Кафедра психології та педагогіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра психології та педагогіки by Author "Копець, Людмила"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Кар'єрні орієнтації молодих людей з професійним досвідом в ресторанній справі(2022) Троіцька, Соф'я; Копець, ЛюдмилаМета роботи полягає у визначенні особливостей кар'єрних орієнтацій молодих людей з професійним досвідом в ресторанній справі, психологічних умов оптимізації їх розвитку, розробці на цій основі програми розвитку кар'єрних орієнтацій молодих людей з професійним досвідом в ресторанній справі.Item Особистісні чинники музичних уподобань в юнацькому віці(2021) Кодовбецький, Віталій; Копець, ЛюдмилаМета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особистісні чинники музичних уподобань осіб юнацького віку та розробити практично орієнтовану програму розвитку музичності осіб юнацького віку.Item Психологічне благополуччя студентів з різним рівнем тривожності(2023) Кравцова, Ірина; Копець, ЛюдмилаМета дослідження: теоретично обґрунтувати основи дослідження психологічного благополуччя студентів з різним рівнем тривожності, емпірично дослідити психологічне благополуччя студентів з різним рівнем тривожності; розробити програму підтримки студентів з різним рівнем тривожності.Item Психологічні особливості дозвілля старшокласників(2022) Терещук, Наталія; Копець, ЛюдмилаМета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості дозвілля старшокласників; розробити програму формування настанов старшокласників на якісне дозвілля.Item Психологічні особливості ризикованої поведінки в ранньому юнацькому віці(2022) Ковш, Владислава; Копець, ЛюдмилаМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості ризикованої поведінки в ранньому юнацькому віці, а також розробити програму для формування навичок безпечної поведінки та профілактики ризику.Item Психологічні особливості творчої діяльності студентів з різними музичними уподобаннями(2023) Неїжко, Катерина; Копець, ЛюдмилаМета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості творчої діяльності студентів з різними музичними уподобаннями, створити програму розвитку творчої діяльності для студентів з різними музичними уподобаннями.Item Психологічні особливості травматичного досвіду воєнного стану у молодих людей в Україні(2023) Батюшинська, Світлана; Копець, ЛюдмилаМета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити особливості травматичного досвіду воєнного стану у молодих людей в Україні; розробити програму психологічної підтримки та відновлення учасників та свідків подій воєнного стану.Item Психологічні чинники харчової поведінки у юнацькому віці(2020) Чубарова, Ніяра; Копець, ЛюдмилаУ дипломному дослідженні дається теоретичний та емпіричний аналіз закономірностей та механізмів формування уявлень про харчову поведінку в юнацькому віці, їх розладів та можливих причин, на базі чого розробити тренінгову програму для психопрофілактики виникнення порушень харчової поведінки. Розглянута загальна характеристика періоду юнацького віку, розкрито поняття "харчова поведінка". Отримані дані емпіричного дослідження доказали статистичне припущення, де показники незадоволеності тілом позитивно прямо корелюють з високими показниками перфекціонізму, низькою самооцінкою та низьким індексом життєвої задоволеності. Зважаючи на отримані результати і сучасні проблеми студентів, було розроблено і проведено дводенний тренінг на отримання соціально-психологічних навичок і який спрямований на стабілізацію реакції щодо навколишнього світу. Перший розділ містить аналіз робіт вітчизняних і зарубіжних вчених з проблеми розуміння харчової поведінки в юнацькому віці. Розглядається наукове уявлення про юнацький вік, його процес та основні зміни. Докладно проаналізовано види харчової поведінки та підстави для виникнення порушень у юнацькому віці. В другому розділі описано проведення емпіричного дослідження та було встановлено пряму залежність між досліджуваними ознаками: незадоволеністю тілом і індексом життєвої задоволеності. На основі математично-статистичної обробки отриманих даних вдалося виявити зв'язок між високим рівнем перфекціонізму та низьким рівнем прийняття власної зовнішності. Третій розділ присвячено розробці методичних рекомендацій та програми психологічної профілактики порушень харчової поведінки у осіб юнацького віку. Складено і проведено тренінг на тему: перфекціонізму (як постійне порівнювання себе з іншими і бажання бути найкращим) і соціальних мереж (як платформа викривленої реальності і ресурс для виникнення порушень харчової поведінки). Де після проведення було виявлено позитивні зміни у загальному індексі життєвої задоволеності учасників тренінгу.