описує різний рівень підходів до креативної реклами у вітчизняних та зарубіжних компаній, потреби та невимогливість української аудиторію, порівняно з іншими.
Description
Keywords
реклама, українське телебачення 1992-2005 рр., телевізійні ролики, рекламне виробництво, рекламні меседжі, бакалаврська робота
Citation