Могилянська школа журналістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Могилянська школа журналістики by Author "Дуцик, Діана"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Мова ворожнечі в українських онлайн-медіа щодо переміщених осіб після повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року(2025) Лазарова, Софія; Дуцик, ДіанаМета дослідження полягає в тому, щоб зʼясувати, чи наявна мова ворожнечі щодо переміщених осіб у контенті українських онлайн-медіа після початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року, визначити частоту і характер її прояву, а також виявити вплив повідомлень з ознаками мови ворожнечі на суспільне сприйняття цієї групи.Item Моделі монетизації медіа: українські медіа, що мають краудфандингову модель(2020) Рівчаченко, Маргарита; Дуцик, ДіанаМета дослідження - проаналізувати українські медіа, які мають краудфандингову модель, як одну з багатьох чи основну модель монетизації. А також виявити її слабкі та сильні сторони, щоб зрозуміти, чи є така модель монетизації медіа життєздатною на українському медіаринку.Item Моделі монетизації тревел-видань на прикладі українських онлайн-медіа(2021) Мінко, Аніта; Дуцик, ДіанаМета дослідження – аналіз українських тревел-видань онлайн формату на предмет моделей монетизації. Важливо виявити фактори, які вплинули на вибір, складність реалізації механізму та ефективність моделі монетизації.Item Особливості роботи українських воєнних кореспондентів в умовах воєнного стану (період з 24-го лютого 2022 року - до 1 травня 2023 року)(2023) Олійник, Тетяна; Дуцик, ДіанаМетою цього дослідження є з’ясування того, які є особливості роботи воєнних кореспондентів в Україні під час воєнного стану, з якими обмеженнями, проблемами та безпековими гарантіями зіштовхуються журналісти.Item Подкасти, як інструмент для формування спільнот навколо медіа(2023) Круглій, Ольга; Дуцик, ДіанаМета дослідження: дослідити вплив подкастів на формування спільнот, та з’ясувати, як українські медіа трансформують зв’язок з аудиторією, через творення спільнот за допомогою подкастів.Item Практики формування спільнот в українських медіа(2025) Коропецька, Анастасія; Дуцик, ДіанаМета дослідження: виявити та проаналізувати ключові практики, за допомогою яких українські медіа формують та підтримують читацькі спільноти в онлайн-просторі.Item Репрезентація людей з фізичною інвалідністю в українських інтернет-виданнях(2020) Низовець, Альона; Дуцик, ДіанаУ роботі досліджено за допомогою контент-аналізу різницю між висвітленням людей з фізичною інвалідністю у всеукраїнських та регіональних ЗМІ. Для аналізу було обрано п’ять всеукраїнських онлайн-видань: "Українська правда", "Новое время", "Тиждень.ua" та "Сьогодні"; і п’ять регіональних інтернет-медіа "Чеline", "РЕПОРТЕР", "ВиЧЕрпно", "Вгору" та "Перший запорізький". Було проаналізовано публікації про людей з фізичною інвалідністю у період з 1 лютого 2019 року –1 лютого 2020 року.Item Реформування регіонального суспільного мовлення в Україні(2021) Темченко, Анастасія; Дуцик, ДіанаМета дослідження — проаналізувати зміни на філіях АТ "НСТУ", які сталися після 2017 року, визначити регіональні особливості діяльності філій до та після реформування, а також запропонувати подальші кроки для розвитку регіонального суспільного мовлення в Україні.Item Українські проєкти з медіаграмотності: аналіз контент- трендів (2022-2024)(2025) Степанюк, Назар; Дуцик, ДіанаМетою дослідження є комплексне вивчення контентних трендів згаданих проєктів з медіаграмотності впродовж 2022–2024 років. Мова йде не лише про виявлення зовнішніх змін у форматах і тематиці, але й про спробу зрозуміти внутрішню логіку адаптації, принципи побудови текстів, способи реагування на інформаційні атаки та виклики часу. Особливу увагу приділено контекстуальної змінності – як зміни інформаційного середовища впливали на вибір тем, акцентів, стилю комунікації та візуальної репрезентації. Завданням дослідження є формування та огляд траєкторій контентного розвитку зазначених проєктів, аналіз динаміки їхніх меседжів, зіставлення між собою для виявлення спільних тенденцій і відмінностей.