Browsing by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 20 of 28
Results Per Page
Sort Options
Item User-Centered дизайн інтерактивних систем(2023) Станіславська, Катерина; Афонін, АндрійМетою роботи є аналіз взаємодії між користувачем і системою, а саме технічне забезпечення дотримання критеріїв, які впливають на досвід користувача, а також методів забезпечення потреб різних типів користувачів на кожному етапі взаємодії для різних типів систем. Досягнення цієї мети передбачає вирішення наступних завдань: схарактеризувати проблеми та критерії розробки дизайну на основі джерельної бази; стандартизувати принципи та вимоги до дизайну систем, орієнтованих на користувача; зазначити основні типи інтерактивності та проаналізувати етапи взаємодії між системою та користувачем; продемонструвати важливість user-centric підходу до дизайну для різних груп користувачів на основі прототипів системи реєстрації.Item Автоматизація звітності за витратами підприємства(2022) Цабут, Д.; Афонін, АндрійМета курсової роботи – аналіз технологій, їхніх характеристик, що використовуються під час роботи підприємств. Визначення найбільш відповідних технологій та необхідних функцій систем для забезпечення автоматизації звітності за витратами для підприємств малого розміру, дослідження необхідних для предметної області характеристик баз даних, систем керування базами даних(СКДБ). Викладення підходу до розробки такої системи.Item Автоматизація презентацій за допомогою скрайбінгу(2021) Філоненко, Михайло; Афонін, АндрійУ наш час електронні презентації стали однією з форм вираження думок. Головна їх мета – розкриття певної інформації, проте їх ефективність може вимірюватися не лише об’єктивними чинниками. Одна з частин презентації – правильне враження, яке вона має залишити, і не останню роль у цьому враженні відіграють анімації. Ця робота розкриває тему створення анімацій "відмальовки", тобто імітації поступового проявлення зображення так, як це відбувається під час рисування або малювання. Така анімація робить картинки динамічними та привертає увагу до презентації, що стимулює краще засвоєння матеріалу презентації.Item Автоматизоване видалення фону растрового зображення, отриманого за допомогою смартфону(2021) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядаються різні методи та моделі визначення об’єкту на фотографії методами машинного навчання та комп’ютерного бачення, а також проводиться аналіз використання деяких алгоритмів на практиці. Результатом проведеного дослідження є застосунок та серверна частина, які у режимі реального часу видаляють фон зі зробленої фотографії, та зберігають результат у сховище даних смартфону.Item Автоматичне розпізнавання хвороб сільськогосподарських рослин(2021) Кундік, Кирило; Афонін, АндрійМета: Створити модель нейронної мережі для визначення хвороб рослин за зображеннями їхніх листків, що спростить пошук та визначення лікування, профілактики хвороб таких рослин.Item Алгоритм вилучення ключових фрагментів зображень у системах відеопошуку(2022) Афонін, Андрій; Оксюта, ІринаУ статті описано алгоритм вилучення ключових кадрів фрагментів зображень у процесі оброблення відеозаписів для індексації у відеопошукових системах. Наведено дослідження сучасних методів машинного навчання у вирішенні задач детекції та кластеризації зображень для досягнення найвищої точності в процесі оброблення. Запропоновано метрики оцінки якості кадрів для визначення найкращих і ранжування. Результати роботи алгоритму може бути використано в системах розпізнавання облич для подальшого присвоєння міток у процесі відеопошуку.Item Генерація 3Д світів на основі даних користувача(2022) Сурженко, В.; Афонін, АндрійУ цій курсовій роботі розглянуті основні принципи генерування 3Д світів для використання їх надалі у кіно, ігро та настільних індустріях. Описані принципи та нюанси різних методів генерування. А також створений тестовий додаток задля демонстрації принципу та нюансів роботи з одним з поданих алгоритмів.Item Гібридна експертна система з використанням нейронних мереж(2022) Кундік, Кирило; Афонін, АндрійУ роботі описано розроблену гібридну експертну систему з використанням нейронних мереж, що дає змогу розпізнавати хвороби рослин за зображенням їхнього листя. Модель має вищу точність в порівнянні з наявними розробками, швидкий час передбачення. Детально висвітлено проведене дослідження сучасних архітектур моделей сегментації та передавального навчання з акцентом на досягнення найвищої точності та найменшої помилки при вирішенні задачі класифікації зображень. Продемонстровано ефективність запропонованих рішень на прикладі створення гібридної експертної системи розпізнавання хворіб сільськогосподарських рослин.Item Динамічна зміна дизайну веб-сторінок на основі емоцій користувача(2022) Жулкевський, Владислав; Афонін, АндрійУ цій роботі було розглянуто основні концепції емоційного дизайну. Для впливу на емоції користувачів, потрібно дотримуватися базових стандартів дизайну, а також застосовувати такі шляхи впливу на користувача як гейміфікація, гумор, анімація та ілюстрації. Також було розглянуто основні компонентні бібліотеки з UI елементами, такі як Bootstrap, Material UI та Ant Design. Далі ці бібліотеки було використано для тестування концепцій емоційного дизайну. Було виявлено деякі закономірності із кольорами, а саме те, що кольори можуть впливати на зміни настрою, так само як динамічні зміни форм та розташування елементів здебільшого викликали незадоволення.Item Доповнена реальність у видавничій сфері(2020) Бітаєва, Олександра; Афонін, АндрійУ даній роботі описано технології доповненої реальності, та їх класифікацію. Було розглянуто прилади, які підтримують технологію розширеної реальності. Найпоширенішими приладами, що підтримують AR є портативні пристрої (смартфони та планшети), було прийнято рішення створювати додаток саме для цього типу девайсів. Мета додатку — зменшення ресурсів, які витрачає видавнича сфера для створення афіш та об’яв. На основі розгляду типів доповненої реальності було виявлено, що доцільно буде створювати додаток на базі розпізнавання та відстеження зображень. У роботі розглядаються найкращі інструменти для створення додатків із технологією доповненої реальності, а саме Vuforia, EasyAR, ARCore та ARKit. Оскільки цільовою аудиторією додатку є користувачі iOS, для розробки був обраний інструмент ARKit. У роботі розглянуто технології, які дозволяють розпізнати зображення та площини а також реалізовувати основні функції, які необхідні для додатку. Apple надає детальну інструкцію згідно з Human Interface Guidelines, де описані поради, як зробити найкращий досвід користування AR додатком. Розроблений додаток дозволяє сканувати уніфіковану афішу та проектувати події та об’яви для користувачів. Оскільки, додаток оснований на відстеженні та розпізнаванні зображень, він дозволяє перетворювати статичний контент фізичного світу (ілюстрації, рекламні банери, сторінки книг тощо) на анімацію або відео. Додаток зберігає ресурси на сервері, отже займає небагато місця на портативних пристроях. Крім цього, у функціонал додатку входить можливість розпізнавання по черзі деякого набору зображень, що дозволяє переглядати більшу кількість контенту. У додатку була реалізована інструкція для користувачів, кешування, можливість покращення освітлення просканованої площини та контролювання відеоплеєра. Такий додаток може використовуватись у будь-яких закладах та зменшувати кількість ресурсів для видавничої сфери.Item ЗD графіка в електронній комерції(2023) Ходаківська, Надія; Афонін, АндрійЦя робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.Item Локалізація та інтернаціоналізація вебресурсів із врахуванням культурних особливостей(2023) Болдескул, Софія; Афонін, АндрійКурсова робота розглядає важливість локалізації та інтернаціоналізації вебресурсів у контексті культурних та геополітичних особливостей. У роботі детально розглядаються визначення понять локалізації та інтернаціоналізації, їхніх основних принципів та відмінностей. Також у курсовій роботі визначається важливість врахування культурних особливостей, таких як мова, символіка, традиції, релігія тощо, під час розробки вебресурсів для різних цільових аудиторій. В практичній частині роботи розглядається процес створення інтернаціоналізованого вебресурсу, що включає в себе переклад тексту, адаптацію формату дати, валютних позначень, правильного налаштування пошукової оптимізації тощо. У другій частині практичної роботи розглядаються візуальні методи для створення специфічного локалізованого під конкретні культури вебресурсу.Item Обробка Аудіо (Розробка еквалайзера для цифрових звукових робочих станцій)(2021) Ставровський, Михайло; Афонін, АндрійЦя курсова робота досліджує цифрову обробку аудіо у вигляді процесу еквалізації. Розроблено додаток еквалайзер на основі фреймворку JUCE та описаний процес його розробки.Item Побудова 3D моделі об'єкта на основі 2D зображення(2022) Яцків, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі розглядається проблема створення 3д моделі на основі 2д зображення, аналізуються різні підходи до даного питання, а також різні варіанти вирішення поставленої задачі. Детально розглядається проблема створення 3д моделі з певного набору 2д фотографій об’єкта з різних ракурсів, досліджується мінімальна та оптимальна кількість вхідних даних, а також критерії їх створення. Фінальним результатом дослідження виступає алгоритм на базі бібліотеки PyTorch3D.Item Прив’язка віртуальних об’єктів до реального світу(2020) Карлишева, Анна; Афонін, АндрійКурсова робота присвячена роботі з доповненою реальністю та методам прив’язки віртуальних об’єктів до реальних координат. У першому розділі було досліджено види існуючих систем доповненої реальності. Другий розділ присвячено розробці додатку на основі ARCore для мобільного пристрою з операційною системою Android. Були коротко описані аспекти роботи з ARCore та компоненти додатку, а окрім цього, було детально розглянуто роботу з місцеположеннями.Item Розробка модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазина(2022) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійОсновною метою цієї курсової роботи була робота над якісними лаконічним інтерфейсом модуля, адже зазвичай застосункам не вистачає зручності і зрозумілості.Item Розробка модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазина(2022) Красюкова, Кристина; Афонін, АндрійУ даній роботі розглянуто створення модуля віртуальної примірювальної для онлайн магазину. Основними етапами являються: проектування та розробка якісного користувацького інтерфейсу, а також розробка модуля, що відповідає за можливість приміряння та комбінування обраної одежі.Item Розробка редактора анімацій з використання можливостей HTML 5(2022) Щербатюк, Аліна; Афонін, АндрійУ даній роботі розглядаються особливості використання JavaScript та CSS для створення анімацій та робота з об‘єктною моделлю документа для пришвидшення роботи веб застосунку. Досліджуються також методи покадрової анімації. Описується математична модель допасування додаткових кадрів. Пояснюється чому згладжувальні функції Роберта Пеннера стали такими популярними й використовуються до сьогодні, також показані їх математичні формули. Розглянуто як кривими Безьє можна зобразити згладжувальні функції руху об‘єкта та чим вони відрізняються від лінійних функцій.Item Розробка системи інтеграції систем управління бізнес-процесами з месенджерами(2020) Базалицький, Віталій; Афонін, АндрійУ кваліфікаційній роботі було розглянуто доцільність та можливість інтеграції зовнішніх систем з популярними месенджерами, зокрема месенджером WeChat. Основні інтеграційні можливості які надаються API WeChat, та розглянуто реалізацію основної функціональності системи для інтеграції зовнішніх систем. У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто актуальність та вигоду яку може принести інстеграційна система з популярними месенджерами. У дргуому розділі було розглянуто готові системи які можна викоритсовувати для інтеграції зовнішніх систем з менсенджерами, функціональність яку вони надають та перелік месенджерів з якими вони співпрацюють. У третьому розділі було описано основні можливості які інсують у WeChat для інтеграції зовнішніх систем, а саме події, процеси та інші елементи інтеграції. У четвертому розділі детально описано основні можливості які будуть реалізовані у системі та детально розглянуто API для реалізації цієї функціональності, приведені приклади сторення HTTP запитів для кожної з функцій. У п’ятому розділі було розглянуто стек техноголій який був обраний для реалізації даної системи, основні причини обрання кожної з нихItem Розробка спеціалізованого веб-редактора резюме з автоматизованим аналізом(2020) Пірог, Руслана; Афонін, АндрійКурсова робота містить у собі аналіз типів інтелектуальних асистентів та детальний опис принцип роботи Grammarly. Проведений аналіз веб- редакторів резюме та визначено ключовий функціонал необхідний для прототипу. Описано реалізацію власного веб-додатку з детальним описом використаних технологій.