Робота складається з чотирьох розділів. В першому розглянуто базові поняття
виявлення та опису особливостей об’єктів, які є основою для будь якого обраного
підходу 3D реконструкції сцени, а також розглянуто найпопулярніші алгоритми для
кращого сприйняття цього етапу в процесі розробки. В другому розділі описана
теоретична база епіполярної геометрії, вирівнювання та триангуляції, а також
згадано про алгоритми відстежування та оцінки позиції об’єкта. Третій розділ
повністю присвячений поетапній розробці практичного застосування та частково
описується необхідна теорія, така як побудова карт невідповідностей та глибини. В
четвертому розділі звернено увагу на недоліки проведеної роботи, оцінено
ефективність практичного застосування та простір для подальшого вдосконалення.