Особливості формування та розвитку персонального бренду блогера
Loading...
Date
2022
Authors
Рябець, Ірина
Вандьо, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 10 березня 2022 р., Київ, Україна.
Description
Keywords
бренд, блогер, особистий бренд, інфлюенс-маркетинг, інфлюенсери, матеріали конференції
Citation
Рябець І. В. Особливості формування та розвитку персонального бренду блогера / Рябець І. В., Вандьо О. В. // Науково-практична конференція "Особистість у просторі проблем ХХІ століття" : програма і матеріали, 10 березня 2022 року Київ, Україна / наук. керівник Чернобровкін В. М. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : [Дірект Лайн], 2022. - C. 120-122.