Кафедра інформатики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра інформатики by Subject "ARKit"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Use of augmented reality to build an interactive interior on the iOS mobile platform.(2022) Babii, Veronika; Frankiv, OleksandrThe thesis is devoted to the study of possibilities of the 3D object creation from the real-life surroundings on the Apple iOS platform. The research is based on the development of a mobile application for the iOS operating system for 3D model creation of the surroundings via the help of the LiDAR Scanner.Item Використання комп’ютерного зору та доповненої реальності для створення інтуїтивного інтерфейсу взаємодії з книгами(2023) Шевченко, Дар’я; Франків, ОлександрМетою роботи є розроблення додатку, що може розпізнавати книги, робити рекомендації для користувача, а також виводити інформацію у форматі доповненої реальності. Для отримання необхідного результату потрібно проаналізувати різні підходи до створення алгоритмів рекомендацій, їхні теоретичні основи, а також способи розпізнавання з використанням технологій комп’ютерного зору.Item Використання навігаційних даних у доповненій реальності на мобільній платформі iOS(2021) Бабій, Вероніка; Франків, ОлександрРобота присвячена дослідженню можливостей ефективного поєднання технології доповненої реальності на базі фреймворку ARKit та технології навігації у просторі на базі фреймворку CoreLocation у середовищі iOS. Дослідження проводиться на основі розробки мобільного додатку під операційну систему iOS для навігації на місцевості шляхом прокладення маршруту у доповненій реальності.Item Розробка імерсивного перекладача на iOS та visionOS для людей з особливими потребами (Development of an Immersive Translator on iOS and visionOS for People with Special Needs)(2024) Деркач, Кирило; Франків, ОлександрУ даній роботі було досліджено розробку глибоких нейронних мереж та проведено тренування власної моделі за допомогою спеціального інструменту MediaPipe, розробленого компанією Google. Після цього було запропоновано реалізацію застосунку для пристроїв Apple, а саме таких систем, як iOS та visionOS, що дозволяє перекладати жести української дактильної абетки в текст та виводити це належним чином у тривимірному просторі у вигляді бульбашки з текстом над головою співрозмовника, що спілкується жестовою мовою. Це досягається у програмі шляхом поєднання технологій машинного навчання та доповненої реальності за допомогою спеціально розробленого алгоритму розпізнавання та виводу, що служить для оптимізації роботи програми та сегрегації введення жестів.