Browsing by Author "Рябець, Ірина"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Академічна доброчесність – провідна складова академічних навичок (Academic Skills) майбутнього фахівця із зв'язків з громадськістю(Дірект Лайн, 2024) Рябець, ІринаРозділ методичного посібника "Психолого-педагогічний практикум", Ч. 5, 2024.Item Особливості формування та розвитку особистого бренду блогера(2022) Вандьо, Олена; Рябець, ІринаМетою роботи є виявлення, аналіз та узагальнення особливостей формування та розвитку особистого бренду блогера в соціальних мережах та визначення можливого практичного використання.Item Професійна підготовка майбутніх фахівців із зв'язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук(2020) Рябець, Ірина; Голубєва, МаріяАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. Київський університет імені Бориса Грінченка. Київ, 2020. Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) в історичному аспекті. Вперше в науковому педагогічному дискурсі визначено такі поняття: "фахівець із звʼязків з громадськістю" – це особа, яка отримала спеціальну освіту, володіє високим рівнем кваліфікації, здійснює всі види професійної діяльності, що входять в сферу зв’язків з громадськістю, "майбутній фахівець із звʼязків з громадськістю" – це особа, яка навчається у закладі вищої освіти з метою здобуття відповідного ступеня і отримання кваліфікації через засвоєння динамічної комбінації знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей в галузі зв’язків з громадськістю. Досліджено та виокремлено низку об’єктивних передумов (історичних, політичних, економічних, культурних, психологічних, педагогічних) та чинників (соціально-економічного, суспільно-політичного, соціально-педагогічного, культурологічного) становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). Сформульовано етапи становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.), а саме: попередній (друга половина ХХ ст. – 1993 р.), підготовчий (1993–2006 рр.); початковий (2006–2010 рр.); основний (2010–2014 рр.), новий (2014 р. до 2017 р.), динаміку змін на кожному етапі окреслено в п’яти основних тенденціях. У відповідності до сучасної тенденції розвитку професійної підготовки майбутніх PR-фахівців у ЗВО України розроблено рекомендації з удосконалення змісту, форм, організації освітнього процесу професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в вітчизняних ЗВО, ґрунтуючись на міжнародному досвіді в сфері цієї підготовки.Item Професійна підготовка майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук(2020) Рябець, Ірина; Голубєва, МаріяДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. Київський університет імені Бориса Грінченка. Київ, 2020. Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) в історичному аспекті. Вперше в науковому педагогічному дискурсі визначено такі поняття: "фахівець із звʼязків з громадськістю" – це особа, яка отримала спеціальну освіту, володіє високим рівнем кваліфікації, здійснює всі види професійної діяльності, що входять в сферу зв’язків з громадськістю, "майбутній фахівець із звʼязків з громадськістю" – це особа, яка навчається у закладі вищої освіти з метою здобуття відповідного ступеня і отримання кваліфікації через засвоєння динамічної комбінації знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей в галузі зв’язків з громадськістю. Досліджено та виокремлено низку об’єктивних передумов (історичних, політичних, економічних, культурних, психологічних, педагогічних) та чинників (соціально-економічного, суспільно-політичного, соціально-педагогічного, культурологічного) становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). Сформульовано етапи становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.), а саме: попередній (друга половина ХХ ст. – 1993 р.), підготовчий (1993–2006 рр.); початковий (2006–2010 рр.); основний (2010–2014 рр.), новий (2014 р. до 2017 р.), динаміку змін на кожному етапі окреслено в п’яти основних тенденціях. У відповідності до сучасної тенденції розвитку професійної підготовки майбутніх PR-фахівців у ЗВО України розроблено рекомендації з удосконалення змісту, форм, організації освітнього процесу професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю в вітчизняних ЗВО, ґрунтуючись на міжнародному досвіді в сфері цієї підготовки.Item Психолого-педагогічний зміст термінів "дистанційна освіта" та "екстрене дистанційне навчання": спільне та відмінне(2022) Голубєва, Марія; Юдченко, Валентина; Бондаренко, Наталія; Рябець, ІринаСтаттю присвячено психолого-педагогічному аналізу спільного та відмінного у змісті термінів "дистанційна освіта" та "екстрене дистанційне навчання". Дистанційна освіта (анг. – distance learning) у ЗВО – це категорія педагогіки вищої освіти, яка відображає актуальну форма освіти у вищій школі, що обов’язково спирається на сучасні інформаційно-комунікаційні технології та інноваційні освітні технології, а спілкування студентства та викладацького складу може бути віддалено як за локацією та й у часі. Усі навчальні предмети обирає саме студентство за власним бажанням. Дистанційна освіта характеризується різними типами комунікації: студент-викладач, студент-зміст навчального предмету, студент-студент. Екстрене дистанційне навчання (анг. – emergency remote teaching) окреслює процес тимчасового переходу освітнього процесу на альтернативний спосіб навчання через кризові обставини: війни, природні катаклізми, пандемії, карантин.Item Складові загальної академічної культури студентства(2022) Бахтіярова, Халідахон; Голубєва, Марія; Рябець, ІринаМатеріали доповіді учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій ", м. Глухів, 13 травня 2022 року.