231 Соціальна робота
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: Соціальна робота
Browse
Browsing 231 Соціальна робота by Author "Гусак, Наталія"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Діяльність національних асоціацій соціальних працівників(2018) Білоус, Ольга; Гусак, НаталіяДипломна робота на здобуття академічного звання магістра за спеціальністю "Соціальна робота". Мета роботи – описати діяльність національних асоціацій соціальних працівників.Item Організація надання допомоги людям з деменцією та їх родичам під час війни в Україні(2022) Зборовська, Ірина; Гусак, НаталіяМета дослідження – описати організацію надання допомоги людям з деменцією та їх родинам під час війни в Україні.Item Психічне здоровʼя студентів закладів вищої освіти під час COVID-19(2022) Скороход, Христина; Гусак, НаталіяМета дослідження: охарактеризувати дослідження, що вивчали стан психічного здоров’я студентів закладів вищої освіти у час пандемії та COVID-19.Item Участь дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в альтернативних формах сімейного виховання, у прийнятті рішень(2021) Якнюнас, Єлизавета; Гусак, НаталіяМета дослідження: описати зміст та практику участі дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, у прийнятті рішень.Item Участь дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в альтернативних формах сімейного виховання, у прийнятті рішень(2020) Якнюнас, Єлизавета; Гусак, НаталіяУчасть – невід'ємне право кожної дитини, а також інструмент для реалізації прав і забезпечення найкращих інтересів дітей. За даними досліджень, участь має численні позитивні наслідки для дітей, особливо тих, хто позбавлений батьківського піклування та дітей-сиріт. Метою дипломної роботи є описати зміст та практику участі дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в альтернативних формах сімейного виховання, у прийнятті рішень. У рамках дослідження було проведено 25 напівструктурованих інтерв'ю та вивчено 3 випадки дитячих будинків сімейного типу. Також аналіз ґрунтується на 22 відповідях дітей, які заповнили анкету “Участь та підлітків в прийнятті рішень”. Дані аналізувалися з використанням тематичного та крос-кейс аналізу. Результати дослідження свідчать про те, що діти, батьки-вихователі та соціальні працівники мають подібне розуміння участі дітей в прийнятті рішень, що стосується збору інформації від дитини та надання їй права вибору. Жоден респондент не визначив участь як невід’ємне право дитини. Було також встановлено, що участь важлива для дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей-сиріт для підвищення самооцінки та впевненості в собі, розвитку навичок прийняття рішень та підготовки до успішного самостійного життя. Ключову роль в реалізації права дитини на участь грають батьки, які, в тому числі можуть обмежувати її з тих чи інших причин. Також аналіз виявив ряд бар'єрів для участі дітей, таких як надмірне навантаження соціальних працівників, нестача персоналу, робота з документацією, модель дитячого будинку сімейного типу як така, а також фактори, що призводять до ефективної участі, такі як довірливі стосунки між дітьми та дорослими.Item Фізична доступність громадських будівель та споруд для людей, які використовують крісла колісні(2020) Костенко, К. О.; Гусак, НаталіяВступ: Забезпечення фізичної доступності громадських будівель та споруд це не тільки можливість самостійно та безперешкодно пересуватися, це й прояв забезпечення базових прав людини, що гарантовані Конвенцією ООН для людей з інвалідністю. Однак фізична доступність громадських будівель та споруд є актуальною для більшої кількості людей, які теж потребують фізичної доступності. Йдеться про представників маломобільних груп населення, що також потребують фізично доступного середовища. Поряд із фізичною доступністю розглядають й інші види доступності, проте фізична доступність є значно ширшою, що доводить її універсальність.Методологія: це якісне дослідження, що передбачало опитування шляхом напівструктурованого інтерв’ю людей, які використовують крісла колісні та експертів, які працюють у сфері фізичної доступності. Інструментом збору даних були два гайди напівструктурованих інтерв’ю. Також у дослідженні була використана інтеграційна модель доступності парків. У межах даної моделі вивчалася доступність громадських будівель та споруд крізь призму одного із вимірів, а саме фізичного. Для комплексного вивчення фізичної доступності громадських будівель та споруд, був використаний метод аналізу документів, а саме Державних будівельних норм України. Результати: результати отриманих даних показали, що розуміння фізичної доступності серед людей, які використовують крісла колісні та експертів схожі між собою та доводять, що фізична доступність передбачає безперешкодне пересування, дотримання прав людини та можливість відчувати себе на рівні із іншими людьми. Також, результати дослідження показали основні критерії фізично доступних громадських будівель та споруд для людей, які використовують крісло колісне та продемонстрували основні труднощі, що стоять на шляху до забезпечення фізичної доступності громадських будівель та споруд.Обговорення: дане дослідження дає можливість у подальшому вивчати фізичну доступність використовуючи інтегровану модель доступності громадських парків та інші виміри, що передбачені цією моделлю. Також, дослідження піднімає питання, що стосуються інклюзивного прийняття рішень у сфері забезпечення фізичної доступності для людей, які використовують крісла колісні. Дослідження показало, що на шляху до забезпечення фізичної доступності стоїть низка перешкод, тому існує можливість вивчати перешкоди більш глибоко та шукати шляхи вирішення для підвищення рівня фізичної доступності громадських будівель та споруд.Item Фізична доступність громадських будівель та споруд для людей, які використовують крісло колісне(2021) Костенко, Катерина; Гусак, НаталіяМета дослідження: описати особливості забезпечення фізичної доступності для людей, які використовують крісло колісне.