B12 Культурологія та музеєзнавство
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Культурологія"
Browse
Browsing B12 Культурологія та музеєзнавство by Author "Собуцький, Михайло"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Колір та музика: актуалізація музичних смислів через візуальне(2024) Лапко, Ілля; Собуцький, МихайлоМетою цієї роботи є дослідження кольорових та музичних метафор та способів їх зʼднання для утворення нових музичних смислів.Item Конструювання альтернативної фентезійної реальності світу "Пісні Льоду та Полум’я"(2020) Головач, Ангеліна; Собуцький, МихайлоВідповідно, в тому, щоб відслідкувати історичні, культурні та сучасні мотиви та прототипи, котрі лягли в основу певних сюжетних ліній фентезійного світу “Пісні Льоду та Полум’я”, а також простежити за методами їх використання в конкретних книгах Джорджа Мартіна, і полягає мета цієї роботи.Item Ліва ідеологія у французькому кінематографі 60-70-их рр(2010-07-15T01:27:43Z) Новосільна, Наталія; Собуцький, МихайлоУ бакалаврській роботі досліджується взаємозв’язок лівої ідеології та французького кінематографу 60-70-их років. Розглядаються підходи до визначення поняття ідеології, здійснюється огляд історичного становлення трьох найпотужніших ідеологій ХІХ-ХХ ст. З’ясовується вплив лівих рухів на французький політичний кінематограф на рівні тематики та формальних характеристик; роль французького кінематографу у подіях травня 68-го. У роботі досліджується також французьке контр-кіно, котре представлене творчістю ангажованої групи "Дзиґа Вєртов".Item Проект "істеричного тіла" П’єра Жане: винайдення та критичний потенціал(2018) Терновська, Марія; Собуцький, Михайло; Івашина, ОлександрРоботу присвячено інтерпретації феномену істерії у версії П’єра Жане. Запропоноване П. Жане трактування істерії окреслено завдяки концептуалізації «істеричної тілесності», яка дозволяє означити властиве цьому авторові поєднання месмеричної та позитивістської традицій та наголосити на його зацікавленні «питанням відчуттів». Окрім того, дослідженням продемонстровано аналогію симптоматики істерії та типів тілесності, продукованих новими медіа, що з’явились у другій половині ХІХ ст. Також робота містить зіставлення психоаналітичної та жанетівської теорій істерії, яке проаналізовано через паралельне прочитання з двох відповідних позицій кінооповіді серіалу «Stranger Things». The work explores Pierre Janet’s interpretation of the phenomenon of hysteria. P. Janet’s way of the treatment of hysteria is outlined by the conceptualization of “hysterical corporeality,” which helps to point out the author’s adherence to both traditions of mesmerism and positivism. Furthermore, the research demonstrates analogy between the symptoms of hysteria and the types of corporeality which were produced by the new media that emerged in the second half of 19th century. The work also contains comparison of psychoanalytic and P. Janet’s theories of hysteria, which are analyzed through the parallel reading of the film narration from two positions in the “Stranger Things” series.