Browsing by Author "Коник, Дмитро"
Now showing 1 - 20 of 36
Results Per Page
Sort Options
Item Celebrity-батальйон на початку великої війни (інтернет-комунікація українських популярних особистостей у перші місяці російсько-української війни)(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Коник, ДмитроТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item III науково-практична конференція "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ : тези доповідей(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Сусська, Ольга; Коник, Дмитро; Тітаренко, ІринаУ збірнику представлені наукові доповіді учасників ІІІ науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів" (м. Київ, 24 травня 2024 року). Для наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів, які навчаються за спеціальністю 061. Журналістика (освітньо-наукова програма: "Зв’язки з громадськістю"), а також широкого кола читачів, хто цікавиться питаннями трансформації та удосконалення зв’язків з громадськістю, розвитком сучасної науки в галузі соціальних комунікацій.Item PR-стратегія для запуску Petcube Health+: смарт-рішення для моніторингу здоров'я домашніх тварин(2025) Марцун, Світлана; Коник, ДмитроМета роботи - розробити та обґрунтувати ефективну PR-стратегію для запуску Petcube Health+ на українському ринку, що враховує особливості цільової аудиторії, конкурентного середовища та специфіку технологічного продукту.Item Важливість територіального бренду для розвитку українських міст(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Федик, Юліана; Коник, ДмитроТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Використання вірусного контенту для просування бренду в соціальних медіа(2013) Тимофієнко, Дмитро; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні використання вірусного контенту як інструменту PR-діяльності компанії по просуванню бренду в соціальних медіа.Item Використання вітчизняних instagram-блогерів сфери краси як третьої сторони у PR-кампаніях(2017) Глебова, Ольга; Коник, ДмитроМета роботи - дослідити, як та на яких умовах бренди сфери краси співпрацюють з українськими Instagram-блогерами, а також розробити рекомендації для PR-спеціалістів, які слід брати до уваги під час реалізації PR- кампаній за участі Instagram-блогерів.Item Використання комунікаційних кампаній для сприяння інтеграції внутрішньо переміщених осіб до приймаючих громад(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Коник, ДмитроТези доповіді учасника III науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 24 травня 2024 року, м. Київ.Item Використання інструментів цифрових комунікацій у фандрейзингу (на прикладі неприбуткових організацій в умовах російсько-української війни 2022 року)(2023) Карпенко, Анастасія; Коник, ДмитроМета: виявити використання інструментів цифрової комунікації у фандрейзингу неприбуткових організацій в Україні під час російсько-української війни 2022 року.Item Вплив спонсорства та благодійності як PR-діяльності на репутацію комерційних організацій в Україні(2016) Нетреба, Дар’я; Коник, ДмитроМета дослідження: оцінити сучасний стан спонсорства та благодійності українських комерційних організацій та проаналізувати їхній вплив на репутацію компаній, які впроваджують дану діяльність.Item Древньокитайські військові трактати як інструмент PR-фахівця(2013) Тимошенко, Андрій; Коник, ДмитроМета роботи: продемонструвати актуальність механізмів, що описані у даних трактатах і довести корисність опанування цих знань українським PR-фахівцем.Item Застосування Барселонських принципів 2.0. в оцінюванні комунікаційних кампаній в бізнес-структурах в Україні(2017) Петруньок, Олександра; Коник, ДмитроМета роботи: аналіз стану застосування Барселонських принципів 2.0. в оцінюванні ефективності комунікаційних компаній у бізнес-організаціях в Україні.Item Зміна міжнародного іміджу України після революції гідності 2013-2014 рр.(2016) Мінасенко, Дар’я; Коник, ДмитроМета дослідження полягає у аналізі змін міжнародного сприйняття України після подій 2013 -2014 років.Item Комунікативна взаємозалежність між "четвертою владою" та PR(2024) Коник, Дмитро; Сусська, ОльгаСтаття присвячена трансформації поглядів і методологічних підходів соціологічної науки, що намітились останнім часом і стосуються все частіше "переведення стрілок" із поширених у соціології мас-медіа макросоціологічних підходів до мікросоціологічних. Цей процес не обмежується виключно пошуком нової частково альтернативної методології, а є радше віддзеркаленням потреби фокусування уваги дослідників на окремих кластерах аудиторій і більш уважному ставленні до змін усередині цих кластерів. Також спрацьовує суттєва зміна умов проведення досліджень у воєнний час, зокрема відсутність можливості експлуатації всеукраїнських вибірок, потрібних для масштабних опитувань в галузі соціології мас-медіа, що суттєво змінює умови організації опитувань і підходи до аналізу результатів. Виникає потреба в більш ретельній увазі до наукових розвідок суміжних галузей, зокрема до широко розвинутої галузі зв’язків із громадськістю (public relations), яка є фактично сферою впровадження результатів багатьох соціологічних досліджень, без яких більшість PR-стратегій чи PR-кампаній не змогли б реалізуватися. Останнім часом намітилася певна єдність у поглядах на ефективність комунікацій між представниками соціології мас-медіа та спеціалістами із зв’язків з громадськістю, які мають справу з аудиторіями переважно меншими за обсягом, цільовими або ж лише потенційними, просуваючи свої «ідеологеми», "меми", "слогани" тощо. Проте, з точки зору досягнення мети – сформувати думку, імідж, репутацію або навіть досягти більш масштабних ефектів, сьогодні цілі соціологів-дослідників аудиторій мас-медіа та працівників сфери піар співпадають. Щодо застосування методологічних підходів, то в певних деталях соціології масових комунікацій є, що запозичити із сфери піар, адже захоплення кількісними, масштабними за обсягами масивів опитаних соціологічними дослідженнями поступово відходить у минуле, поступаючись новим, більш сфокусованим і сконцентрованим на якісних показниках, аудиторій методам. Залучення досвіду PR і більша концентрація на цільових аудиторіях, зокрема у вивченні соціополітичних процесів і «четвертої влади», демонструє наявність комунікативної взаємозалежності мас-медіа і PR як певного тренду розвитку двох суміжних галузей соціальних наук.Item Комунікаційна стратегія для Національного театру імені Івана Франка(2025) Федченко, Владислава; Коник, ДмитроМета дослідження полягає в аналізі наявних PR-активностей театру та створенні комунікаційної стратегії для нього.Item Комунікаційна стратегія для програм з підтримки ВПО БФ "Карітас України"(2025) Нєкрасова, Аріна; Коник, ДмитроМета – розробити ефективну комунікаційну стратегію для програм з підтримки працевлаштування ВПО, які реалізує БФ "Карітас України".Item Комунікаційна стратегія органів місцевого самоврядування в об’єднаних територіальних громадах у контексті децентралізації в Україні(2017) Троян, Ірина; Коник, ДмитроМета роботи: виявити основні елементи комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування в об’єднаних територіальних громадах у контексті децентралізації в Україні, а також інструменти залучення громадян до вироблення політики на місцевому рівні.Item Комунікаційні кампанії як інструмент реінтеграції ветеранів російсько-української війни(2023) Мартинюк, Катерина; Коник, ДмитроМета дослідження: дослідити комунікаційні кампанії направлені на реінтеграцію ветеранів російсько-української війни, визначити їх особливості та чинники ефективної організації.Item Комунікаційні інструменти у формуванні репутації юридичних компаній України(2019) Папарига, Вікторія; Коник, ДмитроМетою цього дослідження є вивчення набору комунікаційних інструментів, що застосовуються при формуванні репутації юридичних компаній України та оцінка їх ефективності з огляду на досягнення тактичних та стратегічних завдань компанії в певний період часу.Item Комунікація в соціальних медіа як інструмент політичної мобілізації суспільства(2014) Бігун, Ігор; Коник, ДмитроМета роботи: визначити, наскільки дієвим інструментом політичної мобілізації може бути комунікація в соціальних медіа.Item Кризові комунікації великих компаній державної власності після початку великої війни(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Коник, ДмитроТези доповіді учасника ІІ науково-практичнoї конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 15 лютого 2023 р., м. Київ.