Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Title
Now showing 1 - 20 of 30
Results Per Page
Sort Options
Item PR- стратегія для неурядової організації "Доступно.UA"(2024) Кушнір, Тетяна; Добрунова, Дар'яМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-стратегії для неурядової організації "Доступно.UA" для підвищення впізнаваності організації, формування позитивного ставлення до неї та залучення нових партнерів до співпраці.Item PR-cтратегія для українського бренду одягу mio.boutique.official(2024) Варениця, Марія; Мельник, АнатолійМетою даної кваліфікаційної роботи є розробка та впровадження комплексної PR-стратегії, спрямованої на підвищення рівня впізнаваності жіночого бренду одягу в мережі інтернет.Item PR-кампанії з протидії російській дезінформації для міністерства культури й інформаційної політики України(2024) Кадіна, Вікторія; Тітаренко, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є розробка комунікаційної кампанії, спрямованої на зміну поведінки цільової аудиторії, ґрунтуючись на результатах ситуаційного аналізу й дослідженні успішних кейсів.Item PR-стратегія для криптобіржі BINANCE(2024) Данілова, Марія; Мельник, АнатолійМетою дослідження є розробка PR-стратегії для криптобіржі Binance задля вирішення PR-проблеми, що зумовлена втратою довіри користувачів до біржі через зміну в роботі алгоритмів, а також реалізації сформульованих цілей.Item PR-стратегія популяризації української мови в Європі для Міністерства культури та інформаційної політики України(2024) Ігнатова, Анфіса; Сусська, ОльгаМетою кваліфікаційної роботи є створення PR-стратегії для Міністерства культури та інформаційної політики України на основі дослідження поширеності української мови за кордоном та пошук ефективних методів її популяризації, задля збільшення поінформованості, зміни ставлення та залучення іноземців до вивчення культури, історії України та української мови.Item Застосування інструментів ребрендингу у процесі формування нового іміджу компанії на прикладах X (Twitter) та Meta (Facebook)(2024) Вергілес, Анастасія; Сусська, ОльгаМетоди дослідження: Дослідження ґрунтується на сукупності методів наукового пізнання. Аналітичний метод та методи співставлення і порівняння дозволяють дослідити передумови, еволюцію та етапи ребрендингу, а також виявити позивні та негативні приклади ребрендингу компаній в Україні та світі. У дослідженні використовувалися такі наукові методи, як: узагальнення та опис для розуміння брендингу та ребрендингу, систематизація та порівняння для виділення тенденцій ребрендингу, опитування респондентів та фокус групи для більш глибокого розуміння потреб та вподобань аудиторії.Item Комунікаційна стратегія для Mitacs Canada(2024) Гордієнко, Альона; Титарчук, ІринаМета роботи полягає в тому, аби розробити комунікаційну стратегію для організації Mitacs Canada, яка буде спрямована на комунікацію зі студентами старших курсів бакалаврату та магістратури. Вона сприятиме підвищенню рівня обізнаності про програми, що пропонує організація та залученню студентів до участі у них.Item Комунікаційна стратегія для Porter Airlines(2024) Богославець, Ярослава; Мельник, АнатолійМета роботи полягає у створенні комунікаційної стратегії для Porter Airlines на основі проведеного аналізу.Item Комунікаційна стратегія для Бобринецького притулку для тварин(2024) Джигун, Назар; Зінченко, АллаМета кваліфікаційної роботи – розробити комунікаційну стратегію для Бобринецького притулку тварин на 6 місяців.Item Комунікаційна стратегія для відділу продукції власного виробництва "Сільпо"(2024) Павленко, Поліна; Зінченко, АллаМета кваліфікаційної роботи: побудувати комунікаційну стратегію для нової лінійки продуктів харчування для дітей та молоді відділу продукції власного виробництва «Сільпо».Item Комунікаційна стратегія для Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ)(2024) Лизогуб, Діана; Мельник, АнатолійМета дослідження. Дослідити питання туризму у повоєнних країнах та створити комплексну комунікаційну стратегію для його розвитку в Україні.Item Комунікаційна стратегія для компанії Wise(2024) Набієв, Орхан; Мельник, АнатолійМетою роботи було визначено створення комунікаційної кампанії для фінансової компанії WISE, спрямованої на зміну поведінки українських громадян, зокрема щодо відмови від перевезення готівки через кордон на користь використання банківських переказів.Item Комунікаційна стратегія для платформи Mindly(2024) Мороз, Єлизавета; Тітаренко, ІринаМетою роботи є розробка практичних рекомендацій для покращення комунікаційної стратегії Mindly та вирішення комунікаційної проблеми платформи.Item Комунікаційна стратегія корпорації Roshen(2024) Машковська, Ангеліна; Мельник, АнатолійМета дослідження – розробити комплексну комунікаційну стратегію для корпорації Roshen, спрямовану на збільшення поінформованості суспільства про КСВ-діяльність компанії в Україні.Item Комунікаційна стратегія фандрейзингу громадської організаціїї “Repair Together” у Литві(2024) Кузенкова, Марія; Зінченко, АллаМета роботи – розробити комунікаційну стратегію для забезпечення успішного фандрейзингу для підтримки діяльності ГО «Repair Together», що відбудовує Україну, а також обґрунтувати підходи до її планування та проведення.Item План комунікацій Донецької ОДА для протидії російській дезінформації(2024) Запорожченко, Дмитро; Коник, ДмитроМетою роботи є розробити план урядових комунікацій для Донецької ОДА, що включатиме стратегії та тактики протидії російській дезінформації.Item ПР-кампанія для просування української мови у світі(2024) Родіонова, Олександра; Щербина, ВікторМета даної кваліфікаційної роботи: дослідити застосування ПР-технологій та розробити PR-кампанію для розбудови авторитету та просування української мови у світі.Item ПР-стратегія для IT- компанії "The UpperCode"(2024) Лужняк, Софія; Титарчук, ІринаМетою роботи є розробка ефективної піар-стратегії для IT- компанії «The UpperCode», що допоможе підвищити її впізнаваність серед нової цільової аудиторії, закріпити експертний бренд компанії на цільовому ринку, та підвищити привабливість компанії як роботодавця серед талановитих фахівців.Item Ребрендинг Будинку кіно НСКУ як центру популяризації та розвитку українського кінематографу(2024) Наконечна, Лада; Зінченко, АллаМетою роботи є розробка програми ребрендингу та комунікаційної стратегії Будинку кіно, відновлення його впливу на розвиток і просування українського кінематографу.Item Розробка PR програми для волонтерської організації Cvit(2024) Голобородько, Оксана; Брик, ОксанаМета: складання плану PR кампанії для української волонтерської організації Cvit, реалізація якого спрямовано на залучення нової аудиторії та підвищення обізнаності громадськості з їх діяльністю.