Рекламні ролики українського телебачення 1990-х—2010-х рр. як історичне джерело
Loading...
Date
2022
Authors
Фітак, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Ця бакалаврська робота присвячена темі реклами та рекламних меседжів на просторі українського телебачення в період 1992-2005 рр. Джерельною базою для дослідження стали телевізійні ролики. Перший розділ роботи розповідає про розвиток українського бізнесу та рекламного виробництва. Другий та третій розділ — це аналіз роликів за періоди 1992-2000рр., та 2000-2005 рр., відповідно.
Дослідження допомагає зрозуміти соціальні настрої того часу, неофіційну частину життя, яка транслюється через рекламні меседжі. Описує різний рівень підходів до креативної реклами у вітчизняних та зарубіжних компаній, потреби та невимогливість української аудиторію, порівняно з іншими.
Description
Keywords
реклама, українське телебачення 1992-2005 рр., телевізійні ролики, рекламне виробництво, рекламні меседжі, бакалаврська робота