Том 1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 1 by Subject "consumer"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Exploring the main features of the post industrial economy(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Mekhovych, S.; Pererva, P.; Shapoval, V.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Marketing mix modelling: main assumptions(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Fareniuk, Y.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.