2-а Міжнародна науково-практична конференція "Наукова комунікація в цифрову епоху"
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Mobile marketing communication in scientific environment(2014) Hak, Mario; Andrlić, BerislavMobile marketing is the process of marketing to the people via their mobile devices in scientific environment. This is really just an extension of internet marketing, as more and more proffesors and students are starting to spend more time on their mobile devices and less time on their computers it was inevitable that the internet marketers would move into this form of marketing. With the increasingly widespread use of smartphones, app usage has also greatly increased. Therefore, mobile marketers have increasingly taken advantage of smartphone apps as a marketing resource. That allows direct engagement, payment, and targeted advertising. This paper will give an theoretical and practical overview of marketing functionality of most used apps in Croatian scientific enviroment such as: LinkedIn, Dropbox, Edmodo, Evernote, Meebo Mobile, etc., compared with satisfaction of users in Croatian scientific environment.Item Унікальні ідентифікатори авторів-науковців: пропозиції, реєстрація, використання(2014) Назаровець, СергійItem Відкритий доступ і альтметрікс: перспективи використання відкритих метрик у вітчизняному бібліотекознавстві(2014) Назаровець, СергійАльтметрікс – нові альтернативні метрики, які побудовані на основі соціального вебу для аналізу та інформування наукового співтовариства.Item ELibUkr - що нового?(2014) Жердій, МіленаItem Науко- та бібліометричні оцінки фундаментальних досліджень(2014) Андрущенко, ВалентинаДержавний фонд Фундаментальних дослідженьItem Проект “Наукова періодика України” поточний стан та перспективи розвитку(2014) Соловяненко, ДенисПроект “Наукова періодика України”.Item Научная информация в базах данных ProQuest Dissertations &Theses(2014-02-03) Еронина, ЕленаОгляд інформації в базах даних ProQuest Dissertations & Theses и EbraryItem Інформаційні ресурси EBSCO для наукових організацій(2014) Górecka, TeresaІнформаційні ресурси EBSCO для наукових організаційItem На службі у академічної громади: Огляд ресурсів Wiley(2014) Górecka, TeresaЕволюція від постачальника статичних форм контенту до нових динамічних форм продуктів та послуг