Політичні можливості Інтернету: ідеологеми демократії та політична економія Фейсбуку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018-06-07
Authors
Грудка, Орися
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Базуючись на даних про правила, алгоритми і принципи Фейсбуку та наративах про Фейсбук, робота розглядає ідеологеми демократії та політичну економію Фейсбуку з метою розкрити діалектику політичних можливостей сучасного мейнстримного Інтернету. У першому розділі обґрунтовано підходи до дослідження політичних можливостей Інтернету; у другому – контексти розвитку Інтернету від 1970-их рр. дотепер (демократичних ідей, неолібералізму та культурних тенденцій); у третьому розділі пояснена діалектика чотирнадцяти ідеологем демократії сучасного Фейсбуку. У Додатку А подано рекомендації щодо покращення функціонування соціальної мережі задля розкриття її політичних можливостей.
Based on data about Facebook's rules, principles, and algorithms, as well as narratives about Facebook, the work examines ideologemes of democracy and the political economy of Facebook for the purpose of revealing dialectic of political capacity of the modern mainstream Internet. The first chapter describes approaches to the study of the political capacity of the Internet; the second chapter explores contexts of the Internet development since the 1970's till now (democratic ideas, neoliberalism, and cultural tendencies); the last third chapter explains the dialectic of fourteen ideologemes of democracy in recent Facebook. Appendix A provides recommendations for improving the functioning of a social network for disclosure of its political capacity.
Description
Keywords
political economy of media, internet, social media, Facebook, ideologemes, neoliberalism, democracy, cultural turn, dialectics, public sphere, the private, commodification, reification, subject rationality, technical rationality, information society, network society, the end of power, filter bubble, culture industry, economic inequility, postmodernism, communicative action, communicative capitalism, political as association, media theory, Інтернет, соціальні медіа, соціальні мережі, Фейсбук, політична економія медій, політичне як асоціація, теорія медіа, бульбашка фільтрів, занепад влади, культуріндустрія, культурний поворот, суб'єктна раціональність, технічна раціональність, економічна нерівність, комунікативна дія, комунікативний капіталізм, інформаційне суспільство, мережеве суспільство, плинні часи, діалектика, публічна сфера, приватність, отоварнення, уречевлення, алгоритми, політичні можливості, бакалаврська робота
Citation