Електронна комерція в Україні та світі. Проблематика та перспективи 2030
Loading...
Date
2021
Authors
Ожго, Данило
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу сфери електронної комерції
в Україні та світі.
Об’єктом дослідження є теоретичні та практичні основи організації
електронної комерції, як частини електронного бізнесу в мережі Інтернет.
Предметом дослідження є особливості розвитку електронної комерції в
Україні та у розвинених економіках світу.
Мета цієї дипломної роботи полягає в тому, щоб описати поточний
стан світового та внутрішнього ринку електронної комерції,
охарактеризувати найбільших гравців вітчизняного та іноземного ринку,
окреслити перспективи та напрямки розвитку сфери
У першому розділі кваліфікаційної роботи описано теоретичну базу
основ вивчення напрямку електронної комерції. Описано законодавчу базу
України та інших країн, яка регулює це сферу. Визначено специфіку, форми і
моделі взаємодії суб’єктів електронної комерції.
У другому розділі представлений загальний аналіз організації
електронного бізнесу в Україні та закордоном, описано приклади успішних
компаній, способи генерування продажів, порівняно звичайну та електронну
комерцію й продемонстровано вплив виходу в Інтернет малого і середнього
бізнесу.
В третьому розділі окреслено перспективи електронної комерції до
2030 року та надано ряд рекомендацій для вдосконалення української
електронної комерції, також визначено вплив Covid-19 на онлайн-продажі.
Одержані результати є свідченням того, що сфера електронної
комерції, як частина економіки, продовжить розвиток та відбудеться ряд змін
у формі взаємодії покупців і продавців у онлайні.
Description
Keywords
електронна комерція, генерування продажів, пандемія Covid-19, бакалаврська робота