034 Культурологія
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Культурологія"
Browse
Browsing 034 Культурологія by Author "Брюховецька, Ольга"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі(2010-06-24T07:53:19Z) Шостак, Наталія; Брюховецька, ОльгаРобота присвячена з’ясуванню поняття гендер, дослідженню особливостей репрезентації статі в капіталістичній і соціалістичній рекламі на основі порівняльного культурологічного аналізу, заснованого на гендерних дослідженнях, що займають міждисциплінарне поле, близьке як до культурології, так і до соціології. Зроблено спробу переінтерпритувати традиційне уявлення про радянську рекламу, виокремлено комерційну рекламу як джерело нехарактерних для радянської ідеології гендерних стереотипів.Item Конструювання нормативності через візуальні репрезентації людського тіла в сучасній дисциплінарній культурі(2020) Бойко, Оксана; Брюховецька, ОльгаМетою даної роботи є висвітлення зв’язку між візуальними модусами репрезентації тіла в дисциплінарній культурі та формуванням ідентичності сучасної людини.Item Концептуалізація глядацьких практик у пост-ідеологічних теоріях кіно(2020) Співак, Тарас; Брюховецька, ОльгаМетою роботи є дослідити концептуалізацію «ідеальних» глядацьких практик у теоріях кіно, які відмовляються від концепту ідеології.Item Кристалізація контролю: генеалогія модерної держави(2021) Іванцов, Олександр; Брюховецька, ОльгаМета роботи — окреслити, як реалістична традиція концептуалізує державу, та, використовуючи цю оптику, прослідкувати ранньомодерні й модерні процеси державобудови в інтелектуальному, політичному, й економічному полях.Item Культуріндустрія і хеві-метал: трансформація важкої музики від 70-х до сьогодення(2010-06-24T08:52:50Z) Небеська, Анна; Брюховецька, ОльгаУ кваліфікаційній роботі на здобуття ступеня бакалавра культури розглядається важка музика від її виникнення до сьогодення. Увага акцентується на розвитку важкої музики й еволюції жанру до різноманіття піджанрів, а також на комерціалізації музики, особливо в останні десятиліття. Аналізуються такі артефакти важкої музики, як композиції, тексти пісень, відеокліпи, зображення (обкладинки альбомів і фотографії виконавців).Item Практики "межування" соціального простору як розподіл чуттєвого(2019) Шнайдер, Віта; Брюховецька, ОльгаРобота зіставляє теорію розподілу чуттєвого Жака Рансьєра та тріаду виробництва простору Анрі Лефевра. Вводиться поняття “межування”, що як стратегія розподілу чуттєвого діє подвійно. З одного боку, в контексті конституювання суб’єктності поліційними методами, ця практика використовується як огороджувальний метод. Так з’являється обґрунтування розподілу повсякдення на публічний та приватний простори з чітко означеними кордонами дозволеного. З іншого ж боку, переступання межі, проведення альтернативної межі чи контекстуальне оскарження наявної може маніфестувати появу політичного суб’єкта. У зв’язку з цим, у роботі наголошено роль конституювання спільного простору. Проаналізовано теорії визначення негативного простору. Здійснено аналіз рекламного зображення київської новобудови з позиції гегемонної репрезентації простору.Item Психоаналітичне прочитання ключових мотивів творчості Ч. Паланіка й І. Велша (від літературного оригіналу до кіноадаптації)(2021) Слюсар, Надія; Брюховецька, ОльгаМетою нашої роботи є застосування психоаналітичних концепцій Зиґмунда Фройда і Карла Ґустава Юнґа для інтерпретації літературної творчості Чака Паланіка й Ірвіна Велша та кіноадаптацій.