Кафедра мережних технологій
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра мережних технологій by Author "Ковалюк, Тетяна"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизований аналіз мотиваційних листів на основі сентимент аналізу(2020) Рожко, Ростислав; Ковалюк, ТетянаУ кваліфікаційній роботі була описана проблема обробки текстів природньої мови, описані способи такої обробки, особливо сконцентровано увагу на сентимент-аналізі; проблеми та способи його застосування; описані алгоритм роботи класифікаторів текстових даних; процес розробки та сама система аналізу. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений аналізу сучасного стану вирішення проблеми, обґрунтуванню необхідності виконання роботи, призначення курсової роботи, сучасний стан проблем сентимент-аналізу та спосіб його застосування. Другий розділ розповідає про процес обробки текстових даних для їх подальшого аналізу, принципам роботи класифікатора тексту на основі машинного навчання. Третій розділ присвячений огляду системи, її основних параметрів та подальших кроків для вдосконалення її роботи.Item Аналіз емоційного окрасу тексту в соціальних мережах(2020) Баранов, Костянтин; Ковалюк, ТетянаАвтоматизованому емоційний аналізу починають приділяти все більше уваги, так як обсяг інформації, що може бути оброблена емоційним аналізатором та використана в маркетингових та дослідницьких цілях, безперервно зростає. Джерелами таких даних перш за все являються соціальні мережі, де користувач має змогу опублікувати власну точку зору щодо будьякого продукту, сервісу, бренду тощо. Емоційний аналіз має на меті зібрати такі дані та вилучити з них необхідну цінну інформацію. Дана робота містить огляд напрацьованих відомостей про алгоритми емоційного аналізу, методи оцінювання роботи таких алгоритмів та сучасні проблеми емоційного аналізу, що потребують вирішення. У ході роботи було розроблено додаток, в якому реалізовано роботу з емоційним аналізатором.Item Аналіз повідомлень в рядках новин сайтів методом сентимент аналізу(2020) Якимчук, Соломія; Ковалюк, ТетянаПриймаючи рішення, ми звикли спиратися на інформацію ззовні, будь то відгуки, соціальні опитування або чиї-небудь судження про цікаві нам предмет, а тому зовсім не дивно, що така область лінгвістики, як сентимент-аналіз, міцно увійшла в наше життя. І тим очевидніше необхідність досліджень з розроблення методики, яка зробить можливим визначення тональності тексту як в цілому, так і його окремих частин. Дана робота присвячена аналізу повідомлень в рядках новин сайтів методом сентимент аналізу.Item Нейромережне розпізнаваня об’єктів(2020) Бондар, Ілля; Ковалюк, ТетянаБуде розглянуто можливості та підходи розпізнавання об’єктів за допомогою сучасних технологій та нейромереж. У якості прикладу об’єкту взято номерні знаки автомобілів. Мета – описати та реалізувати алгоритм отримання із статичної фотографії авто текстове представлення його номерного знаку. Ціллю роботи є аналіз існуючих алгоритмів, підходів та методів для реалізації цієї задачі, виведення найкращих та використання їх для реалізації програмного застосунку. Також буде детально описані кроки та методи реалізації задачі.Item Прогнозування епідемічної ситуації викликаної захворюванням COVID-19 за допомогою методу аналізу часових рядів(2020) Киян, Максим; Ковалюк, Тетяна• Об'єм роботи – 30 сторінок (13 рисунків, 9 таблиць, 4 формули); • Кількість використаних джерел –11; • Мета роботи – прогнозування епідемічної ситуації викликаної захворюванням COVID-19 у різних країнах, у тому числі і України; • Основні результати роботи – розроблено кінцевий застосунок, у якому реалізовано прогнозування епідемічної ситуації на основі сингулярного спектрального аналізу на мові програмування C# з використанням фреймворку ML.NET та WPF технології для реалізації візуальної частини застосунку; • Ключові слова: аналіз часових рядів, сингулярний спектральний аналіз, ML.NET, прогнозування епідемічних ситуацій, C#, WPF.Item Програмне забезпечення для виявлення спаму на основі машинного навчання(2020) Денисенко, Ігор; Ковалюк, ТетянаІнтернет відгуки відіграють все більш важливу роль у прийнятті рішень щодо отримання потенційних клієнтів. Між іншим, керуючись бажанням отримати прибуток чи велику кількість трафіку, можна використати спам-бота, для написання неправдивих відгуків або піднімати чи знижувати репутацію товарів чи послуг. Відповідно, застосунки для виявлення спаму є корисними як і для бізнесу, так і для фізичних осіб. Однак, на відміну від інших завдань, таких як класифікація новин або класифікація веб-ресурсів, існуючі бази даних спаму дуже обмежені через високу вартісь роботи людей, що збирають та власноруч класифікують спам, проте еффективність виявлення спаму вручну набагато більша ніж в автоматичному режимі, навіть у порвінянні з висококласними класифікаторами. У цій роботі я займаюсь створенням застосунку для виявлення спаму на основі нейронної мережі, спочатку буде створена модель нейронної мережі, далі набір даних для навчання мережі. Фінальним етапом проекту є створення додатку для можливістю людини перевірки його повідомлення на спамItem Реалізація алгоритмів рекомендаційних систем(2020) Безштанько, Володимир; Ковалюк, ТетянаУ межах цієї кваліфікаційної роботи було розглянуто та реалізовано деякі з популярних методів рекомендаційних систем. Особливу увагу було приділено алгоритмам колаборативної фільтрації та k-means як таких, що мають найбільше коло застосування. У процесі їх тестування було на практиці підтверджено необхідність впровадження комбінованих підходів до вирішення задачі надання рекомендацій, для компенсації слабких сторін відповідних рекомендаційних алгоритмів. Огляд сучасного стану рекомендаційних систем дав зрозуміти, що, не зважаючи на вже значну кількість зусиль, спрямованих у напрямку їх розробки у світі, поки не існує універсальних рішень поставлених перед ними задач, тому можна ще очікувати розвиток цього напряму і впровадження більш новітніх підходів.Item Чат-бот для житлово-комунального господарства(2020) Мітіньова, Анастасія; Ковалюк, ТетянаМетою цієї роботи було створення чат-бота для житлово-комунального господарства. Першим кроком для досягнення мети стало вивчення предметної області, для якої потрібно було створити чат-бот. Потрібно було зрозуміти процеси та проблеми в житлово-комунальному господарстві. У ході вивчення предметної області “Житлово-комунальне господарство” виявилося, що вона дуже комплексна та складна, має велике поле різних проблем, які варто вирішувати. Другим кроком стало знайомство та огляд вже створених раніше чат-ботів для житлово-комунального господарства. Було досліджено функціональні можливості, які вони надають та оцінено наскільки вони зручні для користування. Третім крком стало визначення конкретної проблеми, тобто постановка задачі, на якій потрібно було сфокосуватися, щоб створити якісний чат-бот. Останнім кроком стала розробка самого чат-боту, а саме огляд технологій які підходять для реалізації застосунку, побудова ER-моделі, а також формування висновків, які можна зробити з проробленої роботи.