Вип. 57. Мовознавчі студії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Вип. 57. Мовознавчі студії by Author "Жукова, Юлія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами)(2014) Жукова, ЮліяУ статті розглянуто різні типи мовленнєвих маніпулятивних стратегій, згідно з класифікацією Т. ван Дейка. У якості об’єкта дослідження постає сучасна українська політична телевізійна реклама, що рясніє різними типами стратегій. Проводячи дослідження, доходимо висновку, що в телевізійному рекламному тексті з причини його структурних і функціональних особливостей мовленнєві маніпулятивні стратегії вживаються у сполученні одна з одною або одна зі стратегій реалізовується шляхом поєднання кількох інших.