Browsing by Author "Коник, Дмитро"
Now showing 1 - 20 of 28
Results Per Page
Sort Options
Item Celebrity-батальйон на початку великої війни (інтернет-комунікація українських популярних особистостей у перші місяці російсько-української війни)(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Коник, ДмитроТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Важливість територіального бренду для розвитку українських міст(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2022) Федик, Юліана; Коник, ДмитроТези доповіді учасника Науково-практичної конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 17 липня 2022 року.Item Використання вірусного контенту для просування бренду в соціальних медіа(2013) Тимофієнко, Дмитро; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні використання вірусного контенту як інструменту PR-діяльності компанії по просуванню бренду в соціальних медіа.Item Використання вітчизняних instagram-блогерів сфери краси як третьої сторони у PR-кампаніях(2017) Глебова, Ольга; Коник, ДмитроМета роботи - дослідити, як та на яких умовах бренди сфери краси співпрацюють з українськими Instagram-блогерами, а також розробити рекомендації для PR-спеціалістів, які слід брати до уваги під час реалізації PR- кампаній за участі Instagram-блогерів.Item Використання інструментів цифрових комунікацій у фандрейзингу (на прикладі неприбуткових організацій в умовах російсько-української війни 2022 року)(2023) Карпенко, Анастасія; Коник, ДмитроМета: виявити використання інструментів цифрової комунікації у фандрейзингу неприбуткових організацій в Україні під час російсько-української війни 2022 року.Item Вплив спонсорства та благодійності як PR-діяльності на репутацію комерційних організацій в Україні(2016) Нетреба, Дар’я; Коник, ДмитроМета дослідження: оцінити сучасний стан спонсорства та благодійності українських комерційних організацій та проаналізувати їхній вплив на репутацію компаній, які впроваджують дану діяльність.Item Древньокитайські військові трактати як інструмент PR-фахівця(2013) Тимошенко, Андрій; Коник, ДмитроМета роботи: продемонструвати актуальність механізмів, що описані у даних трактатах і довести корисність опанування цих знань українським PR-фахівцем.Item Застосування Барселонських принципів 2.0. в оцінюванні комунікаційних кампаній в бізнес-структурах в Україні(2017) Петруньок, Олександра; Коник, ДмитроМета роботи: аналіз стану застосування Барселонських принципів 2.0. в оцінюванні ефективності комунікаційних компаній у бізнес-організаціях в Україні.Item Зміна міжнародного іміджу України після революції гідності 2013-2014 рр.(2016) Мінасенко, Дар’я; Коник, ДмитроМета дослідження полягає у аналізі змін міжнародного сприйняття України після подій 2013 -2014 років.Item «Комунікаційна стратегія органів місцевого самоврядування в об’єднаних територіальних громадах у контексті децентралізації в Україні(2017) Троян, Ірина; Коник, ДмитроМета роботи: виявити основні елементи комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування в об’єднаних територіальних громадах у контексті децентралізації в Україні, а також інструменти залучення громадян до вироблення політики на місцевому рівні.Item Комунікаційні кампанії як інструмент реінтеграції ветеранів російсько-української війни(2023) Мартинюк, Катерина; Коник, ДмитроМета дослідження: дослідити комунікаційні кампанії направлені на реінтеграцію ветеранів російсько-української війни, визначити їх особливості та чинники ефективної організації.Item Комунікаційні інструменти у формуванні репутації юридичних компаній України(2019) Папарига, Вікторія; Коник, ДмитроМетою цього дослідження є вивчення набору комунікаційних інструментів, що застосовуються при формуванні репутації юридичних компаній України та оцінка їх ефективності з огляду на досягнення тактичних та стратегічних завдань компанії в певний період часу.Item Комунікація в соціальних медіа як інструмент політичної мобілізації суспільства(2014) Бігун, Ігор; Коник, ДмитроМета роботи: визначити, наскільки дієвим інструментом політичної мобілізації може бути комунікація в соціальних медіа.Item Кризові комунікації великих компаній державної власності після початку великої війни(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Коник, ДмитроТези доповіді учасника ІІ науково-практичнoї конференції "Особливості трансформації комунікацій в умовах новітніх суспільних викликів", 15 лютого 2023 р., м. Київ.Item Кризові комунікації державних органів влади в умовах сучасних політичних криз(2014) Корсун, Ярослава; Коник, ДмитроМета дослідження полягає у аналізі основних повідомлень державних органів влади під час кризової ситуації в країні та порівняння їх з діями, виокремлення застосованих державними органами стратегій для врегулювання конфліктів та аналіз поведінки та комунікаційних зусиль першої особи в державі.Item Організація комунікації українських компаній в інтернет середовищі(2013) Михайленко, Інна; Коник, ДмитроМетою даної роботи є виокремлення особливостей використання Інтернет комунікацій, зокрема соціальних медіа, успішними українськими компаніями, в яких працюють експерти з комунікацій, а також порівняти отримані дані з результатами зарубіжних практик.Item Особливості підходів до сегментації цільових аудиторій (на прикладі комерційних та некомерційних проектів)(2019) Осовик, Діана; Коник, ДмитроМета дослідження: систематизувати та визначити найбільш розповсюджені підходи до сегментації цільової аудиторії у розробці стратегій комунікації комерційних та некомерціиних проектів.Item Питання комунікаційної готовності організації до кризової ситуації (на прикладі компанії з виробництва харчових продуктів)(2017) Музиченко, Анастасія; Коник, ДмитроМета дослідження: показати роль готовності організації до кризової ситуації та розглянути використання PR-технологій в розробці антикризової стратегії, що забезпечує стійкість компанії.Item План комунікацій Донецької ОДА для протидії російській дезінформації(2024) Запорожченко, Дмитро; Коник, ДмитроМетою роботи є розробити план урядових комунікацій для Донецької ОДА, що включатиме стратегії та тактики протидії російській дезінформації.Item Просування органічної продукції на ринок України: ПР-стратегії(2013) Голуб, Катерина; Коник, ДмитроМета роботи полягає у тому, аби дослідити, як в умовах наповнення українського внутрішнього ринку низькоякісною продукцією, в умовах економічної нестабільності, відсутності належного законодавчого і нормативно-правового регулювання вітчизняним виробникам органічної продукції вибудовувати ефективну систему комунікацій зі споживачами.